Ink Q

Plussa vai ei?

1003 posts in this topic

Kiitoksia kaikille onnittelijoille, olette ihania! Ainakin toistaiseksi vauvanalku, "Toukotoukka", on pysynyt matkassa mukana. Tänään siis 5+2.

 

Plussatuulia :)

 

(ps. Laitan vielä tuon kuvan esikatseluna, kun en aluksi osannut. Jos siitä olis vaikka hyötyä jollekin :) Ylin on siis ovulaatiotesti ja sekin näytti raskauden selkeästi)

post-4763-1284017092,68_thumb.jpg

Edited by Marenkiruusu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä siinä tais se haamu olla..

 

Koska tänään näyttää tältä 111211.jpg

 

mutta uskaltaako tuollaiseenkaan vielä luottaa!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Kiitos!

 

Outoa kun eilen tosiaan näkyi vaan häivähdys viivasta, ja tänään sitten selkeesti. Ja nyt kun toi testi on kuivunut niin sehän näkyy yhä selkeemmin vaan... apua alko just jännittää aika lailla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^On toi miusta jo nyt selkee plussa. :) Onnea!

tai ainakin selkeä haamu.

 

hcg:hän kaiketi joka toinen päivä nousee reippaammin, niin ihan hyvin voi olla edellisenä päivänä häivähdys/nega ja seuraavana jo selkeämpi näkymä. että ei ollenkaan mahdotonta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tai ainakin selkeä haamu.

 

Mein koneella tuo on yhtä vahva kuin plussat jotka oon itse saanut. Eli varmaan taas on näytöstä kiinni miten vahvana tuo viiva esiin pomppaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vieras_mammammaa_* : Mulla on ollut molemmissa raskauksissa ekat testit juurikin tuollaisia haipakoita. Kumpikin on kuitenkin vahvistunut selkeäksi plussaksi n. 3-4 päivän päästä :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain tänään raskaustestiin aika selvänkin värillisen viivan, mutta mietityttää, haittaako, vaikka viiva ei ole toisesta reunasta yhtä selvä. (Reilu vuosi sitten sain raskaustestiin hailakan haamun, joka oli värillinen vain toisesta reunasta, ja se ei ollut oikea plussa. Siksi nyt mietityttää.)

 

post-837-128418382427_thumb.jpg

 

Mitä sanotte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanoisin, että tuo on selvä plussa!! :) Mä sain ainakin ihan saman näköisen Äitienpäivän aamuna! :lipsrsealed: Paljon onnea!! :lipsrsealed: :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komppaan Pinja Miitä, eli kyllä toi munkin mielestä on jo ihan selkeä plussa. Uskallan onnitella :tender::lipsrsealed: (mutta jos mietityttää testin toimivuus, niin testaa jollain muullakin mallilla :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Pinja Mii, Coraline ja Molly! :girl_smile: Ehkä tyhmää tuoda tähän ketjuun noin selkeä viiva ihmeteltäväksi, mutta ihan oikeasti tuntuu aika epävarmalta, kun viiva ei ole tasavahva. :unsure: Täytyy testailla huomenna aamulla uudelleen, ja hankkia sitten vaikka toisenmerkkinenkin testi, jos epäusko ei suostu vähenemään. Samanlaisella testillä sain vielä tiistaina ihan selvän negan (tosin se oli iltapäiväpissastakin).

Share this post


Link to post
Share on other sites

maanantai: Jep, tuosta ei plussa paljon selkeemmäksi voi enää muuttua :)Onnea! lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

maanantai, ei mullakaan noissa liuskatesteissä aina ollut viiva yhtä vahva joka kohdasta. Ja niitä tuli tuli tehtyä aika monta viime syksynä. Ja ennen kaikkea ihan v a l t a v a s t i onnea! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämän päivän testi. Tehty kp 31/33. Sydämen tykytyksiä, mutta jalat maassa. Katotaan, jos vahvistuu vaiko onko edes mistä vahvistua, kun joutuu totakin testiä kattomaan silmät ristissä :)

 

IMG_4282_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä ainakin siinä plussan nään! Ja mun eka oli kyllä vielä haaleampi.. Nyt vahvistunut jo parissa päivässä lipsrsealed.gif Jännää..

Share this post


Link to post
Share on other sites

VeraCausa: Kyllähän tuossa kaksi viivaa on. Noin pienestäkin kuvasta erottaa haalean värillisen plussaviivan. Digitestiä kehiin vain niin saat varmistuksen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

VeraCausa: Kyllähän tuossa kaksi viivaa on. Noin pienestäkin kuvasta erottaa haalean värillisen plussaviivan.

 

Allekirjoitan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.