kookos

Lapsensa menettäneet

105 posts in this topic

Kiitos osanotoista.Kaikki on niin hirveetä. En pysty edes kirjottaa mitään, vaikka tahtoisin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaikille pienokaisensa menettäneille suuri halipuristus! <3 voimia tulevaisuuteen

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saimme tänään kuulla, että Anni-vauvallamme (s.12.9 2011) on todettu kromosomissa 5 sellaisia puutteita ja toisaalta lisäosia, että läkärit lopettanevat maanantaina hänen hengityskoneen käyttönsä. Ei heidän mukaansa kykenisi koskaan mielekkääseen ja omaehtoiseen elämään vaan kärsisi todella mittavista kehitysvammoista. Oma hengitys ei riitä pitämään kaasujen vaihtumista yllä, joten Annilla on edessä siirtyminen Taivaan enkeliksi. Aikaa on joko päiviä tai viikkoja. Palaan siis tähän ryhmään pian. Surun murtamana Gurmeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voimia ja jaksamista suuren surun keskelle Gurmelille. lipsrsealed.gif Olen todella pahoillani ja otan osaa suruunne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otan osaa Gurmeli :girl_cry::lipsrsealed: Tule ihmeessä tuonne alakerran suljettuun ketjuun lapsensa menettäneille. Mielettömästi voimia teille :lipsrsealed::lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Syvimmät osanottoni, Gurmeli. :( Ei riitä sanani tähän tilanteeseen. Eikä riitä ymmärrys, miksi näin surullisia asioita tapahtuu... Halaus ja voimia sinulle ja perheellesi.

 

(Luin vasta nyt viestisi lokakuisten ketjusta.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gurmelille syvä osanottoni! :lipsrsealed: Muistan sut hyvin tuolta sisarfoorumilta hääsuunnitteluista, joten kyllä pysäytti kuulla, että teitä on kohdannut tällainen suru. :girl_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitosta vaan tukikommenteista :lipsrsealed:

Laitoin ylläpidolle hakemuksen tuonne alakerran suljetumpaan clubiin. toiv vastaavat pian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otan osaa, Gurmeli. :lipsrsealed: Toivottavasti saatte oikeanlaista tukea ympärillä olevilta ihmisiltä. Voimia selviytymiseen.

 

ps. laita yv.tä, jos haluat jotain merkintää tuonne lokakuisten vauvojen etusivun listalle. En ole sinua sieltä poistanut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osanotot kaikille. MInulla kesti lähes 3viikkoa saada tämä ketju luettua läpi.Olen itkenyt joka kerta joutunut lopettaa kesken lukemisen. Itse olen jounut kestämään keskenmenoja,mutta tiedän että sitä ei voi verrata mitenkään suruun joka teitä kaikkia on kohdannut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmoitan lukeneeni ketjua läpi raskain mielin, koska ystävän pieni lapsi on juuri menehtynyt. Tulin hakemaan ymmärrystä, jotta voisin paremmin tukea ja auttaa. Voimia kaikille kokemuksensa jakaneille, kyyneleet nousevat silmiin puolestanne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä jätän kanssa merkkiä että olen lukenut, vaikkei ketju olekaan ollut aktiivinen aikoihin. Meidän pieni Iki-tyttö todettiin meidän 4. hääpäivänä kuolleeksi rv19+3. Keskiviikkona saatiin tietää, että kyseessä oli vakava sydävika. Kromosomivastauksia ei vielä saatu koska näyte ei kasvanut, mutta vaikuttaisi että kyseessä oli vaan raskauskohtainen huono tuuri. Suru on valtava, vaikka fyysisesti olenkin kunnossa ja toimintakyky on ennallaan. Mä vaan tiesin koko raskauden ajan et tää ei tuu päättymään hyvin...

 

Voimia ja jaksamista jokaiselle lapsensa menettäneelle. ♥

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now