pingu

Palautetta lastentarvikeliikkeistä

128 posts in this topic

Ehdottomat pohjat veti kuitenkin Suomen Lastenvaunutukku. Siellä kävi hyvin pian selväksi ettei heillä ollut valikoimissaan meille tarpeeksi pieniä vaunuja, mutta siitä huolimatta myyjä käytti mitä ihmeellisimpiä argumentteja saadakseen myydyksi meille jotkin kunnon hyökkäysvaunut ("ei se oikeestaan haittaa jos nämä ei mahdu teidän hissiin, tehän voitte kannatella näitä siellä tälleen kulmittain ja näistä on kanssa tosi helppo irrottaa takarenkaat niin sitten mahtuu" :rolleyes:).

 

Kävimme samassa kaupassa samalla asialla jokunen vuosi sitten. Ihan vakavissaan yrittivät myydä meille päivittäiseen käyttöön matkarattaita, kun ne saisi sitten näppärästi kasattua ja seisoisivat hississä ihan itsestään, vauvahan on siinä kantokopassa ihan helppo kantaa samalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muksutallista ihan samoja kokemuksia. Mulle ne rupesivat heittämään, että onhan sulla vielä lupa haaveilla siitä toisesta, mutta ehkä sun kannattaa katsella noita yhden istuttavia rattaita. Lisäksi ne oli sitä mieltä, että kohta mulla ei ole lupaa haaveilla siitä toisesta, kun mies tajuaa millaista on lasten kanssa. Lisäksi kannattaa pitää jäitä hatussa, ettei innostu liikaa. Sitten miehethän ei tajua mitään lapsista, ne on äitien projekti. Naiset nää hankinnat päättää jne.

Se toinen naisista (myyjistä) oli pakko olla yrittäjä ja toinen työntekijä, mutta kummatkin käyttäytyivät samalla tavalla.

Voi luoja, että kyrsi! Sisko kommentoikin, että ne ei tainnu haluta mun rahoja. Tilasin sitten vaunut Turun Ozista. Kaikki meni melkein hyvin, ja virhe johtui siitä, että merkki oli niin uusi.

 

Vauvatalo Johanna sekä Tampereella että Hämeenlinnassa ovat olleet hyviä paikkoja. Jyväskylässä ei oikein tykätty OzBabysta (nyk. Babystyle). Lastentarvike oli ok. Helsingin ja Tampereen Stokkalla on ollut hyvä palvelu, samoin puhelimitse Punavuoren Peikossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuoreita kokemuksia kuopion liikkeistä :)

 

-babystylessä, tosi hyvä palvelu :) kaivoi futureakin esille gessleineista, kun oli vielä paketissa. sieltä tod näk myös nuo vaunut haetaan :)

 

-partasella ei tultu palvelemaan, en tiedä olisiko liikkeen sisältä pitänyt joku hakea.

 

-carlsonin vaunuosastolla kun ekan kerran kävin, sain palloilla ihan rauhassa, kunnes pyysin apua ja sainkin ekalta sekä sitten tokalta kun eka ei osannut neuvoa tietyn vaunun kanssa. palvelu pelas oikein hyvin. myös edullisilla vaunuilla...tokalla kerralla ei kukaan kerenny tulla palvelee ennen kuin jo lähdettiin...

 

-lastentarvikkeessa sai palvelua, naishenkilö oli tosin hiukan kiireisen oloinen, joten annoin lopulta mennä kun en ollut ostamassa mitään, ei tuolla tosin sopivia vaunuja ollut muutenkaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minustakin Tampereen Muksutalli oli vähän hassu paikka. Ensimmäisenä, kun astuin sisään nainen huudahtaa, että "tuosta lapsesta näkee ainakin heti kumpi on". Katoin vähän hämmästyneenä niin kuulemma on NIIIIIIIN pinkkiin puettu, että ei ainakaan sukupuolineutraaliutta yritetä. Aha. Ok.

 

Kysyi mitä haluan ja kerroin tulleeni vaunuja katsomaan. Nainen huudahtaa: Mitä? Ja sulla on tuommoinen sylissä. Eikö teillä ole vaunuja?

 

MItä ihmettä se kellekään kuuluu vaikka ostaisin sadat vaunut. (Tosin meidän vaunut meni rikki ja sen vuoksi olin vaunukaupoilla.)

