Ink Q

Plussa vai ei?

1003 posts in this topic

mun silmään noi ei mitään haamuja ole vaan plussia! Mun tällaisen haamun LA on syyskuussa ))))) jos noi haamut on tullut testiajan sisällä niin plussa on! Onnea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ ja ^ kiitos nopeista vastauksista. Ja kyllä molemmat tulivat testiajan sisällä. Tätä on kyllä odotettukin reilu vuosi. Oon ihan sekaisin,jee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näettekö saman mitä minä? Klikkaamalla saa kuvaa isommaksi. Livenä näkyy hieman selkeämmin kyllä. Kääk! Iik! Ooh! Nyt on tosin vasta dpo10, olen hiukan malttamaton :rolleyes: .

 

8088620.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä siinä on kaksi viivaa! Testasin eilen itse samanlaisen ja varmistin tänään digillä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeee!!! Tässä ketjussa onkin ollut harmillisen hiljaista pitkään, kyllä Ulpulla ja aamuauringolla plussaa näyttäis!!!

 

Ihanaa! Periaatteesta, en onnittele vielä mutta ilakoin muuten :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wuhuu! En siis nähnyt näkyjä! :grin: Tänä aamuna tulikin sitten tämmöinen, ei tarvi pahemmin tihrustella:

 

YTK2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitäs mieltä olette tällaisestä tapauksesta? Tein kp 28/28 apteekin oman raskaustestin joka ensisilmäyksellä oli negatiivinen, jätin kuitenkin vielä talteen... tulin töistä noin 16 tunnin päästä testauksesta ja katsoin testiä uudelleen jolloin ruudussa oli selvästi erottuva haamu? Sinä aamuna kun testin tein odotin noin 10 min viivojen ilmestymistä. Voisinko siis olla raskaana vaikka testi ohjeiden mukaan aika ikkunat olivat ummessa? Uutta testiä en ole vielä ehtinyt tehdä (yövuorot häiritsee).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kannata luottaa jos aikaa oli mennyt noinkin kauan. Viivojen pitäis ilmestyä sen tietyn ajan sisällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa tulee (testin ohjeiden mukaan) lukea 5 minuutin sisään testaamisen alkamisesta. Jos olet raskaana, plussa ilmestyy jopa jo 1 minuutin aikana testaamisen alkamisesta. Eli, 16 tunnin jälkeen se on negatiivinen, vaikka näyttäis toista (jos siis viiva tullut vasta testausajan jälkeen). Kannattaa lukea tarkkaa testien ohjeet.

 

Omaa napaa:

 

8133611.jpg

Edited by Yazz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ite ja mieskin nähdään ^^ Todellisuudessa hieman kirkkaampi tuo viiva :) GB lauantaina <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

mun eka testi näytti tuollaista haaleaa viivaa_ nyt ollaan jo viikolla 26. testaa parin päivän päästä niin näkyy sitten selvä viiva- Onnea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin meinasin :) Eilinen viiva oli haaleampi kuin tän päiväinen. Hiljaa hyvä tulee. Ja sitten lauantaina varmaan testaan GB:llä. Ja kiitos ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan selvä viiva, ja jos kerran vahvistuu niin hyvältä näyttää :) Onnea!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.