Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

Raskausuutiset ja onnittelut

1614 posts in this topic

Kaksi viivaa tuli vartti sitten lipsrsealed.gif Ihan uskomaton tunne, eka kunnon yrityskerta.. Sydän hakkaa, ei tiedä vielä miten päin olla girl_in_love.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa tuli jo 26.10, mutta vasta nyt annoin itselleni luvan liittyä taustajoukoista foorumiin kun on ar-ultra ja eka neuvolakäynti takana :lipsrsealed:

 

Vaikea uskoa! Mutta niin hianoa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa tuli....kolmosen odottelu alkaa NYT!

 

Ensimmaisen LA oli 11.8

Pikkukakkosen LA oli 13.8

 

.....

 

Pikkukolmosen LA on 9.8.2011

 

Meilla luottolisaannytaan miehen syntymapaivan aikoihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei! Täälläkin tänään saatu haamu +, joten varovaisena kiljahtelen minäkin ilosta! Varsinainen testauspäivä vasta 7.12.10. Lämpö ollut useana päivänä koholla ja päätä särkenyt mutta oireet kuulunevat asiaan.

 

Olisi tämä uskomatonta, takana 5 icsin 1 Pas. 5 Icsin tuoresiirrosta saimme pojan 2006.

 

Onnea kaikille plussanneille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisen plussani teki todeksi tänään haalea viiva liuskassa ja Raskaana 1-2 CB:ssa. Täytyy vaan toivoa, että tämä hippunen pysyy matkassa. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea kaikille plussanneille :)

 

Sain plussan kp 31/24-28 25.11. Kovasti on tunteet menneet vuoristorataa sen jälkeen. Pelko tämänkin pienokaisen alun menettämisestä on suuri, 2 kemiallista raskautta takana. Eilen jo ultrattiin kun olin niin niin kovin peloissani. Eihän siellä ultrassa vielä näkynyt kuin sikiöpussi mutta jospa sinne se alkiokin tulisi... on ainakin oikeassa paikassa eli ei ku-vaaraa. Ovis oli 11.11.2010 ja sen perusteella viikkoja siis 5+1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin plussattiin eilen. Oli tosin haalea viiva. Tänään testasin uudestaan ja oli selkeämpi haalea viiva. On vähän sekavat tunteet, kun ei meinaa uskoa tuota. Varmaan sen takia, kun se oli haalea. Mutta toisaalta, eilisestä tähän aamuun oli selkeämpi.

 

Mut ei tätä silti vaan usko. Pakko testattava ens viikon loppupuolella uudestaan, jos kävis hakemassa nyt ihan apteekista erilaisen testin, kun nää kauppojen testit.

Oon oikeesti ihan hassu/outo, kun ei osaa vielä tuulettaa. Varmasti johtuu siitä, kun en pysty uskomaan tätä todeksi! :girl_in_love: Toivotaan, että pysyy mukana :lipsrsealed:

Eilen oli kp 37/30. Ennen eilistähän ei näkynyt mitään. Voihan se olla, et se oli testistä kiinni kun eilen ja tänään testasin eri merkkisellä kuin viimeksi.

Edited by SininenHetki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jihuu!!!! Kolmosta odotellaan, positiivinen raskaustesti tehty eilen :girl_smile: Esikoinen 6v ja juniori 5v joten tuntuu että jälleen "eka kertaa" tässä touhussa. Ihanaa! Takana yksi keskenmeno about näillä viikoilla joten sormet ristissä että nyt kaikki menisi kivasti.

 

I cannot believe this!!! Jiiihaaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiphei!

 

Ensimmäinen lapsi tulossa, menkat oli reilusti myöhässä, ja vasta eilen testit tein, ja moelmmat näytti positiivista, ja vahvaa sellasta!

 

Laskeskelin niin täällä mennään jo 6+1, ja LA on 1.8, että kesävauvaa tässä nyt sitten odotellaan :) Vähän vielä jännittää ja on aika epävarma olo koska keskenmenoja on tullut.

 

Paljon onnea kaikille, mukavaa että tärppäilee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Positiivinen testi tehty marraskuussa :) nyt viikot 8+5, alkaa jo tuntua todelliselta! ja uskaltaa jo oikeasti nauttia tästä koko ajan pelkäämättä, että jotain tapahtuu...

oli tämän vuoden paras yllätys kun kaksi viivaa ilmestyi tikkuun. lopputalvesta asti olen ollut siinä luulossa, että raskaaksi tuleminen on minulle vaikeaa (endometrioosi), mutta meillä tärppäsikin nopeasti. (lisäksi luulin etten voi edes saada lapsia, kun edellisessä suhteessa 1.5vuotta olimme ilman ehkäisyä, mutta mitään ei tapahtunut).

nyt niiiiiiin onnelinen olo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Onnea kovasti!! Minulla oli vähän samanlaiset pelot, kun ei ole tahtonut onnistua ollenkaan vaikka kuinka pitkään ollaan yritetty. Mutta nyt tein tuossa toissapäivänä CB:n digitestin, mikä kertoi että olen raskaana 3+. Kädet tärisi niin paljon ja itku pääsi kun sain tuon tuloksen ( itku siis pelkästä onnesta) :girl_smile: Olemme mieheni kanssa tätä niin odottaneet ja toivoneet!! Menkat alkoivat olla jo reilusti yli viikon myöhässä, enkä vieläkään meinaa uskoa tätä todeksi. Teen ehkä testin uudestaan ensi viikolla, varmistusta vain :girl_smile: !!! Täällä ollaan ihan onnesta soikeina!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan uskomaton olo kun tänään tuli tehtyä testi, hyvin vahvaa plussaa näytti..ei voi olla enää ihanampi olo, ihana tuntea oireiluakin :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea! Ja onnellista odotusta kaikille! Täällä alkaa allekirjoittaneella olla jo aika paksu olo :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea vaan kaikille odottajille, nauttikaa! Itse tein plussan jo viime toukokuussa eli nyt on jo aika pyöreä olo smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse kanssa plussasin marraskuussa, nyt 8+5 mennään.. :) kovasti jo jännittää ensi vuoden eka neuvola, pitää vaan toivoa että kaikki olisi hyvin! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä on iloinen joululahja! Meillä plussasi tänään!

 

Kauneinta on ehkä se, että viime jouluna kuoli todella läheinen ja rakas sukulainen, mutta tänä jouluna on uusi elämä ilmoittanut tulostaan. Niin se elämä ottaa, mutta myös antaa lipsrsealed.gif

 

Nyt vaan jännitetään ja toivotaan että kaikki menee hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea kaikille plussanneille!

Jouluaattona testasin haalean plussan, huomenna tarkistetaan uudemman kerran...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0