Nadda

Keräilykampanjat

615 posts in this topic

Osassa pupumerkillisiä paketteja on kyllä koodit - samassa paikassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kyllä niitä voi vielä palauttaa. Uusissa paketeissa vaan on koodit pupumerkkien tilalla :)

 

 

Mullekin voi laittaa ylimääräisiä koodeja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dodiin, jos joku kiltti vois vaikka kerran käytettyjäkin vaihtaa mun kanssa...

*kiitos*

 

siis pystyykö koodeja vaihtamaan keskenään? Jos minä olen syöttänyt omani sekä normaaliin Liberokeräykseen että kampanjakeräykseen, voiko joku muu vielä hyötyä mun koodeista?

Edited by Sadette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en löydä ollenkaan mitään koodeja :( Tuossa on joku uusi aukaisusysteemi. Yritin tiirailla paketin sisältä repäisyn kohdalta mutten nähnyt mitään. Mies kun oli aukaissut paketin jotenkin omituisesti :lol: Eikä löytynyt pupumerkkejäkään :( Vaipoissa on tosin pupunkuva. Harmi, sillä olisin mielelläni antanut koodin eteenpäin.

 

Me siis haluttiin testata välillä jotain muuta merkkiä kuin Pamperseja. Minusta kun pampersit hautovat liikaa neitiä. Mutta Liberot eivät näköjään sovikaan neidin iholle :( Nyt olisi meillä noin 80 kpl käyttämättömiä Libero Comfort fiteja 7-14 kg. Eivät olleet maksaneet juuri enempää kuin pienempi paketti, joten mies oli ostanut Mega packin. Jos joku tietää missä kaupungissa asun ja haluaa tulla noutamaan nuo ilmaiseksi pois, niin onnistuu :lol: Mies heittäisi ne samantien roskiin mutta minusta on haaskausta hyviä vaippoja noin paljoa heittää pois. Yksärillä voi kysyä lisää tietoa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Ei, mutta jos joku on käyttänyt koodin vaan Liberokerhossa, eikä aio osallistua tuohon kampanjaan.

 

Pöllöyttäni hävitin jo kahdet "kerran käytetyt" koodit. Ei tullut mieleenkään, että ne voisi kelvata molempiin, kun ei tuo kampanja kiinnosta.

Edited by Miinanen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä kuva meidän paketista, josta on koodi poistettu eli ihan siitä repäisyreunan yläpuolelta löytyy koodi:

 

gallery_15_63_2233.jpg

Edited by Sadette

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ No nyt löytyi :lol: Laitan sulle Sadette koodin, kun ekana vastasit :) Ja laitoit kuvankin tänne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serlan pehmo-oravia meillä on kerätty jo kyllästymiseen asti. Nyt vuodenvaihteessa kampanjaan on tullut ihana orava-kylpytakki ja orava-unirätti. Pakko saada molemmat. Kylpytakki näyttää irtoovan 20 merkillä ja unirätti 8 merkillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä onneksi jemmasin kaikki serla merkit, vaikka meinasin niillä ennen vuodenvaihdetta tilata pehmoja. Onneksi päätin ettei me tarvita yhtään pehmoa lisää, ja nyt sain suoraan tilattua merkeilläni yhden kylpytakin ja unilelun :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aappa pussilakanasetti kotiutui tuolta Liberolta ja jestas, kun se on hyvä! Meidän esikoinen käyttää just ton kokoista täkkiä ja on apinafani... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillekin saapui Aappa-lakanat ja nätit on! Merkkejä oli jo sen verran paljon, että sain myös tytölle kassin ja essun. Kerrankin hyvä keräys. Ne Libero-kaupan tavarat on kaikki niin kauheita, että en oo jaksanut enää sinne lähetellä merkkejä/koodeja vähään aikaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eiii, mäki haluun Aappa lakanat :( Paha kerätä koodeja kun täyskestoillaan...Haluisiko joku vaihtaa niitä koodeja johonkin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi lakanat voi ihan ostaakin, Finlayson valmistaa ja tehtaanmyymälöistä ja muista liinavaatekaupoista saa :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meillekin saapui Aappa-lakanat ja nätit on! Merkkejä oli jo sen verran paljon, että sain myös tytölle kassin ja essun.

 

Millanen se kassi & essu setti oli? Meillä on noita lakanoita aika monet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, ensimmäiselle onnekkaalle olis tarjolla koodi Libero paketista. Me ei niitä keräillä, ja pakettikin ostettiin vain kun Pampersia ei ollu tos kaupas jäljellä ;) Eli pistä yv jos haluat koodin ja tänne siitä viesti niin mulla ei ole 20yv sinne tullu tunnin sisään :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voisin ottaa vastaan Serlan orava-merkkejä postimerkkikuluja vastaan, jos joku moisista tahtoo luopua. Haluaisin sen kylpytakin, mutta tarpeeksi en varmasti saa merkkejä kasaan itsekseni, kun keräilyaika on noin lyhyt. On meillä ennenkin käytetty Serlan talouspaperia, mutta enpä ole koskaan tajunnut ottaa merkkejä talteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ Et viitsisi laittaa yv:nä niitä koodeja? Ne nimittäin käy kumpaakin keräilyyn samat koodit. :)

 

Roskiin pistin samoin tein kun olin näpytellyt ne kertaalleen... Uusia koodeja voin säästää ja täällä sitten tarjoilla kiinnostuneille. En tajunnut, että joku tosiaan saattais kaivata... :mellow:

 

Kamilla, Se kassi oli sellainen aika pieni (hatusta heitän 20x25cm) ja essu oli vielä aika reilu mun 1 v 4 kk tytölle. Varmaan sopivampi n. 3 v:lle, mutta kyllä sitä nyt jo voi käyttää. Kivoja oli molemmat ja varsinkin kassi. Sen mamma otti itselleen ainakin toistaiseksi! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now