Charlize

Montako suunnittelette / suunnittelitte ?

1072 posts in this topic

Itse haluaisin nyt melko pienellä ikäerolla kaksi ja sitten joksikin aikaa töihin. (5v?) Sitten vielä yksi/toinen pari... mutta saas nähdä. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Saahan sitä nyt muuttaa mieltään!! :girl_haha:

 

Me ollaan puhuttu kahdesta, ensimmäistä vasta yritetään!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tahdon ainakin kolme, koska nyt kaksi poikaa tuloillaan ja joskus iltaisin kun letitän omia hiuksiani ajattelen miten ihana olisi letittää oman tyttären hiuksia, ahh :lipsrsealed: ja pojat tuskin kuitenkaan suostuu siihen että letittäisin heidän hiuksensa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehelle riittäisi varmaan tämä yksikin, mutta mä oon sillä mielellä, että toinen ainakin.... Mutta ei kolmea enempää! Välillä toki itselläkin on sellainen olo, että tuo meidän tyttö on niin ihana ja rakas, että haluan helliä vain sitä, enkä halua siihen toista "sekaamaan" :grin: Mutta en sitten tiedä.. Nyt on hyvä näin ja muutenkin kävisin koulun joka tapauksessa loppuun ennen toisen miettimistä :)

Edited by pinkdream

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat kasvaneet 2 sisaruksen kanssa, joten se 3 tuntuisi tässä vaiheessa hyvältä luvulta, miksei neljäkin:girl_sigh:, mutta katsotaan nyt kauanko tässä ensimmäisen toimituksessa menee ensin ja mihin suuntaan ajatukset menee:girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli mies erilinjoilla minun kanssa. Esikoinen kun syntyi mies oli sitä mieltä että meille ei koskaan tule toista lasta, esikoinen jää esikoiseksi. 2-vuoden päästä mies oli sitä mieltä että jos meille tulee toinen lapsi niin silloin esikoisen pitää olla ainakin 7-vuotta täyttänyt mieluiten 10-vuotta. Nyt esikoinen on vähän yli 4v ja odotetaan toista lasta :) Niin vain se mieli muuttuu!

 

Meillä on mahdollisuus saada kaksoset ja esikoisen jälkeen päätimme,että jos saamme seuraavaksi kaksoset niin sitten lapsiluku on siinä. Elikkä kolme.

 

Nyt kun on esikoinen ja masussa yksi vauva niin toistaiseksi riittää. Itse kuitenkin voisin olla hyvin kolmen lapsen äiti. Riippuen kuitenkin siitä mikä on oma terveydentilani ja kuinka suuret riskit on raskauden aikana.

 

Esikoisen odotus oli kaikkea muuta kuin oppikirjamaista. Ensin toisen kaksosen menetys vkolla 12 ja sen jälkeen vuodelepo 22 viikoa ja totaali seksikielto saman verran. Ennenaikainen synnytys siihen päälle. Sen jälkeen allergisen,atooppisen ja astmaattisen lapsen hoitoa 4-vuotta.

 

Nyt toinen raskaus ja vuodelepo alkaen rv 8+2. Aluksi kaksi viikkoa sitten katsellaan. Nyt toivon että pääsisin alkuraskauden ongelmista huolimatta vähemmällä kuin viimeksi.

 

Olen kuitenkin kaiken tämän jälkeen positiivisella mielellä ja että lapset ovat ihania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole mitään tiettyä lukua mielessä, vaan katsotaan sitten elämäntilanteen mukaan. Sanoisin kuitenkin, että ei ehkä enempää kuin 3, vaan mistä sen ikinä tietää?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme oli suunnitteilla ja kolme elävää ihanuutta onkin, sitten yksi enkeli näiden kolmen taivalta suojelemaan. lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin ollaan miehen kanssa puhuttu että niin kauan tehdään että molempia löytyy. Mutta jos nyt heti ensimmäiset kaksi on tyttö ja poika niin täytyyhän sitä tehdä vielä pari iltatähtee sen jälkeenkin. :girl_crazy: Noh katsotaan mihin se kroppa pystyy. eihän sitä ikinä tiedä. Nyt tosiaan vasta esikoinen masussa ja ei jaksaisi odottaa!! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yhtä nyt aluksi, mutta toinenkaan ei ole poissuljettu. Tosin ikää on jo sen verran (35v), että aika pian pitää päätöksiä tehdä jos toisen vielä haluaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi oli alunperin haaveissa, mutta kun yhtäkään ei kuulunut helpolla, niin ollaan ihan tyytyväisiä 6kk takaiseen lottovoittoon. Jos luoja suo, niin toinenkin saa tulla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ite toivosin ehkä kahta, tai miksei enempiki sitte, jos innostutaan :D Mies on sitä mieltä, että yks riittää, mut on sellanen fiilis ettei sitä hirveesti tarttis taivutella et toinenki sais luvan tulla. Vielä ollaan kyllä kuumeiluvaiheessa vasta, että saa nyt nähä mitä tästä sitte tulee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle riittäisi jo edes se yksi kun tulis!!! Mutta mikäli niitä alkaa tulemaan, niin sais tulla kolme-neljä :lipsrsealed:

Edited by BellaFiore

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.