 

Minulle esiteltiin Gesslein Swing ja Hartanin joku malli. Muita ei vaikka pyysin. Liikun kuulemma niin paljon ettei muut tule kuuloon. Kaikkein paras on Gesslein Swing. Hyvät ne onkin, en sitä väitä, mutta olisi ollut kiva muitakin tsekata.

 

Kurkkasi ulos ja katsoi millainen auto "no eipä oo tilaihme, ei tuonne mitään mahdu". (Kyllä muuten mahtuu isotkin vaunut vaikka minulla on ns. pikkuauto").

 

Myyjän kännykkä soi ja sieltä soitti ilmeisesti joku perheenjäsen. Puhui hänen kanssaan kesken kaupankäynnin ja pitkään puhuikin. Minä seisoin vieressä ja odotin, että rouva saa puhuttua tärkeän asiansa. (mitä ruokaa ostetaan ja mihin aikaan mennä jonnekin).

 

Toinen myyjä oli taustalla koko ajan ja ihan erilaisen ja mukavan oloinen rouva.

 

En pitänyt ollenkaan koko paikasta.

 

Ystäväni taas puolestaan piti Muksutallista ja tästä rempseästä myyjästä. Itse koin sen miltei törkeäksi ja erittäin päälle käyväksi.

 

Tampereen Vauvatalo Johanna neutraali.

 

Tampereen Vauvapopissa minua ei ole KOSKAAN palveltu. Olen käynyt siellä viisi kertaa. Millään näistä kerroista siellä ei ole ollut muita asiakkaita ettei ainakaan kiirettä voi syyttää.

 

Tampereella Bella Bambiina on aivan luksus paikka. Tosi kiva myyjä ja aivan huippis palvelu.

 

Tampereen Lastentarvike ok. Aika nuiva naismyyjä, mutta ihan jees kuitenkin. TOSI ärsyttävät nettisivut, kun hinnat on esille tyhmästi.

 

Ylöjärvi 4Baby, pieni valikoima, mutta tosi hyvä palvelu ja kivat ihmiset pitää paikkaa.

 

Nettikauppa Vauvatar: hyvä ja nopea toimitus. Käyttöohje puuttui kaukalosta ja sain pyytää sen kolme kertaa ennen kuin tuli, mutta oikein ystävällinen palvelu.

Ylöjärvi Apilakuu: vähän weird omistaja eikä järin asiakaspalveluhenkinen. Mutta homma toimi.

Edited by Onja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oisi muuten kiva kun ihmiset laittaisivat myös paikkakunnan missä arvostelun kohteena oleva liike sijaitsee, esim. Lastentarvikkeella liki joka myymälä on eri yrittäjällä ja samankin ihmisen "omistamat" paikat (esim. Kotka & Kouvola ovat samalla yrittäjällä) saattavat olla eri henkilökunnalla. Nyt kun ei ole paikkakuntaa mainittu niin saa vain arvailla että mistä päin Suomea liikkeen kommentti on.

 

Monessa postauksessa onkin mainittu hyvin minkä paikkakunnan tai osoitteen liikkeestä on kyse, siitä suurkiitos maininneille! :)

Edited by Sleeping Sun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Espoon Lastentarvike: Saanut joka kerta hyvää palvelua. Ei mitään valittamista.

AT-Lastenturva, Petikko: Hyvää palvelua, asianosaavat myyjät.

 

Suomen lastenvaunutukku, Espoo: En aio asioida kyseisessä puljussa enään koskaan. Aivan JÄRKYTTÄVÄN huonoa palvelua. Pistää ihan vihaksi. Ollaan ostettu sieltä meidän vaunut ja jouduttu asioimaan siellä niiden takia ja huh, toivottavasti ei tarvitse enään käydä siellä.

 

Vauvatalo Johanna, Petikko: Ihan ok palvelua. Myyjä kyllä tiesi mistä puhu, mutta ehkä jäi vähän nuiva fiilis.

Vauvapop, Petikko: Ei palveltu.

 

Muoks. Niin tuli tosta lastenvaunutukusta mieleen, että kun ensimmäisen kerran liikkeeseen mentiin meitä palveli erittäin mukava, iloinen ja erittäin palvelualtis naishenkilö, päädyttiin lopulta ostamaan sieltä vaunut. Tästä eteenpäin ei tätä kyseistä naista enään näkynyt tai kuulunut ( kun sinne soittelin). Harmi. Hänen kanssaan olisin voinut asioidan useammin.

