Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

Raskausuutiset ja onnittelut

1614 posts in this topic

Pitääpä tänne tulla hehkuttamaan, kun livenä ei vielä pääse..

 

Eli meille on kolmas tulossa, neljä viikkoa sitten pärähti eka haamu testiin. Seuraavana päivänä vahvempi ja 1-2 vkoa. Ar-ultrakin jo takana ja pieni tyyppi se siellä kelluu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen tuli PLUSSA! :lipsrsealed: Kp 26/27-28. Ihan käsittämätöntä... :girl_in_love: Toivottavasti tyyppi pysyy kyydissä!

Edited by Liinatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
:tender: Ihania uutisia kaikilla! Paljon onnea, minustakin tuntui ihan uskomattomalta koko juttu eikä muuttunut todeksi ennen kuin ultrassa näki jonkun siellä oikeasti asustelevan! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

19.10 plussasin kp41/28-30, rv5+6 oli silloin menkkojen mukaan laskettuna ja tänään, kun oli 8+1 niin oli eka neuvola aamulla. Kai sitä raskaana siis ollaan... :lipsrsealed: 15.11 (9+4) on eka ultra, sydänääniä pitäisi silloin kai kuunnella. :)

 

Olen 24v ja mieheni 27, pikkuisen tuloon olimme valmiita semmoiset 3kk ennen kuin tärppäsi. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pari viikkoa sitten plussaus ja huomenna eka neuvolakäynti - vähän jännittää :)

 

Nyt sitten annoin samalla itselleni luvan rekisteröityä mukaan ja osallistumaan ihan nimimerkillä. Kivaa, kun ootte olemassa!

 

Ja onnittelut kaikille muille iloisille odottajilletender.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toista päivää olen puhunut norjaa niin mies kävi ostamassa raskaustestin. Plussahan sieltä pärähti. :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lauantaina aloin miehelle miettimään että koskas mulla on viimeksi ollut kuukautiset. Ja naureskelin vielä että nyt oon sitten ihan satavarmasti raskaana (oli siinä vaiheessa vielä aika kauhistuttava ajatus koska ajoitus ei ehkä ole paras mahdollinen tällä hetkellä). Asia jäi sen verran vaivaamaan että sunnuntaiaamuna hain kaapista raskaustestin ja olin koko ajan ihan takuuvarma että nega siihen tulee. (raskaustesti oli kaapissa ovistestien kylkiäisenä, tarkoitus oli jossain vaiheessa tikuttaa ovista mutta mieli ehti muuttua välissä). Lievä shokki sitten olikin kun näytössä luki raskaana. Piti mennä mies herättää ja kysyä että mahtaako se lukea saman siitä näytöstä kuin mäkin. Hitto soikoon että mentiin paniikkiin. Ja koska yhtä testiä ei pidä uskoa niin päivällä käytiin ostamassa toinen testi, sellainen mikä kertoo ajankin. Ja kun sen tein illalla niin olin ihan satavarma että nyt näyttöön tulee ei raskaana. No eipäs niin käynytkään vaan ennen määräajan loppumista siihen paukahti raskaana 3+. Menin sitten uudestaan shokkiin grin.gif

 

Vaikka aikuisena nyt tietääkin että ilman ehkäisyä niitä lapsia voi tulla niin meillä on taustalla aiemmilta vuosilta pitkä lapsettomuus. Lapsia olisi aikanaan haluttu mutta niitä ei useamman vuoden yrittämisellä tullut. Sen jälkeen ollaan sopeuduttu oikein hyvin ajatukseen että ollaan vaan kahdesti. No ehkä tällä vähän-niinkuin-ylläri-plussalla on tarkoituksensa smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea kaikille! Oma plussa ilmesty testiin reilu viikko sitten. Esikoista odotellaan :)

Edited by lotta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jee! Tänään oli eka päivä kun kuukautisten olisi pitänyt ilmaantua. Tein testin ja positiivista näytti! Kaksi selkeää viivaa piirtyi ikkunoihin melkein heti. Itkuhan siinä tuli ja sen jälkeen nauru, olen NIIIIN onnellinen :). Toivottavasti tämä nyt on totta :). Aion tehdä huomen aamulla vielä toisen testin :dancegirl:

 

muoks/ mun täytyi tehdä toinenki testi kun en meinannu uskoo...tein tollasen digitaalisen Clearbluen testin ja se näyttää tulosta "raskaana 2-3 viikkoa". Pakkokai se on alkaa uskoa pikkuhiljaa...jännää...

