Charlize

Montako suunnittelette / suunnittelitte ?

1072 posts in this topic

Me molemmat miehen kans haluttais 2 lasta. Toivotaan, että poikamme jonain päivänä saisi vielä sisaruksen :)

Mutta jos ei, niin me olemme enemmän kuin onnellisia tästä yhdestä mikä meille on suotu :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä haluaisin kaksi, mies yhden. Ensimmäistä vasta yritetään eli toivottavasti nyt edes yksi :girl_sigh:

 

Itselläni on sisaruksia ja jotenkin sitä haluaisi lapsilleenkin sen suoda. Vaikka eihän sitä koskaan voi tietää miten läheisiä niistä sitten tulee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi riittää luultavasti, kolmas saatetaan adoptoida. Suunnitelmien mukaan siis. Katsotaan, miten todellisuudessa käy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

perinteisesti tyttö ja poika olisi haaveissa, mutta voi olla että tyydymme yhteen tai päätämme yrittää kolmatta. girl_sigh.gif Vaikka emme vielä kuumeilekaan ei lapsi sentään poissuljettu ajatus ole.

Nimethän on jo kolmelle alustavasti mietittynä girl_haha.gif

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainakin kaksi olisi kiva saada...mutta katsotaan nyt. Tällä hetkellä realistisesti ajateltuna ollaan erittäin onnellisia jos saadaan edes yksi lapsi :lipsrsealed:

Edited by Mikaste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies toivoi heti että kahdeksan tai ainakin kaksoset :D Se siis haluaa selkeästi useamman kuin yhden ja minä koetan toppuutella että katsotaan nyt miten alkaa tämän ensimmäiset kanssa mennä - tosin, itsekin olen sillä kannalla että kaksi, kolme voisi olla ihan kiva ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yhdestäkin olisimme ikionnellisia, mutta jos tämä projekti alkaa edes kohtuullisesti etenemään niin kolme saa tullalipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse aina ajattelin että haluaisin kaksi tai kolme lasta. Ensimmäisen jälkeen, tulin tulokseen että se saapi riittää. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 tai 3 kuulostaisi omasta mielestä sopivalta, tosin tuntuu kaukaiselta ajatukselta kun ei se ensimmäinenkään ole vielä ilmoittanut tulostaan..!:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 olisi hyvä luku. Itse haaveilen ehkä jopa 4:stä mutta miehen kanssa joudun varmaan kompromissina tyytymään tuohon kolmeen. Hänelle riittäis varmaan kaksikin, mutta katotaan nyt. Ehkä saan vielä myöhemmin ympäripuhuttua. Nyt pitäis ensiksi kuitenkin saada se kakkonen alulle :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lapsia ei ole vielä yhtäkään, joten ajatuksen tasolla nämä vielä täysin.

 

Kyllä miehen kanssa keskustellessa on yleensä päädytty siihen, että tuo aloitusviestissäkin esitelty kolme lasta olisi mukava määrä. Lapsuudenperheessäni meitä on viis sisarusta, miehellä taas on yksi veli. Eli oetaan siitä sitten suurinpiirtein keskiarvo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oonkohan mä vastannut joskus tähän, varmaan... mutta joka tapauksessa...

Alunperin oltiin puhuttu että 3 olisi kiva määrä, mutta nyt näyttää olevan niin että toi yläkerrassa nukkuva poika jää meidän perheessä ainoaksi... Ellei sitten sijaislasta tule...

 

Mutta toisaaltaan, mitä sitä tekee useammalla lapsella, kun toi yksi on niin täydellinen... :girl_in_love: :girl_in_love:

:grin: :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varsinaisesti ei suunniteltu etukäteen mitään. Ensin aateltiin että vauva saa tulla, tuli yksi, sen jälkeen tuntui että toinenkin on kiva, tuli toinen.. sitten kolmas. Neljännen jälkeen mies tuumasi että ei enempää. Viides tuli yllätyksenä. Kuudennesta ei tarvinnut hirveästi ylipuhua ja seitsemännestä tuo puhui jo itse ja kahdeksaskin oli helposti puhuttavissa. Siihen oli tarkoitus jäädä mutta nyt olisi 7 viikkoa ja risat yllätys ysin syntymään :grin: . Tämä nyt sitten jäänee kuopukseksi kun sterilähete on sairaalassa jo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sillon 15 vuotta sitten kun nykyisen miehen kanssa aloin olemaan ja miehen edellisestä liitosta oleva poika oli vauva ja minä odotin yhteistä ensimmäistä lastamme ajatus oli että kolme rittää. No sitten vuonna -00 tilanne oli se että lapsia oli neljä.(kolme miehen kanssa yhteistä + miehen edellisen liiton poika). Todettiin että nyt on perhe kasassa. Kuitenkin vuonna -06 syntyi tyttö. Sitten ajatteltiin että hänelle vielä hankitaan se ns.kaveri. Vuonna -08 näki oma pieni tyttömme päivänvalon. Ja nyt sitten olen raskaa rv:10+0. Ja tämä on se vihon viimeinen lapsi ;)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luulen, että meille riittää maksimissaan kaksi lasta mutta ollaan tyytyväisiä jos se yksikin suodaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme on aina ollut se unelma. Nyt kun niistä kolmesta nuorinkin on lähemmäksi 4vee, niin paha vauvakuume vaivaa. Nyt kyllä haaveissa pysynyt enemmän järki mukana, mutta ei se pitkälle taida auttaa. Kesällä olisi tarkoitus antaa neljännelle kullanmurulle lupa tulla. Kauhee... Neljä lasta kuulostaa tosi paljolle ja en olisi koskaan uskonut, että mulla olisi joskus niin paljon lapsia. :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suunniteltiin silloin joskus minimissään kaksi lasta mutta olis kiva jos tulis enemmänkin.

Mutta nyt ei tiedetä kuinka monta saadaan. Yksi meillä jo on mutta toinen tuottaa enemmän tekemistä :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi lasta olisi toiveissa. Nimet on valmiina jo neljälle, mutta kahden jälkeen mies saa mennä sterilisaatioon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme olisi toiveissa.. :lipsrsealed:

 

MUOKS! Pahoitteluni tickerien näkymisestä.. Treeneilen vasta niiden laittoa ja käyttöä!! :girl_haha:

Edited by piki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.