Edited by citnalta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oisi muuten kiva kun ihmiset laittaisivat myös paikkakunnan missä arvostelun kohteena oleva liike sijaitsee, esim. Lastentarvikkeella liki joka myymälä on eri yrittäjällä ja samankin ihmisen "omistamat" paikat (esim. Kotka & Kouvola ovat samalla yrittäjällä) saattavat olla eri henkilökunnalla. Nyt kun ei ole paikkakuntaa mainittu niin saa vain arvailla että mistä päin Suomea liikkeen kommentti on.

 

Monessa postauksessa onkin mainittu hyvin minkä paikkakunnan tai osoitteen liikkeestä on kyse, siitä suurkiitos maininneille! :)

 

Minun viestistä puuttui paikkakunnat. Anteeksi kovasti, jäi epähuomiossa laittamatta :)

Edited by Onja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikku Pingviini lastentarvikeliike (netissä, sijaitsee kai Loviisassa) saa meiltä ison nipun risuja! Tilasimme heiltä nettisivujen kuvan perusteella beige-ruskean Doomoo Seatin. Paketista paljastui ivory - ruskea Doomoo Seat. Tästä reklamoin ja olen saanut vastaukseksi karrikoituna vain, että "Doomoo on beige, kuten pitikin" ja että "väri on suosituin värimme" ja "väri on tilattu teille maahantuojalta". Juu, se ei mua kiinnosta vaan se, että miksi pitävät nettisivuillaan eri kuvaa kuin jota tuotetta toimittavat! :skilletgirl: Laitoin vielä rautalangastavääntöviestin ja pyysin jotain hyvitystä asiassa (pari päivää sitten) jos ei pian kuulu vastausta, otan yhteyden kuluttaja-asiamieheen, sillä kyseessä on kuitenkin yli sadan euron ostos ja tuote ei vastaa tuotekuvausta. Palautuksenhan voisin tehdä, mutta eivät korvaa postikuluja palautuksissa ja mielestäni asiakas ei saa kokea rahallista tappiota väärän tuotetoimituksen vuoksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minun viestistä puuttui paikkakunnat. Anteeksi kovasti, jäi epähuomiossa laittamatta :)

 

Kiitos kun lisäsit! :) Helpottaa paljon vertailuja, saatetaan täältäkin asti lähteä muille paikkakunnille ostoksille kun täällä ei ole niin montaa vaihtoehtoa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Palautuksenhan voisin tehdä, mutta eivät korvaa postikuluja palautuksissa ja mielestäni asiakas ei saa kokea rahallista tappiota väärän tuotetoimituksen vuoksi.

 

(Katsoin ko. kaupan toimitusehdot ja siellä mainitaan, että asiakaspalautus on ilmainen, mutta toimituskuluja ei palauteta.) Tämä pitäisi vielä tarkistaa kuluttajaneuvojalta, mutta kuulostaa lain vastaiselta, että asiakas joutuisi maksamaan toimituskulut, vaikka mitään tuotetta ei ole saanutkaan. En tiedä mitään muuta verkkokauppaa, pienintäkään, josta ei saisi myös toimituskuluja takaisin jos kauppa puretaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuluttajaviraston sivuilta:

 

"Yritys vastaa tuotteen palautuksesta aiheutuvista kuluista. Jos kauppa peruuntuu, etämyyjän pitää palauttaa tuotteen hinnan lisäksi tavanomaiset toimitus- ja palautuskulut.

 

Jos tuote esimerkiksi kokonsa tai painonsa takia edellyttää erityiskuljetusta, ylimääräiset palautuskulut voidaan laskuttaa kuluttajalta. Samoin jos kuluttaja tilaa esimerkiksi kotiinkuljetuksen normaalin postilähetyksen sijaan, siitä saa laskuttaa erikseen."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuluttajaviraston sivuilta:

 

"Yritys vastaa tuotteen palautuksesta aiheutuvista kuluista. Jos kauppa peruuntuu, etämyyjän pitää palauttaa tuotteen hinnan lisäksi tavanomaiset toimitus- ja palautuskulut.

