Ink Q

Plussa vai ei?

1003 posts in this topic

Mä en ainakaan näe mintään.....voi olla että illan tullessa mun silmät pettää......En muuten usko noihin haamuihin tai siis just-ja-just-ehkä-näkyviin. Jos raskaana olen niin on tultava joten kuten selkeä viiva ja sen on myös vahvistuva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo siis en sitä reunaviivaa tarkoittanut, eihän se ole testialueellakaan. Mutta siis taitaa olla vaan hyvä mielikuvitus mulla. En myöskään näe kahta viivaa sanni788:lla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen näkevinäni pientä viivaa tuossa testissä kyllä! Testaapa parin päivän päästä uudestaan!:girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä mieltä olette tästä? On kyllä vaikeaa kuvata testiä niin että näkyis mitään, mutta minä mielestäni jotain näen kuitenkin...

 

post-5073-1293527481,82_thumb.jpg

 

Aika isona tuli, mutta jos kauempaa katsoo niin näkyy paremmin. Vai oonko vaan sekaisin? :girl_crazy:

Edited by Katie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voih, tuo edellisen sivun Kupliksen Apteekin oma testi näyttää niin samalta kuin se mun oma eka testi minkä tein... :girl_in_love: Se on vieläkin tuolla vessan peilikaapissa. Ei mulla muuta asiaa ollut... Oli vaan ihan pakko päästä sanomaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heti alkuun anteeksi huonot kuvat, mutta näettekö jotain?? Minä ja mieskin näkee jotain mutta onkohan tuo vain viivanpaikka???

post-82-12936969906_thumb.jpg

post-82-129369700066_thumb.jpg

Edited by Sydänmamma07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tossa vastavärikuvassa on kyllä jotain, mutta hankala sanoa onko siinä väriä vai ei.

Vielä pari päivää ja uusiksi? :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Paljaalla silmällä siinä on väriä ihan selvästi.. viiva on vain jotenkin toispuoleinen.. siis vahvempi toiselta reunalta.. Yritän malttaa odottaa pari päivää! (Jos tuo olis totta niin nyt ois jotain rv 3+3 tai 3+4)

 

Tätä kakkosta on toivottu reilut kaks vuotta ja luomusti ilman lääketukea ovulaatioon sen ei pitänyt edes onnistua...

Edited by Sydänmamma07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin näen jotain Sydänmamma07:n tikussa, toivottavasti vahvistuu :girl_sigh:

 

Ajattelin vain tulla kertomaan, että oikeassa olitte :lipsrsealed: Mun plussaviiva oli tänä aamuna jo ihan selvä, ja CB:n digitesti julisti että gravid 1-2 :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Katie girl_in_love.gif ja toivottavasti Sydänmamman viivakin vahvistuu! Siinä vastavärikuvassa näen häivähdyksen jotain, mutta tosiaan noilla viikoilla viiva varmaan onkin haaleanhaalea..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi onnea Katie! Antaa uskoa mullekin, että huomenna tulisi jo vahvempi viiva!

 

Liitteenä vielä kuva kuivuneesta testistä.. kyllä siinä edelleen haalea vaaleanpunainen KAPEA viiva on... (joka ilmestyi ehkä 1 min tikun uittamiesta pissaan)

post-82-129370695772_thumb.jpg

Edited by Sydänmamma07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikille jännääjille parasta ja hyvää, että viivat vahvistuisivat! Jos mies suostuu purkamaan kamerasta kuvan (minen osaa!) ja jos osaan sen liittää tänne, niin voisin ehkä laittaa oman haamuni tänään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis tällainen, jos osaan liittää kuvan. Mammaksi 25 herkkyys. Kuva otettu 10,5min testin tekemisen jälkeen (kyllä, hyödynsin minuuttikelloa), mut mammakseissa lukee, että tulos ei luotettava 10min jälkeen. Mut siis oli tuo siinä sen kymmenen minuutin sisällä, mun mielestä 5 min sisälläkin näkyi, mut vahvistui aikaa myöten. Suunnilleen tuollaisia teinkin tänään kolme, kolme testiä olin tilannu (miten niin olisin voinu edes yhden säästää aamuun?) Viiva haalea, vois arvella väriltään viivanpaikaksikin. Mieskin kuitenkin näki.

post-5226-1293722117,6_thumb.jpg

Edited by siili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sydänmamma: piti vielä sanoa, et kyl se väri tuppautuu usein toiseen reunaan vahvemmaksi. Jostain syystä. Mä olen tehnyt vasta 9 testiä ma-to... ja menkkojen piti siis alkaa tänään... :grin: Mut osa niistä on noita halvelmpia liuskatestejä, pregcheck ja mammaksi ja vaan kaksi apteekin omaa. Niin ja meidän Nyytin tikut on tallessa, vaikka Nyytti matkasikin jo Jumalan syliin (7+6, mut silti pieni ihminen mulle). Luulin heittäneeni ne pois, mut en ollu heittäny. Niitäkin tais olla muutama...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.