Kuu

Mahakuvat synnytyksen jälkeen

404 posts in this topic

Kylläpä on smv palautunut nopeasti :o Hienoa :) Sun kropasta kyllä näkee jo tuosta 40+0 kuvasta, että on timmissä kunnossa, niin palautuminenkin varmaan nopeampaa juurikin siksi. Olisi siis kannattanut itsekin pitää lihaskunnosta huolta raskausaikana :rolleyes:

 

Maro, mäkin tähtään 2010 :lol: Pikkuhiljaa tästä kun uskaltautuu taas salille ja spinningiin jne. niin ehkä se siitä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

smv:n 40+0 kuvassa maha on aivan älyttömän kaunis! Siis todella kompakti paketti :D Tosi hyvin kyllä viikossa palautunut :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahtava palautuminen Mintsu! Itsellä kohta 5 vrk synnytyksestä ja masua on jäljellä vaikka muille jakaa :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juu tasan ei mee onnen lahjat. ;)Mintsu oot kyllä aivan mahtavasti palautunu, ei voi muuta kun kateellisena huokailla ja vetää omaa napaa sisään ahkerammin. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kateellinen täällä käy muitten kuvia kurkkimassa. Ehkä mäkin vielä joku päivä saan ton löysän mahan siihen kuntoon, että kehtaa vilauttaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

39+2 (poika syntyi 41+0)

mr009.jpg?t=1257416519

 

ja 1 vko ja 1 pvä jälkeen synnytyksen :rolleyes:

maha-1vko002.jpg?t=1257416560

 

Että löllöllöö vaan. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä omaa kuvaa. Ensimmäinen kuva siis rv 39+0 ja toinen kuva otettu tänään, synnytyksestä tasan viisi viikkoa.

 

Image1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hieno palautuminen, Edwina!

 

Mähän en oo näköjään edes laittanut tänne tätä mun perinnekuvaa, joka löytyy kaikista maha-aiheisista ketjuista. :D En löydä enää alkuperäisiä kuvia, että vois editoida vaan nuo kaksi viimeistä mahakuvaa... Saapa nähdä miten tässä tällä kertaa käy, maha ainakin kasvaa aika paljon nopeammin...

gallery_30_4_227689.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^uskomaton palautumisvauhti, Inkkumaa! :o

Täällä jäi kuvat ottamatta siitä jälkeen-löllöstä, mutta oli se jo aika lättänä, ennenkuin alkoi taas kasvaa. Nyt tulee tosiaan hirmu vauhtia iso masu, esikoisen odotukseen verrattuna. Jospa seuraavalla kierroksella muistais se jälkeen-kuvankin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odottelen että oma palautuminen joskus tapahtuisi, onhan synnytyksestä jo yli 2v3kk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon niin kade :rolleyes: Eipä kyllä se lähtökohta ennen raskauttakaan ollut mun kohdalla niin timmi...

Nuo Edwinan ja Ink Q:n kuvat pistää kadehtimaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vau, Galaxy! Tosi rohkaisevaa, että toisestakin raskaudesta voi palautua noin nopeasti. Sun mahasi oli kyllä tosi siro vielä viimeisilläänkin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o Mää en ala! :( Nyt alkoi masentaa! Vauva on jo 3 1/2 kk ja mulla on vielä kauhea roikkuva läski maha, joka on täynnä arpia -> aarrekartta ja painoakin vielä +10 kg siitä kun lähdettiin ja 15-20 kg tavoitepainooni...

Kuvaa en kyllä laita, ette saisi ihmiset nukuttua öitänne sen nähtyänne! :lol:

 

Olkaa onnellisia ja ylpeitä kauniista masuistanne, minä olen vaan ihanasta vauvasta, enkä suostu ajattelemaan enää koko mahaa, kun täältä itseni klikkaan ulos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upeita palautumisia.

 

Ihan pakko oli ottaa tän ketjun innoittamana kuva omasta mahasta viikko synnytyksen jälkeen. Ja jos vaikka tossa kuukauden kohdalla ottas toisen. Ihan vaan itelle muistoksi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mielettömiä palautumisia täällä! :blink: Toivottavasti itse yllän joskus samanlaisiin suorituksiin.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm. Aika uskomattomia palautumisia todellakin. Itseani ei yhtaan lohduttanut kun kavin taalla naita ihastelemassa ennen synnytysta ja todellisuus oli omalla kohdalla ihan jotain toista. Olen tosi pieni ja hoikka, BMI n 19, painoa tuli raskauden aikana vajaa 10kg, keisarinleikkaus ja ainakin pari kk synnytyksen jalkeen naytin edelleen silta etta olisin raskaana ainakin 4-5kk:lla! Siis ISO maha. Vielakaan ei entisesta hoikasta vatsasta tietoakaan, kohta 6kk synnytyksessa. Arpia ja lollonlooo. Ollut aika kova paikka ja itseani lohdutti, etta taalla sentaa muutama kuva joka _omasta mielestani_ on vahan realistisempi. Etta goodbye bikinit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä ajattelin myös, että täällä voisi olla niitäkin kuvia näkyvillä enemmän joihin itsekin voi samastua, ts. näkyy se veltto pussi mikä ainakin itsellä oli pitkään vauvamahan tilalla ennen palautumista. Eihän niitä ole kiva itsestään nettiin laittaa, mutta aika monelle niistä olis varmaan hyötyä itsensä hyväksymisessä. Täten lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon että laitan tänne synnytyksen jälkeen -kuvan oli se sitten minkälainen tahansa. Toivottavasti sitten muutaman kuukauden päästä vielä sellaisenkin kuvan, että moisesta löllöstä pääsee myös eroon, vaikka siihen menisikin yhtä pitkään kun vauvamahan kasvuunkin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tassa oman palautumiseni alkua. Olen itse ensimmaisen viikon saldoon ihan tyytyvainen - mahan koko on nyt samaa luokkaa kuin joskus rv 20:n kieppeilla eli nollatilanteeseen on pitka matka, mutta enpa ma siita kylla mitaan paineitakaan ota enka ole ryntaamassa salille millaan kiireella. Tasta on ihan hyva lahtea :)

 

beforeandafter.jpg

Edited by Coco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now