Ink Q

Plussa vai ei?

1003 posts in this topic

Mä olen valitettavasti onnistunut saamaan lähes kaiken merkkisiin testeihin roskishaamuja, joskus värillisiäkin. Omalla kohdallani en siis uskoisi tuohon cittarin testiin, koska väliä oli 3 tuntia. Liuskatkin on mulla monesti näyttäneet tuolta nimenomaan kuivuttuaan, en tietty tiedä kuinka pian testauksen jälkeen kuva on otettu. Mutta toivottavasti testailit digillä vain liian aikaisin :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka kaikille! :)

 

Plussasin ihan tuossa pari päivää sitten. Olen ekaa kertaa raskaana ja ekaa kertaa täällä! :)

 

Tunsin ovulaation(kp 11) tässä kierrossa todella kivuliaana ja n. viikko(kp17) ovulaatiosta tunsin luultavasti kiinnittymisen repäisynä kohdussa.

 

Kuukautiskipuja muistuttavia kipuja on useita kertoja päivässä n. 1-3 min kerrallaan.

Laskettuja yrityskiertoja takana 5 (kp26-46 eli todella epäsäännöllisiä) ja sitä ennen 7kk "tulee jos on tullakseen"-tyylillä.

 

 

Tiesin jo ennen testejä, että olen raskaana, kun en ollut aiemmin tuntenut mitään vastaavaa. Selkeät plussat pärähti sekä ovulaatiotestiin, kasettitestiin ja digitaaliseen testiin. Oli hassua täristä ihmetyksestä pissakupin äärellä kylppärinlattialla :D

 

Voi kun saisin tämän vauvan syliin toukokuussa! La siis 10.5.2011 <3

 

Ja vielä kuva:

 

http://www.aijaa.com...p?i=6642981.jpg

Edited by Marenkiruusu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moro!

Onnea vaan plussanneille minunkin puolesta. Itse oon testaillu hullunlailla tällä viikolla ja kaista testeistä (7kpl:tta) on tullut jonkin vahvuinen viiva. Nyt kun kattelee noita kuvia niin on kovin samanlaisia grin.gif.

Tein myös ClearBluen digitestin 1.9 ja sen perusteella raskausviikkoja takana 2-3. Laskettuaika 9.5. tai 10.5.

Hurjaa!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epätoivoinen täällä hei ;) Muttaku mieskin sanoi että se näkee siinä jotain...

 

Se on tosi hailakka, näkyy tavallaan varjona tuon päällimmäisen kerroksen alta. Liuskan "sivu" on myös värjäytynyt (yläreunastaan). Eli siis testiviivan näkee siitä sivustakin, samalla tavalla tuo pissaviiva näkyy sivusta. Oliko vaikeesti selitetty?

post-4669-1283582635,33_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ei ollenkaan ja kyllä mä nään siinä jotain hailakkaa ihan selkeesti! Peukut pystyssä toivotan varovasti onnea :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Älkää nyt vielä onnitelko!

First Signal sanoo näin:

KP303.jpg

Livenä näkyy paremmin, mutta kyllä ensireaktio oli se, että siinä on viiva. Haalea, mutta kyllä sen erotti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä käsissä yks oikea haamu, joka tuli näkyviin B-Sure-testillä 4 minuutin kohdalla ja pysyi sellaisena hieman vahvistuen kun aikaa kului. Predictorilla myös haalea viiva, nämä kaksi testasin siis eilen iltapäivällä. Tänä aamuna aamupisusta roskishaamu Predictorilla. Mutta menkat myöhässä 2 pvä:ä, hitsi kun en tajunnut ottaa valokuvia haamuista... :) Aviokki kyllä erotti selkeästi kaksi eilistä haamua ja potentiaalinen masuasukki sai nimekseen Casper The Friendly Ghost :girl_wink:

 

Nyt siis odotellaan, että aikaa kuluu ja etteivät menkat vain ala ja ensi viikolla testaillaan sitten sitä vahvempaa plussaa odotellen.

 

Kuukautiskipuja muistuttavia kipuja on useita kertoja päivässä n. 1-3 min kerrallaan.

 

Ja nämä kivut ovat täälläkin nyt käynnissä, voimakkaimmillaan eilen ja viime yönä ja menkkojenhan oli tarkoitus alkaa eilen. Kunpa siiis olisi masuasukki matkassa. :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä ei ainakaan enää kaipaa arvuuttelua:

CBKP30.jpg

Nyt vaan jännittää ihan hirvittävästi miten tämä tästä etenee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kiitos kovasti kaikille :) ...vaikka vähän hirvittää ottaa vielä onnitteluja vastaan :)

 

Pinkki Pingun testeistä olis kiva nähdä kuvia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kameraan tuo haalistui, lunnossa näkyy selvemmin. Mutta olisko tosiaan sitten viivanpaikka.

 

Tylsää kun ajattelin ettei apteekin testiin sellaisia tule. ja tuli testiajan sisällä kuitenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.