Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

Raskausuutiset ja onnittelut

1614 posts in this topic

Olen täällä ollut ihan taustailijana lukemassa, mutta nyt ajattelin kirjoittaa kun ti 31.8 tuli selkeä plussa testiin  :wub:. Lapsi ei sinänsä ollut suunniteltu, mutta sen kyllä annettiin tulla jos on tullakseen. Tänään vielä kävin varmistamassa terkkarilla ja sieltä se ihan selkeästi sanoi että raskaustesti on positiivinen, jee! Nyt on olo aivan epätodellinen, niinkuin varmasi monella plusanneella. 4+4 menossa tänään ja la on noin 8.5. Niin ja toinen on siis tulossa, ensimmäinen on eskarissa jo  :D. Paljon onnea kaikille plussanneille myös minulta!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pikkuisen ).(

 

Plussa uutiset kuulin lekurilla, kun hain saikkua kun oli niin karsea olo ollut pari päivää.

Pienenä ajatuksena takaraivossa kyllä oli että mitä jos... En vaan uskanltanut edes toivoa, kun suvussamme ei ole luomulapsia ihan hetkeen, ja itselläkään ei ole kkkiertoa oikein ollenkaan, tulee siis vain pari kertaa vuodessa. Toiveissa tosin oli, että näin ihanasti kävisi...

Nyt siis jo 10+2 kasassa, ja pikku hiljaa alkaa asian uskoa todeksi kun on 4vkoa oksentanut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ihanaa, onnea kovasti!! <3

 

kunpa minäkin olisin pian täällä, onniteltavana, enkä onnittelijana... :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:girl_in_love:Heinäkuussa tehtiin eka testi-----> ilmestyi vaan testiviiva.

Elokuun alussa soitin tervariin ja sain siellä tehdä testin, joka plussaa!!

Toivottu pienoinen, mutta kun ensimmäistä toivottiin kolme vuotta, emme olettaneet, että tämä tärppäisi näin nopeasti. Neuvolassa laskettiin, että pieni olisi noin 7 viikkoa, mutta ultra varattiin varmuuden vuoksi ja onneksi varattiin, koska sielä paljastui, että viikkoja oli jo 12+4.

 

Onnea kaikille plussanneille ja paljon tsemppiä sitä toivoville :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään plussasin ja yhdessä aviokin kanssa tuijotettiin Apteekin omaa raskaustestiä, johon plussa pärähti näkyviin jo parikymmentä sekuntia testin teon jälkeen. :) Olen siis raskaana!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen postaust tälle foorumille! Plussa tuli testiin äsken lipsrsealed.gif Kaikki on vielä ihan alussa, mutta toivotaatoivotaan että kaikki menee hyvin. Jännittää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnittelut uudelle tulokkaalle (no sellainen olen vielä itsekin :)) plussauksesta ja ihanaa odotusaikaa! Kiva käydä täällä ketjussa kun täällä on niin paljon hyviä uutisia, valaa uskoa myös meihin jotka vielä odotellaan plussaa! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itsekin juuri rekisteröidyin, mukava saada tietoa muilta odottajilta.

Itse olen ensikertalainen sellainen, niin tiedonnälkää on havaittavissa!

 

Viime lauantaina testi näytti plussaa ja nyt vaan odotellaan jännityksellä ensimmäistä neuvolakäyntiä kuun lopussa.

Onnea muillekin plussan saaneille ihanista uutisista!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt se on uskottava olen raskaana! Ensimmäinen plussa saatu 26.8, joka piti varmistaa vielä kolmella lisätestillä. Nyt siis mennään jo rv 6+1 ja pahoinvointi alkoi eilen... Mutta silti tämä on ihanaa! :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa (tai siis se toinen viiva) tuli perjantaina 10.09-10! Odottelen tässä että saisin soittaa maanantina tk:hon ja mennä varmistamaan asian, ja varata neuvola-ajan. Mutta mulla on vahva tunne että on tosi kyseessä biggrin.gif

Yritystä on takana puolisen vuotta ja kyseessä ensimmäinen lapsi. Minä oon 25v ja mies 30.

 

Niin, ja tämä on mun ensimmäinen viesti tänne foorumille! Pari päivää oon tässä tutustunut ja lueskellut. =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi viivaa tuli testiin 9.9. ja 10.9. vaikka "menkat" olikin. Vielä kolmanteenkin testiin tuli kaksi viivaa 14.9. Joten kait se on uskottava. Neuvola aika on tän kuun viimenen päivä. Ja esikoista siis odotan. :lipsrsealed: Onhan tää vielä jotenki mahoton uskoa! Ja tällä hetkellä olen edellisistä menkoista laskettuna viikolla 7+1.

Pahoinvointi pääsee yllättämään aina silloin kun on nälkä. Ja ylläri pylläri, pahoinvointi alkoi heti positiivisen testin jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jipii ! Viime viikon torstaina tein positiivisen testin, nyt ollaan vasta viikolla 5+2. Ihanaa :) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh, pääsin minäkin hihkumaan omaa onneani :lipsrsealed: Tänään plussattu ja olo edelleen uskomaton. Itkisikö onnesta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perjantaina varmistui TK:ssa plussa. (Ihan kuin ne 4 apteekista ostettua testiä jotka plussaa näytti olisi riittänyt todistamaan :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viikko sitten tuli plussa. Ensimmäistä odotetaan ja itse en oikeen usko asiaa todeksi. Pitää varmaan nähdä ensimmäinen ultra ennen kun sen todella uskoo girl_sigh.gif.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun käskettiin ilmiantaa heti niin ilmiannan itseni todellakin heti ;)

 

Tuossa alle tunti sitten tein testin ja plussaahan se näytti. Olen hyvin tietoinen, että kauhean paljon voi vielä mennä pieleen, mutta juuri nyt haluan ajatella positiivisesti ja iloita! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

onnea adelfe! Positiivininen ajattelu niin kaikki menee hyvin. Onnea myös muille plussanneille

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0