Charlize

Montako suunnittelette / suunnittelitte ?

1072 posts in this topic

2 on "suunniteltu", mutta ei 3 ole poissuljettu vaihtoehto. Katsotaan. Kun nyt saadaan tämä yksi ensin turvallisesti ja terveenä maailmaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 (tai ehkä 3). Kunhan nyt saisi ensin ensimmäisen.  :pacifier:  Haaveena olisi saada sekä tyttö että poika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä kaksi mutta voi olla että uusi vauvakuume iskee taas heti kakkosen jälkeen, nyt meillä siis vasta yksi lapsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä suunnitelmissa kuusi, nyt on kolme joista kaksi minun edellisistä suhteista. Minä todennökäisesti voisin olla onnellinen jo 4-5 lapsen kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kahta ollaan suunniteltu (ja mun unelmissa ne tulee kaksosina :girl_sigh: ) ja kolmanteen mahdollisuus. Mutta todennäköisesti halutaan vain kaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehell kuulema kaksi riittäisi, mutta itse haaveilen neljästä. Ehkä kompromissi kolme? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2-3 olisi kiva, mutta kunhan nyt ensin saisi sen ensimmäisen niin katsotaan sitten lisää... Perussairauteni takia on riski, että lääkärit kieltävät uudet raskaudet ensimmäisen jälkeen, joten yksikin olisi oikein kiva  :wub:  Sitä odotellessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi on itselle ajatuksissa jotenkin maksimi, mutta kunhan nyt ensin tulee se ensimmäinenkin niin saa nähdä miten mieli muuttuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi tuntuisi sopivalta. Ehkä mahdollisesti kolmekin, mutta ainakin kaksi olisi toiveissa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen haaveillut kahdesta tai kolmesta, mutta mies jarruttelee ja puhuu yhden puolesta. Ehkä kaksi olisi siis näistä hyvä kompromissi?  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehkä 1-2, sen näkee sitten jos/kun ensimmäinen saadaan, että jääkö yhteen vai lähdetäänkö toista yrittämään..

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-4 ja nyt kolmas tulossa. Mutta toistaiseksi näyttää siltä että neljäs tulee olemaan iltatähti sitten joskus jos tulee  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 tai 4 olis unelma mutta jos siitä ekasta nyt selvittäis. Tai siis jos tulis raskaaksi. 4 lasta on vähän hankala ku sitte pitäis ostaa tila-auto yms. Minä ja mies ollaan molemmat 2 lapsisista perheistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon haaveillut kolmesta. Yksi on, mutta pelkään että enempää ei meille suoda. Yritän kuitenkin siitä yhdestä olla kiitollinen (ja olenkin sitä ), kun ei senkään saaminen ole mitenkään itsestään selvää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2-3 mielessä meilläkin. Nyt on ensimmäinen tulossa, joten tarkemmat suunnitelmat tehdään vasta ensimmäisen syntymän jälkeen :grin:. Itse olen ainoa lapsi ja sen takia olen aina ajatellut, että haluan enemmän kuin yhden lapsen. Neljäkään ei tuntuisi ihan mahdottomalta ajatukselta, mutta se vaatisi sitten jo tosiaan tila-auton, varsinkin kun meillä on myös isohko koira. Katsotaan, mitä tuleman pitää :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yksi on suunnitelmissa  ^_^ Tosin, mies haluaisi kaksi, että lapset oppii jakamaan ja olisi toiselle sitten leikkikaveri, mutta eiköhän se todellisuus sitten iskeydy häneenkin, että yksi on helpompi  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yksi on suunnitelmissa  ^_^ Tosin, mies haluaisi kaksi, että lapset oppii jakamaan ja olisi toiselle sitten leikkikaveri, mutta eiköhän se todellisuus sitten iskeydy häneenkin, että yksi on helpompi  :D

 

Tosin sitäkin olen miettinyt, että kahdesta olisi kyllä seuraa toisilleen, niin ettei yksi vaadi jatkuvasti vanhemman huomiota...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.