Solina

Mikä dpo plussasit?

256 posts in this topic

^niin on!! :) mesi on jaksanut olla aina supertsemppari kaikille muille. Olen niin niin onnellinen plussastasi! ♥

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo 11 apteekin omalla selvä plussa, myöhemmin samana päivänä vielä vahvempi viiva pc:llä, dpo 12 digillä "raskaana 1-2" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo11 oli tullut haamulainen, mutta haamu jäi meiltä huomaamatta. Dpo12 ihan selvä plussa ja silloin tuli kaivettua tuo edellisen päivän tikkukin esiin ja kyllähän siinäkin viivanpoikanen oli näkyvissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sori tyhmä kysymys, mutta mitä dpo tarkoittaa?

  Days Post Ovulation. Ovulaation plussatikutus on dpo0 ja siitä aletaan laskemaan eteenpäin. esim. Mulla ovulaatio näkyi LH-huippuna kahtena päivänä peräkkäin, joten 2. huippupäivä oli sitten se dpo0. Tai näin mulle on neuvottu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sori tyhmä kysymys, mutta mitä dpo tarkoittaa?

  Days Post Ovulation. Ovulaation plussatikutus on dpo0 ja siitä aletaan laskemaan eteenpäin. esim. Mulla ovulaatio näkyi LH-huippuna kahtena päivänä peräkkäin, joten 2. huippupäivä oli sitten se dpo0. Tai näin mulle on neuvottu.

 

 

Ovistestin plussa on käsittääkseni -1 dpo, siis yleensä :) Ja seuraavana päivänä oletettu ovis eli dpo0. Jos esim. lämpöjä mittailee niin silloin se ovispäivä voi tosin tarkentua vaikka samalle päivälle kuin ovistestiplussa tai esim. parin päivän päähän. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein ekan testin 11 päivää PAS:sta (pp 11) ja testiin tuli selkeä toinenkin viiva. Tein vielä varmistustestin pp 13, jolloin viivat olivat jo suunnilleen yhtä tummia. Molemmat testailut apteekin omalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpo10 haalea mutta selkeästi havaittava viiva 10IU Apteq-testillä

dpo 10 haaleampi, juuri ja juuri havaittava viiva 25IU Apteekin testillä

dpo11 hyvin selkeä viiva 25IU Apteekin testillä

dpo13 "raskaana 1-2 viikkoa" -tulos Clearblue Digitalilla

 

Menkkojen odotettu alkamispäivä oli dpo12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en tuntenut ovista tässä kierrossa lainkaan, joten se vähän vaikeuttaa tätä hommaa.. :D

 

Mutta mutta, kierto alkoi 3.8.2014, tiputteluvuoto (kiinnittymisvuoto) alkoi 26.8. (kp 24) ja plussa tikussa 29.8. (kp 27, rv 3+5).

Kierto ollut kapselin jälkeen kalenteritarkka ja ovis ollut kp14, mutta nyt selvisi jo ekassa ultrassa (rv 6+4), että ovis on ollut n. 4pv aiemmin. Eli jos lasketaan sillä kp10, niin oon plussannut dpo17 selkeästi nähtävän haalean plussan.

Mutta koska LA siirrettiin 6pv, niin sen mukaan ovis olisi ollut kp8 (mikä on täys mahdottomuus), niin sen mukaan olisin plussannut dpo15.

Pakkaa sekaa vielä tuo kiinnittymisvuoto, mikä alkoi vasta dpo14 (kp10 oviksesta laskettuna).

 

Noh, mutta spekulointina tämä mun kertomukseni. :D

 

Niin ja esikon ajalla olin niin untuvikko, etten edes tajunnut voivani olla raskaana kun vihdoin menkat oli yli viikon myöhässä.. :D

Edited by riikkajohanna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo 11 tuli Davidin "herkällä" testillä aamulla haamujen haamu, myöhemmin illalla apteekin omalla selkeä plussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin First Responsen herkällä testillä dpo 11 ja seuraavina päivinä sain monenmoisia viivoja. Dpo 13 tein digin ja se kertoi, että raskaana ollaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovistuntemuksien perusteella plussasin dpo 12/13 (kp 25/27-28) Pregcheckin liuskalla. Dpo 15-16 (kp 28/27-28) sain digiin raskaana 2-3.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaa, kirjoitin tänne toiseen kertaan ja sit hoksasin, että vastaukseni on jo ennen Mölliä :D

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo 11 tuli Davidin testiin haalea plussa ja dpo 13 varmistin vielä apteekin omalla. Selkeä plussa oli.

Edited by Vivian07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo 10 tuli haaleaakin haaleampi haamu liuskatestiin, mutta vaaleanpunaiseen viittaava, ei viivanpaikka. Siitä sitten hyvin pikkuhiljaa vahvistui, sitten dpo 12 tein digitestin joka ilmoitti raskaana 1-2. Esikoiselta muistan että testit oli apteekista ostettuja, näytti positiivista vasta viikkoa myöhemmin kuin olisi kuukautisten pitänyt alkaa. Tuolloin ei digitestejä vielä tainnut olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo12 tuli aamulla haalea plussa Davidin testillä. Jo pari päivää aiemmin tuli roskisplussa samalla testillä, mutta siihen en uskaltanut vielä oikein luottaa,vaikka toiveet olivatkin korkealla. Laskin Dpo0 päiväksi ovulaatiotestin plussaa seuraavan päivän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo 12 tuli eka näkyvä, väriä sis.hailura ja sitten selkeempi varmistus dpo 14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now