Mun mielestä kannattais melkein toimia niin, että palauttaa nyt sen Doomoon ja jälkikäteen sitten perii vaikka kuluttajaviranomaisen avulla ne toimituskulutkin pois. Ettei vaan siis ylity 14 päivän palautusoikeus ja käsiin jää tuote, jota ei edes halua. Pienempi homma on sitten periä niitä rahoja takaisin kuin sen lisäksi vielä yrittää päästä jotenkin eroon tuotteesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täytyy maanantaina soittaa kuluttaja-asiamiehelle. Reklaamaatio on onneksi tehty sen 14 päivän sisällä (pitää mieheltä tarkistaa, että koska hakikaan paketin, kun mulla on päivät sekaisin..), joten senkin pitäisi kai riittää, kun kyse on siitä, että tuote on eri tuote kuin mitä piti ja myyjä antaa vaan monen päivän viiveellä kummallisia vastauksia. :skilletgirl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oulussa parasta palvelua olen saanut toistuvasti Lastentarvikkeessa. Tuntuu, että aina sattuu mukava myyjä kohdalle ja usein nekin myyjät, jotka eivät minua palvele sanovat jotain ystävällistä tai käyttäytyvät mukavasti. Liikkeessä saa helposti palvelua ja myyjät olen kokenut asiantunteviksi.

Käytiin tänään katsomassa autoon uutta istuinta ja nyt tuli kyllä aivan surkeaa palvelua kyseisessä liikkeessa. Selvästikkään ei ollut minkään näköistä palveluhalukkuutta, koska olimme ainoat asiakkaat koko liikkeessä. Kaikki piti osata kysyä ja moneen kysymykseen vastasi todella ylimielisesti ja vähän kuin naureskellen "tyhmille" kysymyksilleni. Kyseistä myyjää en ole liikkeessä aiemmin nähnyt, joten mikä lie kesätuuraaja. Yhtäkään istuinta en kyllä tuommoiselta myyjältä osta. Mieskin moitti palvelua aivan surkeaksi. Niin siinä taas käy, että istuinrahat lähtee ulkomaille, koska paikallisissa liikkeissä palvelu ei pelaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nämä teidän kirjoitukset Muksutallista on oikeastaan niin hervottoman käsittämättömiä (teillä ei varmaankaa ole kyllä ollut siellä hauskaa), että tuli ihan tarve lähteä paikanpäälle kuulemaan mitä komentteja sieltä meille heiteltäisiinkään. Enkä todellakaan aikoisi siis ostaa mitään. Samalla voisi vinkata myyjälle, että hän lukisi mitä keskusteltupalstoilla hänen liikkeestään kirjoitetaan ja voisi sitten ihan itsekseen miettiä kuinka monen boikottiin on joutunut pelkän huonon palvelun vuoksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kajaanin lastentarvikkeesta on hyvät mielikuvat ainakin näin äkkiseltään. :) Kävin perjantaina katsomassa turvaistuinta ja sain asiantuntevaa palvelua paikan omistajalta. Ei ollut ensimmäisenä tyrkyttämässä kalleinta istuinta vaan suosituinta yms. Antoi esitteitä ja kertoi, että asennus kuuluu hintaan ja ensin voi kokeilla autoon istuinta sopiiko yms. SAmalla tuli sitten katseltua näppärämpiä matkarattaita.. :girl_crazy:

 

Kajaanin Babystylessä taas oltiin ensimmäisenä tyrkyttämässä kalleinta ja "parasta" istuinta, asennuksesta ei puhuttu mitään eikä saanut minkäänlaisia esitteitä. Muuten ihan ok. palvelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lahden Citybaby saa meiltä kympin. Tosi mukavaa palvelua ja asiantuntevaa, ei heti oltu tyrkyttämässä kalleimpia tuplakiesejä ja jopa sanottiin suoraan että meidän tarpeisiin parhaimmat ovat Carenat jotka on myös siis varmaan halvimmatkin heillä. Sen verran mukava käynti oli että ostin Hippiäiselle toppapuvunkin heiltä vaikka alunperin piti ostaa käytettynä jos kiva löytyy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nämä teidän kirjoitukset Muksutallista on oikeastaan niin hervottoman käsittämättömiä (teillä ei varmaankaa ole kyllä ollut siellä hauskaa), että tuli ihan tarve lähteä paikanpäälle kuulemaan mitä komentteja sieltä meille heiteltäisiinkään. Enkä todellakaan aikoisi siis ostaa mitään. Samalla voisi vinkata myyjälle, että hän lukisi mitä keskusteltupalstoilla hänen liikkeestään kirjoitetaan ja voisi sitten ihan itsekseen miettiä kuinka monen boikottiin on joutunut pelkän huonon palvelun vuoksi.

