Charlize

Montako suunnittelette / suunnittelitte ?

1072 posts in this topic

Mies haluaisi 2 lasta ja minä 3. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan :). Nyt meillä on yksi ihana pikkuinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole suunniteltu eikä suunnitella mitään tiettyä lukua..ekaa ei suunniteltu ollenkaan ja senkin piti jäädä siihen, kuten myös joka ikisen kohdalla oli sama "nää on nyt tässä" fiilis mutta 4 niitä nyt on ja viidettä suunnitellaa, joten nää ei tosiaan ole vielä tässä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimeksi eilen keskustelimme mieheni kanssa lasten lukumäärästä. Toki olisimme jo kiitollisia siitä yhdestä nyytistä, mutta kaksi olisi aika passeli luku meille. :) Tosin eihän sitä koskaan tiedä, vaikka mieli muuttuisikin. Tai vaikka ensimmäisen jälkeen tulisikin kaksoset! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-4 lapsesta puhuttiin joskus ennen yhtäkään lasta. Nyt on kolme lasta, ja tuntuu aika hyvältä, ehkä joskus vuosien päästä olisi yksi iltatähti vielä kiva saada :) Tai sitten ei, kuka tietää....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on tällä hetkellä yksi lapsi ja toinen tulossa. Lapsiluku jää varmaan näihin kahteen, ainakin jos mieheltä kysytään  :grin:  itse olen kyllä jo valmiiksi miettinyt iltatähteä sitten joskus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen ajattelin kahta... Nyt ajattelen jo kolmea :) Itselläni on vain yksi sisarus, miehelläni kaksi. Saas nähdä mihin päädytään :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme olisi passeli, mutta "kunhan mahtuu autoon, eikä tarvitse ostaa amerikkalaista tai ranskalaista hyökkäysvaunua".

 

 

Jos Tirppa saa pikkusisaruksen, joka olisi vielä jopa poika, sitten lapsiluku saattaisi olla täynnä eli kaksi.

 

Korjaus - kaksi, piste (tuli sieltä nyt kumpaa tahansa).

 

Raskaana oleminen ei kiinnosta enää tippaakaan tämän jälkeen, en ole halukas vaihtamaan autoa hyökkäysvaunuun, tällä määrällä meille jää ylimääräinen huone vierashuoneeksi, plus saan yrittää rakentaa sitä toivottua uraani töihinpaluun jälkeen ilman pidempiä uratappokeskeytyksiä. Iltatähtiä ei tule, mies on pian 35-vuotias ja jos joku haluaa lapsia iässä nelkyt ja risat, hyvä niin, meille ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 perinteisen tylsästi. 3 jos oikein intoutuisi, mut paha sanoa kun ei ole vielä ensmäistäkään. 3 kuitenkin ehdoton maksimi asunto - ja autoasioiden takia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jännä näin sivusta seuranneena huomata, että monella toi 3 lasta on maksimi juurikin auton takia. Ei ne tila-autot hei tänäpäivänä enää mitään kamalia ole!  ;) Mä voisin haluta sen suurperheen vaan siks, että saisin tämmösen Audi Q7 -tila-auton;

 

2011_audi_q7-pic-6393353535201036260.jpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

NeNNNi, tuo auto on kuulemma ainut syy, miksi mun mieheni edes harkitsee kolmannen ja mahdollisesti joskus ehkä neljännen lapsen hankkimista (tai kaksosriskin ottamista). :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on nyt farkku ja haluisin vaihtaa sen paaaaaljon pienempään autoon jo nyt. :D Farkku vaikkei lapsia olekaan, koska osa harrastuksista vaatii tiettyä kuskauskapasiteettia... ja nykyään menis ne kyllä ehkä pienempäänkin kaaraan, mut sit mies on sitä mieltä et farkku on hyvä olla koska sit jos kun se lapsi/lapset... Mun mielestä ne kyl menis pienempäänkin mut ei.  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustavasti puhuttu että 3+ optio "ylimääräisiin". Ensimmäisen perusteella voisin pyöräyttää vaikka kymmenen jos niikseen tulee. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme on ja neljäs haaveena ;) Auto tosiaan täytyy vaihtaa jos se neljäs vielä suodaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi tai kolme olis suunnitelmissa, mutta katsotaan sitten miltä tuntuu, kun tää eka on syntynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.