Charlize

Montako suunnittelette / suunnittelitte ?

1072 posts in this topic

Meille on tulossa näillä näkymin vain kaksi lasta. Itse haaveilen kolmannesta ja mies onkin myöntänyt pienen option iltatähteen sit joskus jos tilanne sallii. Mut just nyt ei haluta alkaa miettimään isompia autoja ja asuntoja eikä sitä että olisin vielä seuraavat 5-6 vuotta vanhempainvapaalla tai hoitovapaalla, koska me aloitettiin tää elämän perustaminen lapsista, ei varallisuudesta ja omasta asunnosta niinkuin monet maltilliset ehkä tekis. Kaksi lasta on nyt se sopiva määrä mikä meidän puitteisiin mukavasti mahtuu. Surettaa kyllä jo nyt jos tää on mun viimeinen raskaus, mut en kyl usko sitä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toiveissa 2 tai 3 mutta saas nähä kuin käy kun tässä yhessäkin riittää hommaa, kaveri on hiukan vaativampi tapaus =D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla suunnitelmissa 4-5.

Plussa pärähti tänään testiin ja järkytys oli aika moinen!

Mutta aion vauvan pitää jollei keskenmenoa tule.

 

Ja on aika varmaa että tän ekan jälkeen koitan saada opinnot suoritettua ja sitten vasta lisää lapsia.

 

Mutta aika näyttää monta lasta luoja suo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ollut mielessä kaksi mutta aikahan sen sitten näyttää. Nyt siis odotellaan ensimmäistä, la ennen joulua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaksi olisi meillä suunnitteilla, mutta katsotaan kuinka käy... nyt olisi lupaavasti ensimmäinen tuloillaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehelle riittäisi 2-3, itsellä taas pyörii mielessä sellainen luku kuin 4.:D Katsotaan mikä on lopputulos, kun vasta ensimmäistä tässä yritetään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vähintään kaksi toivoisin, 3-4 olisi ehkä ihanne. Mies on myös sanonut, että ainakin 3.

 

Ensimmäistä vasta yritetään, ja olen kyllä hyvin kiitollinen, jos yhdenkin saan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen vasta tuloillaan ja mun puolesta saa jäädä siihen yhteen :) Miehestä en itse asiassa tiedä että montako se haluaisi. Toisaalta, kunhan nyt sulatellaan uutinen tästä yhdestäkin minkä ei edes pitänyt olla mahdollinen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse haluaisin 2 lasta, mieheni ehdottomasti vain yhden! Esikoista edelleen odotellaan, joten saapa nähdä kuinka tulevan isän sydän sulaa ja mieli muuttuu kun esikoinen meille näyttäytyy! =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun miehen kanssa aikanaan (reilu 12 vuotta sitten) tavattiin ja tulevaisuutta kaavailtiin, puheena oli neljä lasta. No, nyt meitä on siunattu kolmella (nyt 5v t, 3v p ja 3kk p). Kahden jälkeen mies alkoi jo tarkemmin miettiä asiaa, mutta sitten tuli molemmille tunne, että kolmas kuuluu perheeseen lipsrsealed.gif .

 

Nyt näiden kolmen kanssa on hyvä olla. Saa nähdä, tuleeko vielä joskus sellainen pakottava tunne, että joku perheestämme puuttuu. Vauvat ovat kyllä niiiin ihania varsinkin vastasyntyneinä, että niitä nuuskuttelisi loputtomiin, mutta se tie on ehkä vähän turhan vaarallinen grin.gif . Täytyy varmaan ruveta doulaksi...

 

-E-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yksi tai kaksi olis meillä haaveissa riippuen mitä elämä eteen heittää, mut onnellinen olisin jo tästä yhdestä just alkunsa saaneesta, toivotaan parasta lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä haluisin ainakin 3 lasta..Mies taas on sitä mieltä että 2 lasta riittää..(nyt vasta 1 lapsi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tahtoisin 3-5 lasta. Miehen mielestä kaksi tai yksikin riittäisi. Kompromissina olisi kiva saada vaikka se kolme. Yhtään ei vielä ole, eikä yrityskään ole vielä alkanut, joten voihan nuo haaveet vielä muuttua. Ehkä raskaaksi tuleminen ei olekaan helppoa, tai ehkä ensimmäinen lapsi on jo kovin hankala, tai sitten raskausaika onkin minulle todella rankka, niin katsellaan ihan sen mukaan, mitä elämä meille tarjoaa :). Toivottavasti saataisiin edes se yksi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaikea kysymys. Meillä on nyt kolme lasta ja nuorin reilun 3v. Mä niin tahtoisin sydämessäni meille vielä yhden pienen tässä parin vuoden sisään, mutta kaikki järki taistelee sitä vastaan. Auto pitäisi vaihtaa uudempaan, kannattaako lähteä siihen vauvarumbaan enään, kun muut jo niin isoja jne jne. Silti se tunne on niin kovana siellä taustalla. Saako sitä antaa tuollaisten syiden estää jos sitä todella haluaa...lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.