Edited by Tamsu_81

Share this post


Link to post
Share on other sites

                          :lipsrsealed:Hurjasti onnea kaikille plussanneille! :lipsrsealed:

 

 

 

 

Näitä lukiessa tulee ihan ikävä sitä tunnetta kun  näkee plussan testissä...   :girl_sigh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perjantaina 12.10. ilmestyi testiin plussa (ja toiseenkin testiin vähän myöhemmin :grin: )! Kp oli 44: mulla on tosi epäsäännöllinen kierto, mut testasin kun menkkamaisia oireita oli kestänyt jo ties kuinka kauan ja sitten oireet menivätkin ohi eikä menkkoja kuulunut. Täytyy alkaa purkaa sydäntään täällä, kun ei aiota kertoa kellekään vielä vähään aikaan...

 

Onnea kaikille plussan saaneille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamsu_81 ja Ann-i Hurjasti onnea molemmille! :lipsrsealed:

 

Muistan itsekkin sen kun testin tein ja plussaa näytti.. Kyllä sitä itketti ja nauratti samaan aikaan. Niin kovasti olin odottanut ja toivonut että testiin piirtyisi kaksi viivaa, ja kun ne sitten siihen ilmestyivät, olin niin onnesta soikea että olisin voinut juosta vaikka maratoonin! Nyt sitten odotellaankin jo esikoisen syntymää =) (rv 37+1 ja la 5.12) :lipsrsealed:

 

Onnellista odotusta kaikille plussanneille, toivotaan että kaikki sujuu niinkuin pitääkin! :girl_sigh::lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos! Tein testin aika huolettomasti kun on tullu testailtua ja niitä negoja saatua ihan tarpeeksi mut aattelin kumminkin varmistaa. Sit on kyllä ollutkin käynnissä yks tunteiden vuoristorata, välillä onnesta soikeena ja saman tien huolesta. Ja kun ei kellekään vielä pääse puhumaan!

 

Ihanaa lueskella täältä näitä ilouutisia. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä ilmiantautuu yksi juuri plussannut!!! Kädet tärisee vieläkin! :girl_haha: Ensin sain parit haamut Davidin testeillä eilen ja tänään ja tänään testasin perään vielä CB:n digitestillä joka kertoi että olen raskaana 1-2! Olen onnensekaisin tuntein täällä! Miehelle ei ole edes vielä kerrottu, mutta haluan että hän ensin palaa työmatkaltaan... :) Sitten työnnän yllärin hänen käteensä! :lipsrsealed:

 

 

 

 

ps.Käy lukemassa riemunkiljahduksiani myös Blogissani !

Edited by zivy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi, miten onnellista! Onnea kaikille plussanneille!

 

zivy: Onneksi olkoon! Mullakin kädet tärisi, oon vieläkin ihan täpinöissäni!

 

Plussa piirtyi testiin tiistaina, kp33/32. Plussaviiva on haalean värinen, mutta ihan selvä ja kokonainen. Eilen testattu uusi testi (16h ensimmäisen jälkeen) viiva oli jo vahvempi, vaikka edelleen haalea. Naistenklinikalla ollaan oltu tutkimuksissa ja kävin tässä kierrossa aukiolotutkimuksessa, joka ilmeisesti toi meille avun. Naistenklinikan päivystysnainen sanoi, että haaleakin viiva on ehdottomasti plussa, jos se vaan on kokonainen ja erottuva viiva! lipsrsealed.gif Sunnuntaina testaan vielä uudelleen ja maanantaina saan varata Naistenklinikalta alkuraskauden ultran. Tää on niin epätodellisen ihanaa!! 1,5 vuotta ehdittiin tosissamme yrittää.. Ihanaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään tuli myös sitten plussattua, maanantaina olis pitäny alkaa menkat ja yleensä ne on olleet päivälleen ajoissa joten kyllähän sitä on tätä aavistellut jo koko viikon mutta tänään tuli vasta uskallettua tehdä testi. Monta kuukautta ollut aivan hirveä vauvakuume joten olihan tämä tosi iloinen uutinen.. :) Nyt vain täytyy toivoa että kaikki sujuuu hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heipähei kaikki :)

 

Päätin palata foorumille nyt tälle puolelle. Oon pysytelly puoli vuotta ainakin pois, koska mitään ei tapahtunut vauvarintamalla..nyt kuitenkin ilokseni ilmoitan että tänään plussa tuli:) vuosi sitä ootettiinkin..

Jihuu!!!

 

Onnittelut kaikille plussanneille :)

Mitenkäs noita lilypie juttuja saa lisättyä omaan profiiliin?

Edited by chaizuli

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0