 

Olin itsekin lukenut näitä kommentteja, mutta kävimme kuitenkin Muksutallissa tutustumassa vaunuihin. Itse asiassa tykkäsin tästä ko. henkilöstä ja hän oli todella asiantunteva. Mitään ihmekommentteja en huomannut tai sitten mä oon työni puolesta oppinut suodattamaan niin hyvin puheita :girl_haha: Löysin hänen avustuksellaan aivan unelmavaunut, jotka tullaan ostamaan Muksutallista. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täytyy kyllä sanoa että on tainnut Lielahden Muksutallin pitäjälle mennä palaute perille :girl_haha: Sillä mulla oli tässä viikko takaperin jopa siedättävä käynti siellä. Tosin toinen myyjä palveli mua, mutta kyllä se "toinenkin" (=se josta puhutaan..) siinä kävi aina välillä nokkaansa tunkemassa ja melko neutraalina keskustelu pysyi. Että pointsit siittä ettei nyt pahemmin arvostellut mun valintojani ja tarjosi jopa mukana olleelle lapsukaiselle viihdykettä.

Aikaisemmin ko myyjä on kanssa vetänyt "mitä te nyt sellaista merkkiä ootte mennyt ostamaan", "siis ei se ole auto eikä mikään jos ei ole isofixejä, herra nyt hankkii paremman auton rouvalle" ja "niin noilla nuorilla perheillä tulee aina maksaja perässä (kun äitini oli mukana katselemassa..tämän siis suuntasi muille asiakkaille jotka olivat silmämääräisesti n.10v mua vanhempia..ja vaikka huumoria kestänkin, niin vihjaus siittä että mulla ei olisi ikäni 23v. vuoksi varaa hankkia vaunuja on törkeä)" litanjoitaan..hauskaa oli että aikanaan esikosta painosti jo ennen rv12 hankkimaan vaunuja kun "muutkin niitä hankkii jo" (oltiin hakemassa mobilea) ja nyt taas kun oltiin n.rv20 katselemassa tuplia haukotteli että hyvin teillä on kuulkaa aikaa tässä vielä näihin tutustua (eikä sitten edes vaivautunut tuplia esitteleen).

Että ainakin nyt vaikuttaisi että jotain positiivista muutosta olisi tapahtumassa.

 

Lielahden lastentarvikkeessa olen yleensä saanut hyvää palvelua, mutta nytten kun kävin katselemassa tuplia tuli myyjäksi nuorehko nainen joka oli kyllä niin tympeä että ei toista. Kysymyksiini en saanut kunnon vastauksia, lähinnä tuhahteluja ja silmien pyörittelyjä.

 

VauvaPopissa tampereella en ole juuri palvelua saanut. Vaikka olen ollut ainoa asiakas, sitten kyllä kun sitä on mennyt erikseen tiskin takaa pyytämään (kun myyjät usein istuvat tiskin takana nii nettei heitä edes näy), niin palvelu on useimmiten ollut ihan ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampereen lastentarvike liikkeistä voin sanoa, että koskaan en enää asioi Muksutallissa.

Todella törkeää palvelua, töykeää vihjailua/ vitsiinvääntöä ja ystävällisyys kovin kaukana. Sääliski käy näitä yrittäjiä,jotka eivät tajua asiakaspalvelua lainkaan. Itse yrittäjänä en vain ymmärrä tämän kaltaista toimintakulttuuria. Keskimäärin asiakkaat haluavat hyvää palvelua, eivät töykeää. Eivät missään päin maailmaa. Asiakkaita vain menettävät toiminnallaan.

 

Vauvatalo Johannassa olemme saaneet hyvää palvelua, lisäksi hyvä valikoima. Tosin joskus paljon porukkaa, ja hieman joutuu odottamaan.

 

Lastentarvike liikkeestä hyvät kokemukset, ovat palvelualttiita ja siksi ostettu sieltä monesti.

 

Vauvapopista emme ole innostuneet, ei ole tuntuvat olevan kovin iloista porukkaa siellä kun olemme käyneet. Lisäksi haukuttu aina muita liikkeitä ja kehuttu omia vaihtoehtoisia tuotteita. En oikein usko, että asiakkaat arvostavat tuollaista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kokemuksia löytyy Kajaanin ja Oulun Lastentarvikeliikkeistä:

 

Kajaanin liikkeessä meitä palveli miesmyyjä, joka oli erittäin asiantunteva ja ystävällinen. Katselimme vaunuja ja turvakaukaloita. Myyjä kertoi asiakkailta kuultuja käyttökommentteja ja ei tyrkyttänyt kalleinta. Esitteli useampia malleja ja kertoi niiden hyviä ja ehkä huonojakin puolia. Kylläkin esitteli vain Emmaljungia, koska ne on mielessä ollut koko ajan enkä siis edes muita halua. Turvakaukaloiden kohdalla samalla tavalla. Käyttäjäkokemuksia ja hyviä vinkkejä.. Kokeillaan autoon, että varmasti sopii jne. Oltiin silloin liikkeen ainoat asiakkaat, että ehkä siksikin palvelu oli niin perusteellista. Esitteitä sai mukaan myös. Huippu palvelu siis siellä. :)

