Charlize

Montako suunnittelette / suunnittelitte ?

1072 posts in this topic

Me on puhuttu 2-4 lapsesta. Mies haluaisi kaksi, minä ehkä enemmän. Toivottavasti saadaan edes yksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitkään ajattelin, että yhdessä on tarpeeksi, nyt kuitenkin toinen tulossa. Siihen varmaan lapsiluku jää vaikkei varmaksi uskalla sanoa. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensin piti tulla vain yksi, sitten maksimissaan se kaksi ja nyt... No ehkä joskus kolmaskin. Saapi nähdä, aika näyttää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi jo on, kolmatta haaveillaan, yritetään ja toivotaan. Nyt tuntuu, että 4 lasta olisi meille soppeli..miksei viisikin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2-4 lasta.. Itse olen taikauskoinen ja nähnyt monesti unen missä minulla on kaksostytöt ja pikku poika. Sama uni toistunut vuodesta toiseen välillä niin olen todennut että pakko olla enneuni :D Tätä itse siis odottelen ja toivon, mutta mies haluaisi parillisen luvun niin nähtäväksi jää kumpaan suuntaan sitten kallistutaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi jo on, kolmas saisi tulla. Enemmästä ei ole puhuttu. Itse haluaisin enemmänkin mutta mies saattaa olla suostuvainen tähän kolmeen vain, korkeintaan joka tapauksessa neljään! :) Itse voisin ajatella olevani jopa viiden lapsen äiti. Mutta yksi kerrallaan ja mikään kun ei ole itsestään selvää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samoilla linjoilla edellisen kanssa, kaksi on ja kolmas saa tulla. Haaveilen useammastakin mutta se täytyy sitten katsoa aikanaan. Nyt kahdenkin kanssa on tullut yllätyksenä se miten ei ehdi huomioida molempia aina joka hetki. Miten sitten esim. viiden lapsen kanssa olisi, ehtisikö niihin tutustua ja niiden kanssa olla "kunnolla"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suunnitteilla itselle oli tehdä "yksi lapsi kerrallaan". yksi on ja toinen haaveissa... Kolmatta en sulje pois, mutta se on täydellinen maksimi määrä. Yksikin riittää, jos ei enää suoda <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolmesta haaveillaan, mutta katsotaan mitä meille suodaan. :)

Edited by Elsimari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaveissa kaksi lasta, yksi kumpaakin sukupuolta. Mikäli kuitenkin tulee kaksi samaa niin sitten ehkä vielä kolmas yritys. Mutta vaikea on mun nähdä, että sen enempää lapsia tekisin. Mieli kuitenkin muuttuu ajan kuluessa ja nythän tässä vasta on saatu ensimmäinen alulle. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse haluaisin kolme, mutta mies on sen kannalla että yksi enää lisää :girl_crazy:

 

Joten meille tulee varmaankin se perinteinen kaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Määrästä ei kyllä olla sovittu mitään, katotaan varmaan ihan vaan tilanteen mukaan. Nyt tulossa eka ja toinen aluille vasta sitten kun minulla on vakituinen työ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.