Ink Q

Plussa vai ei?

1003 posts in this topic

Tossa pyöreässä ruudussa on paksu viiva vaakasuuntaan ja hentoinen viiva pystysuuntaan! Tarkoittaako se sitä mitä mä luulen? :girl_crazy:

Ei ole tämä testi tuttu mulle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Jotain pystyviivaa siinä selvästi näkyy... d :girl_smile: b

 

muoks* lisäväkänen

Edited by Pilke08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jotain siinä näkyy pystyssäkin.. :girl_dance: Tsemppiä, toivottavasti muutkin testit näyttää plussaa!!! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweet_Akito, en millään haluaisi uskoa tuon olevan mitään muuta kuin plussa. :lipsrsealed: Mutta valitettavasti on pakko sanoa, että tuollainen on hyvin tyypillinen "väärä plussa" cb:lle. :girl_to_take_umbrage2: Itse olen lähes kaikilla cb:llä saanut samanlaisen ja negoja kaikki. Ja samanlaisia tarinoita tuntuu olevan netin raskaustestivertailut täynnä.

 

Mutta hirveästi, hirveästi peukkuja, että siitä oikea plussa kehkeytyisi!! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä siinä edelleen jokin pystyviiva näkyy, tosin hailakasti. Voi kun se siitä vahvistuisi! Mikä kp sulla tänään?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweet_Akito, en millään haluaisi uskoa tuon olevan mitään muuta kuin plussa. :lipsrsealed: Mutta valitettavasti on pakko sanoa, että tuollainen on hyvin tyypillinen "väärä plussa" cb:lle. :girl_to_take_umbrage2: Itse olen lähes kaikilla cb:llä saanut samanlaisen ja negoja kaikki. Ja samanlaisia tarinoita tuntuu olevan netin raskaustestivertailut täynnä.

 

Mutta hirveästi, hirveästi peukkuja, että siitä oikea plussa kehkeytyisi!! :lipsrsealed:

samat sanat ja kokemukset kuin alyalla.

 

peukutan myös plussalle kuitenkin tietenkin!! bd

Share this post


Link to post
Share on other sites

täälläkin peukut pystyssä Sweet_Akitolle! :girl_smile:

 

muutama muukin on näköjään jo sanonut tuosta, että cb:t saattaa antaa nuita kapeita ja epämääräisiä pysytviivoja ihan huvikseen. mutta siitä huolimatta mä ainakin tahdon uskoa että tuo enteilee ihan oikeeta plussaa! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miulla ei ole kokemuksia tuosta CB:n testistä, mutta tuossa kuivassa testissä näen ihan hentoisena haamuna leveän viivan, en ohutta - siis ihan samanpaksuisen kuin vaakaviiva... Toivotaan, että vahvistuu :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mäkin siinä pystyviivan näen mutta jos tuolla testillä on tapana näyttää tuollasta vähän kaikille niin kokeile ihmeessä jotain toista testiä.

 

Ja miten hitossa te teette tuollasia viivoja jo dpo 8 kun mä teen vielä dbo 14 ihan kirkkaita negoja! :blink: Mulla on varmaan kaikki testit olleet rikkinäisiä tai jotain :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miulla ei ole kokemuksia tuosta CB:n testistä, mutta tuossa kuivassa testissä näen ihan hentoisena haamuna leveän viivan, en ohutta - siis ihan samanpaksuisen kuin vaakaviiva... Toivotaan, että vahvistuu lipsrsealed.gif

 

Sama täälä smile.gif Tuoreena näkyy ohut viiva, mutta kuivuttuaan ihan selvästi tasapaksu. Toivottavasti tuosta vahvistuulipsrsealed.giflipsrsealed.gif

 

Mä sain samanlaisen dpo 10 ja sillä tiellä ollaan smile.gif

Edited by -Heidi-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä tossa Akiton testissä musta ihan selvästi on leveä haalea pystyviiva myös. Varhaista on joten ei voi kauhean varma olla jatkosta vaikka plussa olisikin, mutta tyhjää parempi kyllä. :) Onnea matkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä tossa Akiton testissä musta ihan selvästi on leveä haalea pystyviiva myös. Varhaista on joten ei voi kauhean varma olla jatkosta vaikka plussa olisikin, mutta tyhjää parempi kyllä. :) Onnea matkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastauksistanne. Testi oli ilmeisesti virheellinen, sillä tänä aamuna samanlainen testi testiajan sisään vesiselvä nega. Ei muuta, ku leuka alas ja kohti uusia pettymyksiä :girl_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

7320035.t.jpg

 

Tänään testattu aamupissista, dpo 10 (kp 29), tesinä Wondfon liuska, herkkyys 20mIU/ml. Haamu alkoi piirtyä parin minuutin päästä ja näkyi testiajalla jo ihan hyvin, kuva otettu n.8 min kohdalla. Mies näki viivan mutta kuulemma "ei tuota kai ihan virallisesti voisi vielä laskea" ( :rolleyes: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.