Nadda

Keräilykampanjat

615 posts in this topic

Bonan kampanjaan joutuu ostamaan ihan älyttömästi noita purkkeja, meidän kaupassa koodi on vaan luumusoseessa (niitä pitäis ostaa vaatimattomat 200 vai miten se oli?). Kotipizzalla on kampanja samasta valokuvakirjasta ja sen saa kahdella pizzalla. En tarkoita, että vauvanruuan sijaan pitäisi pizzaa ostaa, vaan että on aikamoinen ero siinä, mikä raha pitää ensin tuotteeseen kuluttaa että saa tuon palkinnon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä huomasin samaa.. Meillä kun ei kulu juurikaan noita 1v. soseita, ainoastaan puuroon noita hedelmäsoseita ja niitä menee kaksi päivässä eli sadan päivän kuluttua mulla olisi valokuvakirja kasassa.. :lol: Ja mitenkähän kauan niiden koodienkin näpyttelyyn menee.. Taidan siis mennä ostamaan pitsaa! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voin jollekin pistää tulemaan (postikulujen hinnalla) noita Bona koodeja. Itse en meinaa niitä käyttää,

mutta otan nyt tästä lähin talteen ja voin sitten muutaman viikon kuluttua postittaa kaikki mitä on kertynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Vitsi sä olet fiksu! :) Mulle ei oikeasti olisi tullut edes mieleen... Eipä sinänsä ihme jos ei ol kahteen vuoteen nukkunut kunnolla! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

Joo, aivan! Fiksua!

(myönnän taantuneeni kotona ollessa... ;):P )

 

ndnd: Eli laita vaikka privan kautta miulle s-postiosoitteesi, niin näppäilen ne sitten kaikki kertaheitolla. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pointshopista saa pisteitä keräämällä lahjakortteja (esim. br leluun tai toys r usiin). Pisteiden hankkiminen on ilmaista ja niitä voi hankkia vaikka blogia kirjoittamalla :).

Itse kerään pisteitä juuri noihin lelukauppojen lahjakortteihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
^Vitsi sä olet fiksu! :)

Hitsiläinen että tuntuu hyvältä kun joku kehuu fiksuksi! :lol: Minusta kun on tuntunut että kotona ollessa on pää lahonnut ihan täysin. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pointshopista saa pisteitä keräämällä lahjakortteja (esim. br leluun tai toys r usiin). Pisteiden hankkiminen on ilmaista ja niitä voi hankkia vaikka blogia kirjoittamalla :).

Itse kerään pisteitä juuri noihin lelukauppojen lahjakortteihin.

 

Kuinka paljon esimerkiksi kyselystä saa pisteitä. Mascaran sai reilulla 10000 pisteellä, niin kuinka kauan sellaisen keräämiseen menee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuinka paljon esimerkiksi kyselystä saa pisteitä. Mascaran sai reilulla 10000 pisteellä, niin kuinka kauan sellaisen keräämiseen menee?
Niitä saa erimääriä. Mä itse olen kirjoittanut lähinnä blogia ja hankkinut pisteeni sillä. Mä liityin joskus tammikuun puolessa välissä ja nyt on kasassa n. 4000p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen ehkä vain sattunut viime vuonna vierailemaan sivustolla aina semmoiseen aikaan, että mitään uutta mielenkiintoista ei ole ollut tarjolla. Varsinkaan, kun noita puuroja meillä ei ole käytetty. Siksi ilahduinkin, kun nyt oli vihdoin jotain hyödyllistä saatavilla vanhoilla säästetyillä merkeillä.

 

^ Itseasiassa siellä on palkinnot vaihtunut aika tiuhaan (siis nuo eniten pisteitä vaativat).

Vuoden vaihteessa oli mm. ilta- & aamupuurot yksi palkinto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie ootan nyt kanssa innolla mitä uutta tulee seuraavaksi. ;)

Pisteitä on kasassa vaikka kuin, mutta nyt ei ole noille palkinnoille tarvetta, joten ootellaan... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos tämän ketjun, hoksasin että Semperilläkin on keräilykanpanja :) Ja kaikki purkit on vielä tallella, kun olen niitä kaverille säilönyt. Nyt vaan etikettejä irottamaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Semperille tuli uusi pääpalkinto, mutta ei oikeestaan oo tarvetta... Malttaisko sitä odottaa vielä seuraavaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Wohoo! Vihdoin edes jotain, mitä vois jo harkitakin! Karmea läjä semperin etikettejä pyörii laatikossa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
^Sä varmaan oot jo oman kirjekuoresi pistänyt postiin, kun uskalsit mainostaa? ;)

 

Mulla odottelee vielä kotona. Saa nähdä, ehdinkö tätäkään kampanjaa ajoissa hyödyntää... Viimeks syksyllä keräilin Nestleen puuroista hulluna niitä viivakoodeja, ja kas, juuri päättymispäivän jälkeen löysin laukun kätköistä kirjekuoren, jossa oli ne viivakoodit. :rolleyes:

 

Hei, huomasin tänään, että olin saanut rahat Hipp-kampanjasta, vaikka postitin kirjeen tosiaan vasta joskus kuun puolivälin paikkeilla. Kerrankin jotain jostain kampanjasta! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei nyt ihan suoranaisesti liity lapsiin ;)

Mutta huomasin äsken et Lambin sivuil oli tullu uusi keräilypalkinto (3 koodia - eli kolme pakettia Lambia) - Finlaysonin kaitaliina.

Lambi keräily

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onkos mitään muita keräilyjä menossa??

 

Semperiltäkin oli taas palkinnot loppu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei nyt ihan suoranaisesti liity lapsiin ;)

Mutta huomasin äsken et Lambin sivuil oli tullu uusi keräilypalkinto (3 koodia - eli kolme pakettia Lambia) - Finlaysonin kaitaliina.

Lambi keräily

Täytyy ostaa kolme Lambi Limited Collection -tuotetta saadakseen tuon kaitaliinan.

 

Mä olen saanut kerättyä pisteet ekaan Bonan valokuvakirjaan, siskon avustuksella tosin. Nyt jos joskus saa aikaseks tilattuakin kirjan :rolleyes: Onneks lahjakortti on voimassa vuoden loppuun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liberolle oli tullu uusi tuotteita sinne kauppaan - tiikeri aiheisin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla olisi koodeja tuohon bonakampanjaan. Sain just kerättyä itselleni kuvakirjan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

Laitoin sulle yv:tä :)

...multa puuttus pari koodia vielä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now