Ink Q

Plussa vai ei?

1003 posts in this topic

Mulla oli samanlainen haamu (erimerkkisessä) testissä, jonka tein päivänä jolloin kuukautisten olisi normaalisti pitänyt alkaa. Seuraavana päivänä piti varmistaa, ja toisenmerkkisellä testillä pamahti selkeä plussa parissa sekunnissa. Toivottavasti sulla käy samoin. Mutta selvältä plussalta näyttää.

 

Onnea! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Munkin mielestä on ihan selvä haalea plussa! Onnea! :) Viivanpaikka olisi vielä paaaljon haaleampi.

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos, kiitos tuhannesti vastauksista!! :lipsrsealed: Voiko tämä todella olla totta!!? :tender:

 

Olin niin varma, että nyt viimeistään olen seonnut ja näen täysin olemattomia... mutta kun tuota testiä käyttämättömänä katsoo, niin ei siinä kyllä mitään "viivanpaikkoja" ole kummassakaan...

 

Saanko vielä kysäistä täällä kokeneemmilta, että milloin (kun oletettavasti tänään dpo 10) mun kannattaisi testata uudelleen? Ja millä raskaustestillä? Pilke08 ehdottelikin jo digiä! Onko digitesti vielä herkempi kuin tuo käyttämäni Kotitesti (10IU), että jotta tuo tämän aamuinen haamujen esiesiäidin haamujen haamu muuttuisi vahvemmaksi? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digitesti on mun muistaakseni vähemmän herkkä kuin muut. Mä sain haalean viivan dpo12 iltapäiväpissasta (viiva nähtävissä tuolla edellisessä Plussa vai ei -ketjussa) ja pidättelin siihen 2h lisää ja digitesti näytti "raskaana" silti, vaikka "laimeaa" tavaraa olikin :)

 

 

Lisäys: tässä linkki siihen mun haalukkaan!

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digitesti on mun muistaakseni vähemmän herkkä kuin muut. Mä sain haalean viivan dpo12 iltapäiväpissasta (viiva nähtävissä tuolla edellisessä Plussa vai ei -ketjussa) ja pidättelin siihen 2h lisää ja digitesti näytti "raskaana" silti, vaikka "laimeaa" tavaraa olikin :)

 

 

Lisäys: tässä linkki siihen mun haalukkaan!

 

Ok! Eli digi näyttäisi kuitenkin varmemmin plussan kuin tuo liuska vaikka ei olekaan yhtä "herkkä" numeraalisesti!? Odottelisinko siis myös dpo 12?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jotta tuo tämän aamuinen haamujen esiesiäidin haamujen haamu muuttuisi vahvemmaksi? :)

 

Ei tuo ole mitään haamujen esiäitiä kuule nähnytkään, ihan ilmiselvä plussahan toi on :).

 

Itse testasin aikoinani pojasta sellaisen esiäitihaamuplussan, ja voin kertoa että se viiva oli noin miljoona kertaa haaleampi kuin tuo sun :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok! Eli digi näyttäisi kuitenkin varmemmin plussan kuin tuo liuska vaikka ei olekaan yhtä "herkkä" numeraalisesti!? Odottelisinko siis myös dpo 12?

Joo, on se digi sillä tapaa varmempi ettei jää tulkinnan varaa, kun tulos on joko "raskaana" tai "ei raskaana" :) Clearbluen digiä myydään ainakin sellaisessa pakkauksessa, jossa tulee mukana 2 testiä. Toinen näyttää pelkän tekstin ja toinen se lisäksi ajan hedelmöittymisestä, esim. "raskaana 1-2". Kyllä mun mielestä voi hyvin testata uusiksi jo dpo12 ja sitten vaikka parin päivän päästä uusiksi, kun kerran 2kpl testipakkaus on! Itsehän testasin loppujen lopuksi liuskoilla ja digillä yhteensä varmaan 5 tai 6 kertaa ihan vaan nähdäkseni viivan vahvistuvan :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Aivan niin! Pohdiskelinkin juuri tuota siksi kun olen melko aikaisessa tän testailun kanssa... kun eikös se ole jotain dpo 12-16 kun kuukautiset yleensä alkavat ja niiden pois jäätyä vasta yleensä pitäis ohjeiden mukaan testata... B) Mut mä en ainakaan tän mun kiertopolitiikan perusteella voi yhtään tietää milloin sit kannattais testailla... No, tänä aamuna sit päätin... :lipsrsealed:

 

 

Ei tuo ole mitään haamujen esiäitiä kuule nähnytkään, ihan ilmiselvä plussahan toi on :).