 

Oulun Lastentarvikkeessa palvelu oli huonoa! Nuorehko naismyyjä tuli ilmeisesti justiin tupakalta, mässytti purkkaa tai jotain pastillia. Vaunujen luokse mentyä, seisoi hiljaa eikä puhunut vaunuista yhtään mitään. Ellei jotain kysynyt. Ei siis minkäänlaista oma-aloitteesuutta esittelyssä. Tuli jokseenkin vaivaantunut olo. Ajatteli ilmeisesti, että mulla on selkeä mielipide minkä merkkiset ja malliset vaunut haluan, eikä sitten vaivautunut niitä sen kummemmin esittelemään. Turvakaukaloita ei edes viitsinyt kysyä.

 

Eli en todellakaan palaa Oulun liikkeeseen vaan haen vaunut vaikka tuolta Kajaanista. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kemin lastentarvikeliikkeestä meillä on vain positiivista sanottavaa. Ensimmäisellä kerralla menimme liikkeeseen 10 min ennen sulkemisaikaa ihan vain katsomaan että millainen liike on kyseessä. Jo silloin saimme perusteellisen esittelyn erilaisista turvakaukaloista ja vaunuista sekä mukaan nipun erilaisia esitteitä että voimme sitten kotona tutkia ja tulla myöhemmin kysymään jos tulee jotakin kysyttävää. Koko ajan palvelu oli ammattitaitoista ja ystävällistä, vaikka tosiaan olimme vain käväisemässä ja vielä noin lähellä sulkemisaikaa.

 

Palasimme liikkeeseen monen viikon jälkeen (kävimme Ylivieskassa Asunmaallakin katselemassa mutta koimme Kemin likkkeen mukavammaksi ja hintatasoltaan halvemmaksi paikaksi). Sama ystävällinen palvelu oli vastassa tälläkin kertaa ja itse asiassa myyjä muisti jopa, mitä vaunuja ja turvakaukaloa olimme edellisellä kerralla katselleet. Saimme sopivassa suhteessa palvelua mutta myös saimme rauhassa miettiä ja syynätä eri vaihtoehtoja. Nyt on vaunut ja turvakaukalo ostettuna ja jatkossakin tulemme kyllä asioimaan ko. liikkeessä, sen verran hyvä tunne jäi noista käynneistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ketju näyttää olevan hiukan jo vanhentunut, mutta ajattelin kertoa oman kokemukseni Ideaparkin Vauvapopista. Tilattiin vauvatarvikkeita myymälän kautta ja saatiin odottaa melkein 2 kk:ta ennen kuin saatiin tavarat kotiin (tilausajan kertoivat olevan 2-4 vkoa). Soiteltiin useaan otteeseen liikkeeseen ja kyseltiin tavaroiden perään, kertaakaan sieltä ei otettu meihin päin yhteyttä. Saamamme kamat vääränkuosisia, sillä myyjä ei hoksannut kertoa tilaushetkellä, ettei tilaamiamme tuotteita saa haluamallamme kuoseilla! Saatiin hyvin nihkeet alet, ja juuri ja juuri pahoittelut päälle. En paasais tästä täällä, JOS kauppias olisi ottanut meihin hyvissä ajoin yhteyttä ja kertonut tilauksen menneen väärin ja varoittanut toimitusajan venähtämistä... Koimme, että saatiin huonoa palvelua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin eilen Ideaparkin Vauvapopissa puolituntia ennen sulkemisaikaa ja kauan kuikuilin myyjää rattaiden tykönä, mutta ei se sieltä tiskin takaa edes vilassut päin.

Ei sinne enää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampereen Babystylessa kävin ekalla lastentarvikeliikekäynnilläni ja palvelu oli erinomaista ei voi kyllä muuta sanoa. Taitaa tulla vaunut (ja vähän muutakin tavaraa...) tuolta mukaan ensi käynnillä. Täytyypi toki katsastaa vielä nuo muut vaihtoehdot ja tuo Muksutalli ihan vaan uteliaisuudesta girl_wink.gif .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now