Ink Q

Plussa vai ei?

1003 posts in this topic

Kiitos kaikille onnitteluista :) Kai se uskottava on, kun nyt mieskin näkee viivan. Pidetään sormet ja varpaat ristissä, ettei tällä kertaa käy kuten reilu vuosi sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kai tätä tänne edes tarviis tuoda, mutta siis OMG!!

nimim. menkat viimeksi huhtikuussa 2010.

 

gallery_58_388_101500.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea plussanneille!!!

 

Mä just muuten tajusin että oon odottanut ihan hirveesti sitä että mäkin pääsisin laittaa tänne kuvaa ja nyt kun olis päässyt niin unohdin :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei taida jättää paljon arvailujen varaa? ;)

 

Tuon tämän nickin kanssa uudestaan ens viikolla, kunhan käyn ensin lääkärissä :)

 

11hx7he.jpg

 

 

Tämä vieras testeineen oli minä.

 

Kävin tänään ultrassa varmistamassa, kaikki ok, ja sykekin jo löyty :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooh, Onnea Annnoj!! :girl_in_love:

 

Samoin uudelleen onnittelut virgotille!

Edited by Buttercat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos anina ja Buttercat.

Täällä ollaan lievästi sanottuna shokissa vielä. Ei ollut kyllä suunniteltu neljättä lasta, ja ei ainakaan alle vuoden ikäerolla. Näin tää nyt menee (jos siis kaiki menee niin kuin pitää) ja kaikki varmasti järjestyy. Eniten jännittää ihmisten reaktiot sitten joskus tähän uutiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No tosiaan. Ekan raskauden jälkeen ei oltu edes oltu "sillain" tässä vaiheessa. :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Annnoj :lipsrsealed: ja voi virgot :lipsrsealed: Ihanaa, onnea! Pökkäsin sulle jo tekstarinki, sekosin ehkä vähän pikkusen tai jotain :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä näin tossa alemmassa testissä kyllä jotain, mutta en mitään kauhean selkeää :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Livenä viiva on selkeämpi (tai no, viivan näkemiseksi vaaditaan hyvä kohdevalaistus ja silmiä pitää siristää, mutta selkeästi paremmin se näkyy kuin eilisessä tai toissapäiväisessä testissä :girl_haha: ..ja nythän on menossa dpo 10 :rolleyes: ). Mutta paras ehkä olla vielä ilmoittautumatta kuukausiketjuun, ja odotella vielä huominen testi.

Edited by Linea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annnoj: onnittelut, nopeaa toimintaa kyllä :lipsrsealed:

 

Linea:alemmassa testissä sain näkyviin ihan selkeän viivan kun liikautin kuvaa alaspäin hiirellä, pitäiskö käydä huomenna vilkaisemassa ihan livenä se testi :grin:

Toivon kyllä todella että pääsen kohta onnittelemaan sinuakin :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä noissa ehkä jotain näkyy.

 

Mutta eikös ovistesti usein reagoi raskauteen niin, että siihen pamahtaa todella tumma viiva? Tuo ovistesti on kyllä aivan selvä nega.

 

Peukut pystyyn että raskaustestin viiva lähtee tummumaan. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä on kp 24 illalla (malttamatonko...) tehty selkeä nega ja tänään aamulla kp26 tehty negakohaamukoplussako?!?!?girl_crazy.gifgirl_impossible.gif Mikä se on? Näkeekö kukaan muu siinä viivaa?!?!?! Ehkä olen vain tulossa hulluksi... Kierrot olleet 26-28.

 

http://aijaa.com/v.p...00967892222.jpg

 

Hirveän vaikea saada kännykällä kuvaa... Ensin siis mukahaamuko ja sitten se selvä nega.

 

EDIT: Koitin ottaa paremman kuvan. Aamulla uutta testiä kyllä...

http://aijaa.com/v.php?i=005147892237.jpg

Edited by Moonshade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ovistesti ei antanut plussaa vaikka tukevasti raskaana olinkin. Antoi juurikin tuollaisen selvän mutta haalean viivan. Kyllä mä Linean testissä edelleen viivan näen!

 

Moonshaden testissä on myös viiva. Samanlaisen sain itse tuossa vajaa 2 viikkoa sitten tosi aikaisilla päivillä :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moonshade: ihan selvä viiva! onnea!

 

Mimia: Mä olen muistaakseni lukenut jostain, että ovistesti vastaisi epäherkkää raskaustestiä ( eli muuttuu kyllä positiiviseksi, mutta raskaustesti näyttää raskauden aiemmin). Mutta kuten sanoit, aika näyttää, miten käy..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.