 

Itse testasin aikoinani pojasta sellaisen esiäitihaamuplussan, ja voin kertoa että se viiva oli noin miljoona kertaa haaleampi kuin tuo sun :P

 

 

Niinkö!? :girl_haha: Mä kun en ole milloinkaan saanut haamuja ennen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mä täällä tohkeissani häärään yksinäni kuvieni kanssa... :girl_haha:

 

 

 

Mutta... ehkäpä tuohon nyt on ainakin aavistus tullut sävyä lisää... :girl_smile:

 

 

IMG_3084-1.jpg

 

 

... kun testi näytti aamulla tältä...

 

IMG_3066-1.jpg

 

 

 

 

En voinut vastustaa kiusausta testata nyt illallakin muutaman tunnin pidättelyn jälkeen - kaapissa kun on laatikollinen noita hiton liuskoja, netistä tilattuna!!:girl_haha:

 

 

Mut okei, parin päivän päästä sitten vasta tartun oikein digiin ja katsotaan kuinka käy... Siihen asti pidän pään kylmänä ja villisti laukkaavat ajatukset kurissa... :rolleyes:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ihan selvä plussa tuo on, sen puolesta ei tartte ajatuksiaan kurissa yrittää pitää. Vertailun vuoksi voit käydä vilkaisemassa haamua tuolta etusivulta mun kuvista, ylin testi (joo, kyllä siinä viiva oli ja muutaman tunnin päästä uudesta pissasta CB-digi sanoi siitäkin "raskaana". Että kyllä se sanois tuostakin. ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ No jopa niin!!:girl_smile: Ehkäpä mä sitten uskallan ihan pikkuisen vain kiljahtaa riemusta... :girl_in_love: Ollaan jouduttu niin monta kertaa pettymään, ettei ole tosikaan...:girl_sad: Mutta että jos tuo oikeasti onkin plussa-testi!!!

 

*halkeaa onnesta*

Edited by Triinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin, kiitokset teille kommenteista! Käyn koko ajan vahtaamassa tuota testiä, että alkaako se viiva kenties haalistumaan :rolleyes: Kuvatkin pitää kurkata jatkuvasti auki ja tsekata, että näkyykö siinä ne viivat oikeesti. :girl_haha: Jos testailis digi-gb:llä tai jollain muulla testillä vielä huomenna..

 

 

Kiitos vielä tännekin kaikille onnitelleille! :) Aamulla digitesti sanoi Raskaana 2-3 ja tein vielä pari muutakin testiä, jotka oli myös positiivisia ;)

 

Voisinko einju kysyä sinulta täällä sellaista, että millä tahdilla sulla alkoi tuo viiva tummentumaan (meillä nimittäin näyttää olevan aika samanlaiset haamut tuossa ekassa testissä!)? Olen ollut ihan surkeana kun menin typeryyksissäni taas tänään testaamaan eikä haamu ollut vuorokauden aikana sen kummemmaksi muuttunut! Nyt huolestuttaa...:girl_to_take_umbrage2: Digiä en tohdi vielä tehdä, koska olen varmasti sen herkkyydelle liian aikaisessa kun dpo on nyt todennäköisesti jotain 11.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^En ole Einju, mutta tuossa mun kuvassa kolme ylintä on tehty aamupissasta 2 päivän välein, eli ei se nyt mitenkään hurjan dramaattisesti vielä päivässä muutu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triinu, mun kokemus: tän sain dpo 11 aamulla:

 

 

 

ja tämän samana päivänä kun ryntäsin hakemaan digitestin:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triinu, tuon ekan testin tein 3+6 ja seuraavan kerran testasin samanlaisella testillä muistaakseni 4+2, ja silloin oli jo lähes kontrolliviivan vahvuinen viiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos einju!! :)

 

 

Harjoitin eilisen päivän tiukkaa itsekuria ja olin testailematta hulluja niillä liuskoilla! Tänä aamuna tuli sitten palkinto:

 

 

IMG_3085.jpg

 

 

Jospa minä nyt tämän tuloksen uskoisin!! :girl_haha: Kunpa kaikki vaan jatkuisi hyvin! Olen niin onnellinen!! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitäs sanotte tästä? Huonosti näkyy kuvassa, itse ainakin joudun kääntelemään näyttöä että nään... :girl_impossible:

post-990-127347324699_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.