Kuu

Mahakuvat synnytyksen jälkeen

404 posts in this topic

Hieno kuvasarja marninkainen! Ei tuossa tosiaankaan mitään röllykkää näy, hyvin on palautunut. Muutenkin oot karistanut mahtavasti kiloja!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Se ero on, että joudun paljon tietoisemmin vetämään koko ajan napaa sisään eli jännittämään syviä lihaksia. Se tapahtui ihan automaattisesti ennen, ja joko lihakset ovat vähän heikentyneet tai sitten raskausaikana unohdin niiden olemassaolon :rolleyes:

 

Kerro nyt tyhmälle: siis vedätkö sä koko ajan vatsaa sisään vai puhutko nyt erityisesti vatsalihasliikkeistä? :huh::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miekin ehdin eilen nähdä kivin vatsan, mutta en ehtinyt kommentoida... Kaunis, pieni vatsa - ei uskoisi, että kolme raskautta on takana!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kerro nyt tyhmälle: siis vedätkö sä koko ajan vatsaa sisään vai puhutko nyt erityisesti vatsalihasliikkeistä? :huh::D

 

No en nyt varsinaisesti vedä sisään, vaan pidän vatsalihakset hallinnassa. Se juuri on erona raskautta edeltäneeseen aikaan, että nyt tuota pitää tehdä ihan tietoisesti - jos en tee, maha on aika pömppö.

 

Mä joogaan, joten keskivartalon kontrolli varmaan sieltäkin jäänyt tavaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Saman huomasin tuosta "korsetin kasassa pitämisestä", eli vaikeutui synnytyksen jälkeen.

Minusta vatsalihasten vetäminen kuuluu osaksi hyvää ryhtiä ja varmaan pilateksella on

ollut osuutta asiaa (ts. huomasin eron melko heti aloittamisen jälkeen että vatsaa ja ryhtiä

tulee kannateltua ihan eri tavalla).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä yksi kateellinen <_<

Mutta ainoastaan itseäni saan syyttä ja omaa laiskuuttani/saamattomuuttani :angry:

Raskauden aikana kiloja tuli 10 ja pari viikkoa synnytyksestä niitä oli jo lähtenyt 16. Ja nythän ne 6 lähtenyttä ekstrakiloa on hiipinyt takaisin.... Koskakohan saan itseäni niskasta kiinni? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näitä on tosi mielenkiintoista katsoa, varsinkin kun jännittää, miten synnytyksen jälkeen onnistun palautumaan entisiin mittoihini. Kiitos kaikille, jotka ovat kuvansa uskaltautuneet laittamaan näytille :) Hyvältä näyttää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli painoa raskauden aikana 25 kiloa, ja lähti samassa ajassa pois kun tulikin. Raskausarpia tuli reisiin, rintoihin, pakaroihin ja vatsaan.

 

Synnytyksestä on nyt 7,5vuotta!

 

Katso ja kauhistu :P

Edited by sincerity

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päivitystä, koska tavoite on saavutettu! :)

 

Rv 42+0 / 3 päivää synnytyksestä / 4kk synnytyksestä

8143010478547973912orig.jpg8143010478552012177orig.jpg8143010478552012180orig.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhoh miten hienosti miumiu on palautunut! Hatunnosto ja kumarrus! Ei taida meikäläinen pystyä samaan vaan jään ikuisiksi ajoiksi muistuttamaan tuota keskimmäistä kuvaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

melihiili ja meg_white: voi kiitos! :wub: Tosin ei tuo palautuminen ole

tullut itsekseen vaan olen käynyt kaksi kertaa viikossa salilla.. :)

Ja itsekin olen yllättynyt, kuinka nopeasti sitä palautukaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vau mikä vatsa miumiulla!

 

(Tää ketju ehkä vähän lievensi mun pelkoa kropan rupsahtamisesta..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan uskomaton palutuminen miumiulla :D

Vauvamasu on aika hurjan kokonen kuitenki lopussa ja nyt oon niin kapea ettei ymmärrä.

Oma lähtötilanne ennen raskautta ei oo lähelläkään sua, mutta antaa kyllä kovasti toivoa siitä, että minäki palaudun kyllä ennalleni..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vautsi mikä palautuminen miumiulla!

 

Mulla taitaa olla jo valmiiksi toivo menetetty.. tollanen kroppa ollut viimeks itellä 16 kesäsenä! (oi niitä aikoja... siis kropan puolesta.. :rolleyes: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vautsi mikä palautuminen miumiulla!

 

Mulla taitaa olla jo valmiiksi toivo menetetty.. tollanen kroppa ollut viimeks itellä 16 kesäsenä! (oi niitä aikoja... siis kropan puolesta.. :rolleyes: )

Eipä tuohon voi muuta lisätä, vanhuus ei tuu yksin. :lol:

 

Mutta laitanpa nyt senkin uhalla omaa mahapäivitystä, vaikka mitään en oo vielä tehnykkään. Eli hehkeä auringonottokuva, kun synnytyksestä kulunut 2 viikkoa ja 4 päivää. ^_^ Vielä on siis työnsarkaa... :mellow:

img1567n.jpg

 

Ja vertailun vuoksi viimeiseksi jäänyt masukuva rv 38+0 (tyttö syntyi rv 38+4)

380q.jpg

Edited by thulin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miumiu on kyllä palautunut kerrassaan upeasti, mutta eipä thulinkaan palautumisessa näytä olevan mitään vikaa, siis vain kaksi viikkoa synnytyksestä! :)

 

Itsellä on kyllä kilot lähteneet (ja maidoton dieetti on vienyt vähän ylimääräistäkin ;) ), mutta tuolle löysälle nahalle ei kai oikein mitään voi... Onko muuten kenelläkään muulla samaa vaivaa, että iho on ihan älyttömän kuiva? Mulla tämä kuivuus pamahti päälle välittömästi synnytyksen jälkeen, eikä loppua näy... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vau, miumiun palautuminen on kyllä tosi uskomaton. :)

Ja thulinkin näyttää jo tosi hoikalle, en mä ymmärrä että missä kohtaa se jäljellä oleva työsarka vielä oli?? :)

 

Itsellä tämä vielä edessäpäin. Jännittää jo nyt, että millainen nahkasäkki tohon eteen oikein jää :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johan pomppas, ei millään uskois, että thulinilla ollut reilut pari vko:a sitten vielä kunnon vauvamasu. Upeasti palautunut maha! Tää luo toivoa, että oma mahakin vois olla ihan inhimillinen synnytyksen jälkeen.

Edited by tiksu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskausaikana mä miumiu ihailin sun raskausmuotias ja nyt mä voin ihannoida sun mahaa ihan muuten vaan :P:D Ihan käsittämättömän pieni olet.

 

Ja Thulin, mulla on kohta 7vkoa synnytyksestä enkä mä näytä tolta, jos näyttäisin niin eipä olisi mitään stressiä enää tästä löysästä pussista vyötäisillä ;) Eli saat kyllä olla ylpeä mahastas :)

 

Voisin nyt laittaa silti kuvan omasta masusta siltä päivältä kun tulin kotiin sairaalasta, eli synnytyksestä kolme päivää. Ekassa kuvassa on rv 40, kun synnytin 40+3. (uudempia kuvia ei masusta ole otettu)

 

img1910251.jpg

img2054749.jpg

 

Jospa mäkin laitan uutta kuvaa sitten, kun olen saanut käytyä salilla/jumpissa jonkin aikaa :rolleyes: Eipä maha enää ihan noin iso ole, mutta silti...

Edited by Buttercat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now