Kuu

Mahakuvat synnytyksen jälkeen

404 posts in this topic

^Voi miten nopsaan sun maha on mennyt kasaan! Jos saan udella niin tuliko sulle paljon painoa raskauden aikana ja paljonko jäi laitokselle? Niin ja suuren suuret onnittelut vauvasta!!

 

Nä kuvat auttaa kyllä todella paljon ainakin mua. Että osaa hiukan valmistautua siihen, mitä on edessä sitten. Ja voi että jos käviskin niin kivasti kuin todella monelle täällä!

 

Muoks: mä en varmaan edistä omaa palautumistani istumalla tässä koneella jo toinen magnum-jäätelö kädessä. Oho.

Edited by PiipApa

Share this post


Link to post
Share on other sites

PiipApa - kiitos :)! Taalla Briteissa ei punnita odottavia aiteja yhta innokkaasti kuin Suomessa eika meilla ole kotona vaakaa, joten painosta ei ole mitaan tarkkaa tietoa. Raskausviikolla 35 mulle oli tullut painoa 9kg, joten ehka kilo tai pari siihen viela lisaa kaiken kaikkiaan (vauva syntyi pari paivaa ennen LA:aa)? Siita en sitten osaa sanoa, kuinka paljon jai laitokselle, mutta suurin osa varmasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihailtavia palautumisia!!

Kyllä mullakin vielä massua löytyy vaikka lapsi on jo 9kk, mutta täytyy kyllä myöntää että ei se haittaa. Ehkäpä jollain oudolla tavalla olen jopa ylpeä vatsastani, onhan se merkki jostain paljon suuremmasta :D Tosin kyllä se täystimmeyskin kelpais jos kohdalle osuisi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä mun mahani palautumista ja oon ihan tyytyväinen että on jo noinki hyvin pienentyny

maha ennen raskautta, Tässä 38+5 eli illalla poju synty, Sitte viikko synnytyksestä, ja nyt sitte 4kk synnytyksestä



vielä on tekemistä että oon niin ku ennen, mutta nyt tässä vaiheessa oon tyytyväinen ja yleensäkki että oon saanu painoa pois ku multahan laitokselle jäi vaan 1,5kg huh.gifbiggrin.gif


muoks. kuvat pois smile.gif
 

Edited by Serena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitetaan nyt hetkeksi aikaa näkyviin myös mun mahakuvat...

 

Ensimmäisessä kuvassa rv39+5, poika syntyi kolmepäivää myöhemmin rv40+1. Toinen kuva otettu päivälleen 4kk synnytyksen jälkeen.

 

Työsarkaa siis riittää... :rolleyes:

 

Edit. Eiköhän kuvat olleet ihan tarpeeksi kauan esillä...

Edited by Lenni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuodaanpa omatkin tänne, kun on ollut niin kiva käydä kurkkimassa muiden palautumisia :)

 

Ensin raskauden alkumetreiltä rv3+6, sitten rv41+0 (synnytys 41+6), 5 päivää synnytyksen jälkeen ja viimoisena 11 päivää synnytyksen jälkeen.

 

mahakuvarv3_6pieni.jpgRv41_0.jpg

 

Maha5pv.jpgMahaa11pv.jpg

Edited by Maiskis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maiskiksen palautuminen on jotain uskomatonta!!! Sun masu ei tosiaan ollut muuta kuin vauvaa :D

Komea oli raskausmasu ja tosi nätti on nykyinen maha. Siis alle 2viikkoa synnytyksestä. Hurjan hienosti imeytynyt paikalleen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toinen raskaus, kiloja tuli 16.

 

*vialliset linkit*

Edited by Ink Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos! Minustakin minä näytän jo ihan ihmiseltä, vaikka normifarkut eivät kivalle näytäkään päällä. Vyötärö on kuitenkin vielä n. 10cm lähtötilannetta paksumpi, kun ei nuo vatsalihakset ole ihan elossa... mutta onneksi tosi nopeasti on synnytyksen jälkeen vatsikset vähän rooliaan löytänyt, viikko sitten oli vielä ihan reilu pömppis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_2178_141_33457.jpg

 

Reunimmaisessa tämänpäiväinen, reilu kuukausi synnytyksestä. Kuva ilman paitaa n. viikko synnytyksestä on jossain myös, pitää lisäillä kunhan löydän. Ehkä kännykässä. Se ei ole ihan samaa luokkaa kun InkQ:lla tuossa ylhäällä :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä laitan vähän huonomman palautumisen näytille.

 

Ennen:

gallery_2732_163_6109.jpg

 

Kaksio 32+0, tytöt syntyivät 33+3 mutta ei ole uudempaa kuvaa:

gallery_2732_163_42655.jpg

 

Ja tässä noin 6 viikkoa synnytyksestä:

gallery_2732_163_11895.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen raskautta (kuva otettu noin 3+3)

nennen_plussaa_noin33.jpg

 

39+0 (poika syntyi 39+3)

n390.jpg

 

Viikko synnytyksestä:

IMGP0505.jpg

 

Muoks. lisäsin ennen raskautta -kuvan

Edited by enkulipeikko

Share this post


Link to post
Share on other sites

400ja16vrkjlkeen-1.jpg

 

Ekassa kuvassa 40+0, tyttö syntyi kiireellisellä sektiolla 40+5.. Toinen kuva 16vrk sektiosta, melko samanlainen maha on nyt kun tyttö on reilut 2kk, mutta enää maha ei ole pelkkää pullataikinaa.. biggrin.gif Lihaksista nyt ei vieläkään voi puhua, mutta nahka on kiristynyt huomattavasti.. wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en edes kehtais tulla tänne esittelemään mun tyhjää nahkareppua... Mulla oli aivan karmasevan kokoinen maha ennen synnytystä. Kiloja tuli vain 12,5, mutta nekin on kaikki jo hävinnyt (kahdessa viikossa) ja jäljellä siis vain roikkuva nahkareppu... Toivottavasti se kuroutuu... Ja raskausarpia on edellisestä reissusta niin paljon, että näytän lähinnä tiikeriltä...

 

Tosi hyvin on kyllä porukka kuronut/imassu massut entiselleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onpas hyvin palautuneita mahoja. :girl_smile: Pitää muistaa itsekin ottaa tästä seuraavasta kuva ku ei varmaan oo noista edellisistä kerroista. Ellei jostain sattumalta löydy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

olisipa mullaki... 3 jälkeen ei tää pahalta näytä mutta on pehmee ku mikä.et vaikka kuin panis kivaa vaatetta niin kauhee roikku jää vyötärölle.koko 36-38 menee hyvin mutta tuo roikku... :( lihaksista ei puhettakaan. no onneks odotan 4.lasta niin on hetken kiinteä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

*kuva poistettu*

Viikko synnytyksestä. Maha oli "normikokoinen", sf viimeisimmällä mittauksella 35 cm.

Edited by ~Taateli

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Kuin myos!! Nyt jo 4 viikkoa synnytyksesta eika mun maha ole laheskaan tuollainen :girl_impossible: En ole edes ajatellut kuvata :girl_to_take_umbrage2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now