Nadda

Keräilykampanjat

615 posts in this topic

Hei!

Olisiko kenelläkään tarvetta Liberon Aappa keräilyyn tuotantokoodeilla ja ostokuitilla? Mulla ois olemassa kahdesta paketista. En lukenut ohjeita niin tarkkaan, vaan olin jo muista paketeista hävittänyt ostokuitit ja kun tuli ostettua tarjouksesta noita vanhempia paketteja joissa vielä pupumerkit niin sen jälkeen vasta luin että silloin pitää kaikista 6 paketista lähettää nuo tuotantokoodit ja ostokuitit. Joten jos jollain tarvetta noille niin vaihtaisin ne mielellään 2 liberokoodiin ja voin maksaa ostokuitin ja tuotantokoodien postituksen.

T: Piia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käykö siihen serlakeräilyyn ne vanhat erinäköiset oravamerkit edellisiltä kausilta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Käykö siihen serlakeräilyyn ne vanhat erinäköiset oravamerkit edellisiltä kausilta?

 

Ainakin viime vuoden lopulla vielä kävi, joten uskon että käyvät vieläkin

Share this post


Link to post
Share on other sites
minulla on 2 kpl aappa kampanjakoodia. voin vaihtaa 1 kappaleeseen liberopistetili koodia. laittakaa yksityisviesti, jos kiinnostaa.

 

Noi koodithan voi käyttää molempiin! Siis saman koodin voi kirjata molempiin tileihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aappa-kampanjan pussilakanasetit ovat loppu kovan kysynnän vuoksi. Lisää niitä tulee myöhemmin eli toimitus keräilijöille siirtyy monella viikolla (tuli kirje tuolta Liberolta tänään)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä nopeimmalle liberokoodi kun meillä jo molemmat kerätty.Pisteet tosin otin itse.

555I2325L5

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ei löydy tuota koodia?

Sainpas toimimaan, oma moka kun en tajunnut tyhjää lyöntiä lopussa :lol:

 

Kiitos koodista! Nyt meiltä puuttuu enää 1 ja saadaan lakanat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aappa-kampanjan pussilakanasetit ovat loppu kovan kysynnän vuoksi. Lisää niitä tulee myöhemmin eli toimitus keräilijöille siirtyy monella viikolla (tuli kirje tuolta Liberolta tänään)

Mä ehdin just saada lakanat eilen. Ja sitäkin odottelin pari viikkoa.

 

Muoks. Kampanjasivulla sanotaan että lakanoita tulee lisää vasta viikolla 16. Nyt on viiko 9.

Edited by Nappula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain eilen kirjeen postitse, että melkein pari kuukautta saa odotella Liberon lakanoita. Yksi tuttu tilasi minun jälkeen ja sai lakanat tänään... Eli ei edes järjestyksessä lähetä niitä.

Edited by smlain

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kampanjasivulla sanotaan että lakanoita tulee lisää vasta viikolla 16. Nyt on viiko 9.

 

Joo - totta, tää oli siis kirjeessäkin mutta en huomannut sitä tänne kirjoitella ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulis nyt joku uus keräily mihin vois keskittyä, niin ei tarttis esim. siivota. En ehi varmaan lakanoitakaan saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä olis jollekkin onnelliselle Libero MegaPackin koodi 414II9GS7C Tuosta ei ole otettu pisteitä eikä mitään

Share this post


Link to post
Share on other sites

^OT. Koska sinulla on alle 10 kirjoitettua viestiä kasassa et ole saannut oikeutta lähettää yksityisviestiä etkä pysty niitä vastaanottamaankaan. Tämä johtuu viime aikaisista spammeista

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voisin vaihtaa 1 kpl Liberon käyttämättömän Aappa keräily koodin Liberon käyttämättömään pistetilikoodiin (olen jo tallettanut pisteet omalle pistetililleni tästä paketista). Yhteydenotot sähköpostilla kun jostain syystä yksärit ei enää tässä toimi.

 

marjaana . valtonen @ dnainternet. net

 

laittelin sähköpostia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mun puolesta koodi on vapaa, mun koodi olikin repeytynyt :( :( ärrsyttää, en saanut siitä aappa-pisteitä itsellenikään!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now