Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

Raskausuutiset ja onnittelut

1614 posts in this topic

Onnittelut kaikille plussanneille :lipsrsealed:

 

Mä olen niin iloinen siitä että lapset otti tiedon uudesta vauvasta niin hyvin vastaan, vaikka se tarkoittaakin sitä, että tyttö käy koko ajan paijailemassa mun vatsaani -ja rintojakin kun ei taida olla ihan varma siitä missä kohtaa se vauva majailee :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnittelut kaikille plussanneille!

 

Plussa parisen viikkoa sitten lipsrsealed.gif

ja nyt malttamattomana odotellaan ultraan pääsyä ensi viikolla. Menkoista laskettuna LA olis 18.12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä olisi yksi uusi plussannut. :) Liuskatestillä tuli haamu, joten testasin lisäksi cb:llä, joka sanoi raskaana 1-2 viikkoa. Vielä olen varovainen innostumisen suhteen, sillä takana on yksi keskenmeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ymmärsinkö mä nyt oikein tästä ja toisesta Shadymomin aloittamasta ketjusta, että teille olisi syntynyt tyttö maaliskuun puolivälissä?

Ilmeisesti en ymmärtänyt, koska jos sun laskettuaika on 25.11.2010 niin hedelmöitys on tapahtunut maaliskuun alussa :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ymmärsinkö mä nyt oikein tästä ja toisesta Shadymomin aloittamasta ketjusta, että teille olisi syntynyt tyttö maaliskuun puolivälissä?

Ilmeisesti en ymmärtänyt, koska jos sun laskettuaika on 25.11.2010 niin hedelmöitys on tapahtunut maaliskuun alussa :girl_sigh:

 

Ilmeisesti puoliso synnytti nyt ja Shadymomin oma laskettuaika olisi loppuvuodesta.

Siinä on sitten sisarukset samalle luokalle menossa aikanaan! Aika jännä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein testin viime viikolla, tuli hailakasti toinen viiva. Tänään tein uuden testin ja molemmat viivat näkyivät selvästi. PLUSSA!! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea uusille plussanneille. Vastahan minä plussasin ja nyt jo mennään loppuraskaudessa :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vihdoin saan kirjoittaa, että PLUSSASIN!!! Viime sunnuntaina testasin ensimmäisen kerran ja haamuplussa yllätti enemmän kuin iloisesti. Tällä viikolla olenkin testaillut ahkerasti joka päivä ja onnellisesti saanut nähdä viivan vahvistuvan päivä päivältä.

 

Lapsettomuushoidoilla sai tämä pikkuinen alkunsa, joten erittäin pitkään kaivattu pikkuinen on. Yksi keskenmeno viime talvelta myös takana, joten nyt sormet ja varpaat pystyssä toivotaan, että tämä kulta pärjäisi tammikuulle saakka ja tekisi meidän pikkuneidistä isosiskon.

 

Paljon onnea muillekin plussanneille!!!

Edited by Tilta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä tuore plussaaja varovaisen onnellisena! <3 Laskettu aika tällä erää 30.12, ja toinen lapsi siis tulossa. :) Naikkareiden puolella hehkuttelen myös tulevia häitä, joihin on mielettömät 36 päivää jäljellä. Sopivasti amaupahoinvointien lomassa. :D

 

Onnea muillekin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussattu eilen ja tänään marketin halpistestiliuskalla ja tänään illalla vielä CB:n digillä. :wub: Hämmentyneen onnelliset fiilikset tällä hetkellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin eilen, kahdesti! Luulin siis tehneeni ensimmäisen testin jotenkin väärin ja ajattelin ettei vääriä positiivisia varmaankaan voi tulla, mutta varmuudeksi testasin heti uudestaan. Vahvat neljä viivaa näkyi testeissä! :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0