Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

Raskausuutiset ja onnittelut

1614 posts in this topic

Kuiskaan ihan hipihiljaa että tänään 28/28 testasin haalean plussan. Perjantaina katotaan onko vahvistunu. Uskaltaiskohan sitä jo toivoa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussaa näytti reilu viikko sitten, vieläkin vaikea uskoa todeksi, mutta kyllä tämä viikkon on tuntunut niin pitkältä, että siinä on jo hieman ehtinyt sopeutumaankin. Tekisi mieli jo huutaa ilosta kaikille tutuille, mutta odotellaan nyt vielä hetki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa +  :wub: jotenkin on niin onnen sekainen olo plussasta, joka tuli 16. kierrosta..olen nyt päättänyt nauttia stressaamatta tästä, kävi miten kävi..

 

(täällä kurkkimassa olisiko muitakin hiljattain plusaneita ja löytyihän heitä)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnittelut vastikää plussanneille!

 

Ihanaa kun meitä "aikaisiakin" on muitakin, jotka ovat uskaltaneet ääneen sanoa ihanat uutiset :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon ihan uusi tällä foorumilla ja on kiva et pääsee vaahtoaan vauva-asioista jonnekin. :) Plussasin eilen ja nyt pitäis olla 5+0 viikkoja kasassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään Gravid Raskaana ClearBluen digitestistä. On tosi hämmentynyt olo kun luulin että kuukautiset ja uusi kierto ehti jo alkaa... Nyt menossa varmaan 4+2. Vaikka en tätä uskokaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toinen viiva tänään tikkuun, yk8 ja kp26 :D 10kk takana yritystä....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos Kun kaikki menee hyvin, meillä vietetään marraskuussa kahdet syntymäpäivät. :wub: :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ole tällä palstalla ollut kovin aktiivinen, koska olen yrittänyt pitää asian omassa elämässäni "taustalla" (enkä stressata... oon joskus sellainen stressipallo... mun on pakko tietoisesti yrittää vältellä stressaamista...).

 

Mutta. Lauantai-iltana testasin vahvan haamun (voiko noin sanoa?). Joten nyt se stressaaminen kai alkaa :unsure: . Huomenna varmaan varmistelen asiaa. Toivotaan, toivotaan....

 

Yritystä (ja "yritystä") takana nyt noin 7 kk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä testattu eilen vahva plussa kahdella eri testillä :) Yritystä takana elokuusta lähtien, joten erittäin toivottu ja odotettu uutinen saatiin. On vielä ihan tosi epätodellinen olo, mutta eiköhän tämä tästä hiljalleen selkene.. Toivottavasti pieni pysyy mukana loppuun asti!!

Edited by Janet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin saatu plussa :wub:

Toivottavasti tällä kertaa pysyy matkassa mukana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulta kanssa onnittelut kaikille. Nyt kun alkaa oman onnen tajuamaan niin muistaa onnitella muitakin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä saatu plussa. :)

 

Itse kun on ihan onnesta soikeana ei voi muuta kuin onnitella kovasti kaikkia muita plussanneita. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0