Ink Q

Plussa vai ei?

1003 posts in this topic

Kyllä Linean testissä viiva on ! Ja Moonhadella myös, vaikka haalea onkin :) Onnea molemmille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, mäkin nään sekä Linean että Moonshaden testissä hailakat viivat! Ja niin aikasilla kp:illä/dpo:illa vielä mennään että paljon tuon vahvempia ei välttämättä kannattanut odottaakaan (itsellä dpo 11/12 tuli hyvin haalea plussa). Onnea matkaan! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille kantaa ottaneille. :girl_in_love: Kyllä minäkin alan plussaan uskoa... Huomenna kyllä taas testiä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

%3Ca%20href=5555388486_2546bc1363.jpg">

 

Tän tein tänään noin 2h virtsan pidättelyn jälkeen dpo 13, onko se??? Tuli jo ennen 1min aikarajaa. Mä en voi usko jos on.

 

Onnea!! :girl_smile:

 

 

Kuten myös kaikille muillekin plussanneille :lipsrsealed:

 

Piti hetki katsoa noita Annnoj:n tickereita ennen kuin tajusin mistä on kyse :girl_smile:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä näätte tässä kuvassa? Dpo11 Onko se haamu vai plussa? "Livenä" siinä on punaista viivassa. Kyseessä halpistesti. Taidan marssia apteekkiin kohta...

7898069.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^mä en kyllä näe viivaa oikeassa paikassa :girl_sigh:

 

Voiko plussaviiva olla sen päällysmuovin alla??? Näkyy siis muovin läpi, että muovin alla selvästi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niu; Kyllä tuo valitettavasti näyttäisi olevan vaan yhteen kohtaan pakkautunutta väriainetta. Tietääkseni testeissä on vain yksi kohta johon se viiva voi piirtyä ja se on kyllä lähempänä kontrolliviivaa...

Edited by marinkainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asia selvä... :girl_to_take_umbrage2: Pitää odotella vielä muutama päivä ja testata sit uudelleen.

Edited by Niu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niu, mun täytyy kyllä sanoa että en näe tuossa testissä toista viivaa mutta mulla on ekat tooooosi haamut olleet just sellasia että ne tuntuu olevan sen muovin alla. Mullakin ollut käytössä ihan sikahalpisliuskat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niu, mun täytyy kyllä sanoa että en näe tuossa testissä toista viivaa mutta mulla on ekat tooooosi haamut olleet just sellasia että ne tuntuu olevan sen muovin alla. Mullakin ollut käytössä ihan sikahalpisliuskat.

 

Eli toivoa vois vielä olla(ko)???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niu kannattaa tehdä uudestaan testi.. noi halpistestit kun välistä on mitä on. pidän peukkuja!!!

 

onnea Sirki :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niu, no en mä sitä osaa sanoa, mutta mulla ne onnettoman haaleat sieltä "jostain alta" kuultavat on muuttuneet myöhemmin ihan oikeiksi plussiksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mutta onko ne olleet siinä viivan kohdalla? Kun mä ymmärsin kuvasta ja tekstistä, että Niu tarkoittaa sitä "kastettavan pään" ja "testiosan" yhtymäkohtaa?

 

Mä en uskaltaisi pitää mitään viivaa plussana, jos se ei ole selkeästi siinä testiosalla.

 

Muoks. Enkä mä siis halua olla mitenkään tyly, mutta mun mielestä ei ole reilua ylläpitää mahdollisesti turhia haaveita.

Edited by Elkku

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mutta onko ne olleet siinä viivan kohdalla? Kun mä ymmärsin kuvasta ja tekstistä, että Niu tarkoittaa sitä "kastettavan pään" ja "testiosan" yhtymäkohtaa?

 

Mä en uskaltaisi pitää mitään viivaa plussana, jos se ei ole selkeästi siinä testiosalla.

 

Muoks. Enkä mä siis halua olla mitenkään tyly, mutta mun mielestä ei ole reilua ylläpitää mahdollisesti turhia haaveita.

 

Turha tuota on arvuutella enää. Kävin hakemassa pari clearbluen testiä. Testaan uudestaan 4 päivän päästä ellei menkat ole alkanu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elkku, omat haaleista haaleimmat ovat olleet testialueella.

Mutta mielestäni minä en ylläpidä turhia toiveita, minähän sanoin Niulle etten nähnyt hänen testissään kuin yhden viivan ja sen jälkeen kerroin vain omista kokemuksistani.

 

No, nyt kun Niu on ostanut digitestejä niin ne kertovat totuuden ilman viivabongailua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.