Ink Q

Plussa vai ei?

1003 posts in this topic

En kyllä näe siinä mitään, mutta jos menkat on myöhässä niin odottele pari päivää ja tee uusi testi jos ei menkat ala :girl_sigh:

Edited by Serena

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tuo on jo 4. tai 5. testi, menkat yli 2 vk myöhässä.

 

En tiiä oonko :girl_to_take_umbrage2: vai -_-.

 

Ehkä enemmänkin :unsure:

Edited by Iceprincess

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, melko erikoista.

Itse varmaan jo soittelisin lääkärille josko sieltä osaisivat tehdä jotain. Ottaa vaikka verikokeilla raskaustestin. Onhan niitäkin tapauksia että testissä ei jostain syystä näy raskaus mutta sitten veritesti paljastaa totuuden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, oon aatellut mennä lääkäriin. Mulla vaan on loma ens vk, ollaan reissussa. Meen sen jälkeen, jos ei menkat ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

soita vaan lääkärille. Hän kirjoittaa koneeseen lähetteen pissatesteihin. Käyt noutamassa purkin omalta terv.asemalta ja seuraavana päivänä/aamuna viet labraan. Lääkäri soittaa sitä seuraavana päivänä tuloksesta.kerkiät tehdä koko testin ennen reissua...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mut ei kai ne tk:n pissatestit (kuulemma) eroa mitenkään noista kotitesteistä.

 

No, menee aika OT:ksi kai tähän ketjuun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ vielä jatkan OT, ne tk:n pissatestit ovat vastaavia liuskatestejä kuin kotitestit. Eroa on ainoastaan veritestin tarkkuudella. Mutta mie laittaisin tuon negaksi. Onko eka kierto? Voipi kroppa olla sekaisin vielä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ainakin ennen esikoista jäi yksi kierto kokonaan välistä. Gyne sanoi, että se on ihan normaalia. Olin lopettanut laastarin käytön n.10kk aikaisemmin. Eli on ihan normaalia, että kierto jää välistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä tarkoitat ekalla kierrolla? Että ehkäsyn jättämisen jälkeen voi jäädä välistä vai?

Sen tiedänkin, mut en o käyttäny horm. ehkäsyä, pillereitä en o syöny kahteen vai kolmeen vuoteen.

Eli sellasesta ei oon kyse...

 

Edit. Tänään kävin verikokeessa, tulos huomenna tai pe.

Edited by Iceprincess

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuista pissatesteistä: Minä kävin perjantaina antaan pissanäytteen, tuloksena oli nega vaikka päivä siitä tein selvän positiivisen testin kotona. Ne ei todellakaan eroa mitenkään kotitesteistä, olen jopa kuullut että kotitestit ovat paljon herkempiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iceprincess: Esikoisesta tehtyä plussaa. Eli kierto 10 jäi kuukautiset tulematta.Esikoinen sain alkunsa kierrosta 11. Ei sanonut mitään siitä, liittyykö mitenkään hormonaaliseen ehkäisyyn. Muistelisin, että sanoi, että on ihan normaalia, että jää kierto välistä. Aina ei välttämättä vain tapahdu ovulaatiota ja sen takia jää kuukautisetkin pois. Jos pitkittyy, niin sitten on syytä mennä lääkäriin. En tiedä miten muilla, mutta mulla oli näin :girl_smile:

Edited by samiha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iceprincess, tsemppaukseksi kerron, että olen saanut kaksi kolmesta plussastani tuollaisten omituisten menkkojen väliin jäämisten jälkeen! :) Eka plussa johti huhtikuussa syntyneeseen poikaani, toka on nyt 6+3... Tällä kertaa menkkojen aikaan tosin tuli vähän tiputtelua, kunnon menkat jäi kuitenkin välistä. Normaalien menkkojen jälkeen tullut plussa johti keskenmenoon rv5. Toivotaan että sullakin tärppäis tästä kierrosta! girl_in_love.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apua! Mä en nyt tiedä uskallanko uskoa, mutta sain mielestä hailakan haamun! Katotaan, saanko kuvan näkyviin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

höh, en saa tänne kuvaa liitettyä sad.gif

Mä niin tarttisin jonkun nyt kertomaan mulle, etten näe harhoja!

 

Sain kuvan tuonne galleriaa, mutta miten sen saa tänne?

 

 

gallery_5272_337_108921.jpg

Edited by Emma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene siihen kuvaan galleriassa, klikkaa oikealta share image -kohdan vierestä plussan kuvaa, sitten kopioi kohta BBcode ja liimaa se viestiin. Mutta eiköhän se plussa ole jos siinä viiva näkyy :girl_wink: Onnea!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.