pingu

Palautetta lastentarvikeliikkeistä

128 posts in this topic

Jyväskylän Lastentarvikkeesta saatiin oikein ihanaa palvelua! :) Myyjä oli liikkeess yksin ja asiakkaita oli meidän lisäksi muitakin, mutta hyvin riitti silti aikaa palvella muita ja kysyi aina, haittaako jos hetkeksi piipahtaa toisten asiakkaiden luo. Ja tottakai se oli ok, meillä ei onneksi ollut kiire.

Myyjä esitteli vaunuja aivan ihanasti ja haki jopa varastosta suoraan paketista yhden Emmaljungan vaunukopan ja kasasin sen meille meidän haluamaan runkoon. Hintakin saatiin neuvoltua oikein sopivaksi, joten vaunut lähti samantien matkaan :) Ei mitään pahaa sanottavaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En huomannut, että täällä olisi erikseen keskustelua verkkokaupoista (tai sitten olen puusilmä, sekin on mahdollista...), joten laitetaan varoittava esimerkki tänne.

 

Kyseessä siis Vauvattaren verkkokauppa. Tilasin heiltä joulukuun alussa Oran Taiga-vaunut, jotka olivat hyvässä alennuksessa ja mukaan luvattiin vielä sadesuoja ja hoitolaukku. Yritin tilata laskulla (Klarna), mutta jostain syystä järjestelmä ilmoitti, että luottorajani on täynnä, vaikka kaikki vastaavat laskut maksan aina pois heti tavaran kotiin saatuani. No, maksoin sitten verkkopankin kautta, vaikka varsinkin tuollaisissa isommissa hankinnoissa olisi kiva saada tuote ensin kotiin ja maksaa vasta sitten... Vaunuille luvattiin muistaakseni 5-7 päivän toimitusaika ja kotiinkuljetus. Meni pari viikkoa, eikä vaunuja alkanut kuulua. Otin sitten kauppaan yhteyttä, että missähän vaunut mahtavat viipyä ja sieltä vastattiinkin pian, että posti oli ilmeisesti hukannut vaunut ja he laittavat heti uudet tulemaan. Vaunut tulivatkin sitten muutaman päivän kuluttua kotiovelle, kaikki hyvin.

 

Sadesuoja ja hoitolaukku kuitenkin puuttuivat ja kun niistä kysyin, sanoivat että ne tulevat jälkitoimituksena. Joulukiireiden ja muiden takia unohdin koko jälkitoimituksen, kunnes joskus tammikuussa muistin, että ai niin joo, tällaisetkin luvattiin. Ei kun yhteyttä vauvattareen ja he lupasivat laittaa heti puuttuvat tavarat tulemaan. Mitään ei kuitenkaan kuulunut taaskaan ja meni taas joitain viikkoja odotellessa, ennen kuin laitoin uutta viestiä vauvattareen (nyt oltiin jo helmikuun puolivälissä). Lupasivat taas laittaa heti puuttuvat tavarat tulemaan ja vielä tilille hyvityksen myöhästymisestä. Laitoin seuraavassa viestissä tilinumeroni ja sieltä vastattiin, että ok, asi kunnossa. Tämän viestin jälkeen sadesuoja ja hoitolaukku vihdoin tulivatkin ja ajattelin, että asia on kunnossa. No, luvattua myöhästymishyvitystä ei vieläkään ole tilillä näkynyt, vaikka viimeisimmän viestin jälkeen olen laittanut kaksi eri sähköpostia tuonne, ja kysynyt että missä luvattu hyvitys viipyy. Kumpaankaan viestiin ei ole vastattu yhtään mitään  :rolleyes:.

 

Luvatut tavarat olen siis saanut, mutta se on vaatinut tosi aktiivista yhteydenpitoa liikkeeseen ja vaikka tässä myöhästymishyvityksessä ei varmastikaan isoista rahoista puhuta, ärsyttää ihan periaatteesta se, että jotain luvattua asiaa ei hoidetakaan loppuun! Lisäksi liikkeen yhteydenpito on jotenkin outoa, sähköpostit kirjoitetaan ilman tervehdyksiä ja allekirjoitusta, tyyliin "joo, tavara laitetaan tulemaan jollei ole hoidettu jo". Kyllä mua kiinnostaa aina tietää, kenen kanssa mä verkossakin asioin! Aika ihmeitä saa tapahtua, että vauvattaresta tilaan enää yhtään mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ vauvatar hunningolla, höh..

 

Treen Babystyle on kiva!

 

Hkin Vaunuaitassa on hyvät tavarat, palvelu vaihtelevaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now