miumiu

Sormustesti

169 posts in this topic

Kuinka moni on tehnyt sormustestin? Millaisia tuloksia saitte? Missä vaiheessa teitte testin - raskaana vai ei-raskaana? Pitikö tulokset paikkaansa?

 

 

 

Testi tehdään näin ei-raskaana ollessa:

 

Pujota sormus hiukseen tai lankaan. Hiero sormusta ranteeseen tai anna olla hetki ranteen päällä. Sen jälkeen nosta hiuksesta/langasta sormusta

noin pari senttiä ranteen yläpuolelle ja katso mitä tapahtuu. Jos sormus alkaa pyöriä, tarkoittaa se tyttöä, jos tekee edes takaisin heiluriliikettä,

tarkoittaa se poikaa.

 

HUOM! Sormustestissä on kaksi erilaista tapaa tehdä se. Valitse kumpaa haluat käyttää tai kokeile molempia.

 

1) Pidä sormusta ranteen yllä niin kauan, kunnes se on tehnyt kaikki liikkeensä. Sitten tiedät lastesi sukupuolet, määrän ja syntymäjärjestyksen.

 

2) Jokainen lapsi katsotaan erikseen. Laita siis sormus ranteen päälle ja nosta hiuksesta/langasta. Katso kumpaa liikettä se alkaa tekemään esikoisesta.

Sitten sormus taas uudestaan ranteen päälle ja nosta. Ja katso mitä se sanoo toisesta lapsesta jne..

 

 

Testi tehdään näin raskaana ollessa

 

Muuten samanlailla kuin yläpuolella olevassa ohjeessa, mutta nyt hierotkin sormusta mahaasi ja sen jälkeen nosta hiuksesta/langasta sormusta

noin pari senttiä mahasi yläpuolelle.

 

sormustesti.jpg

Edited by miumiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaahas, poika, tyttö, poika tulossa. Ihan kiva tietää grin.gif (ei raskaana, ei lapsia)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tehty ei-raskaana, niin sain pojan ja tytön

 

Miehelle tehty, niin hän sai pojan ja tytön

 

Ja meillä on nyt esikoispoika ja toinen lapsi on yrityksissä. Täytyy tulla sitten kertomaan, että mitä testi näyttää

silloin kun olen raskaana ja mitä sieltä sitten oikeesti tuli.. happy.gif

Edited by miumiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tehtiin tuo raskaana ollessa kahteen kertaan eri ihmisen toimesta ja molemmilla kerroilla näytti, että tulee tyttö, poika ja tyttö. Esikoinen on tyttö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tein tämän kun olin raskaana mahan päältä. Samoihin aikoihini ystävänikin odotti esikoista. Kummankin kohdalla tulos piti paikkansa (, vaikka kumpikaan ei usko tällaisiin juttuihin) girl_impossible.gifgirl_haha.gif Minulla on ihana poika ja hänellä suloinen tyttö. Nyt en kyllä tiedä uskallanko tuota lapsilukua alkaa "ennustamaan"... spooooky! girl_haha.gifgirl_crazy.gif

 

edit. ja silti tein "testin" = poika, tyttö, poika

Edited by tweety

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille on joskus tehty molemmille, sekä mies että minä saadaan sen mukaan ensin kolme tyttöä, sitten poika. :D Tyttö meillä jo on. Tätini on tehnyt näitä sormustestejä iät ja ajat, ja aina pitäneet paikkansa. Pelottavaa... :girl_smile:

 

Niin, ja meillä on tehty niin, että ranteen päällä ensimmäinen lapsi. Sitten hierotaan ranteeseen uudestaan ja katsotaan seuraava, jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pakko on tulla jakamaan tämä teidän kanssa. Mieheni teki testin ensin omalla ja sitten minun sormuksella... Ei elettäkään. :girl_haha: sitten hän teki testin minulle. (eli hän roikotti sormustani ranteeni yllä), ja taaskaan sormus ei liikahtanut mitenkään. Tulin siihen tulokseen, että miehelläni on ihan helvetin vakaa käsi. :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin, ja meillä on tehty niin, että ranteen päällä ensimmäinen lapsi. Sitten hierotaan ranteeseen uudestaan ja katsotaan seuraava, jne.

 

Mietin tätä versiota myös, mutta silloinhan sitä voisi jatkaa loputtomiin ja aina vaan sormus pyörisi jotenkin päin.. tai...

 

pakko on tulla jakamaan tämä teidän kanssa. Mieheni teki testin ensin omalla ja sitten minun sormuksella... Ei elettäkään. girl_haha.gif sitten hän teki testin minulle. (eli hän roikotti sormustani ranteeni yllä), ja taaskaan sormus ei liikahtanut mitenkään. Tulin siihen tulokseen, että miehelläni on ihan helvetin vakaa käsi. girl_crazy.gif

 

 

...sitten ei pyörisikään! girl_haha.gif

 

 

Eli voisin lisätä tämän toisen version myös tuohon aloitusviestiin. Tässä versiossa se olisi ainakin selvempi tulos. Koska kun tein tuolla

versiolla, jossa annetaan sormuksen pyöriä niin kauan kuin se pyörii, niin se teki tosi kauan kummallekin heiluriliikettä, kunnes yhtäkkiä

alkoi pyöriä vinhaa vauhtia ympäri. Niin mietittiin juurikin että olisiko tulos sittenkin ollut poika, poika, tyttö -tulos. Täytyy siis testatat tuolla

Wilman kertomalla tavalla myös.. girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein nyt itselle Wilman kertomalla tavalla testin ja yllätykseksi se näytti: poika, poika ja tyttö. Ja neljännen kerran sormus aina pysähtyi

eikä liikkunut suuntaan tai toiseen. Ja se mikä tässä on hauskinta, niin olemme ajatelleet lapsilukumme riittävän kahteen lapseen, joten

voisiko testi pitää paikkaansa ja meille tulisikin kolme.. biggrin.gif No jos nyt tärppäis kaksoset, niin sittenhän lapsia olisi kolme! wink.gif Saas nähdä miten käy..

Edited by miumiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle sormus lupailee poikaa :wub:

 

Masun muoto, vahainen aamupahoinvointi ja syke noin 140 myos lupailee poikaa. Sydanaanet kuullosti ekalla ja tokalla kolmanneksella junalta - eli poika, mutta nyt vikalla kolmanneksella kuullostavat hevosen laukalta eli tytolta ?! Kiinalaisen kalenterin ( ? ) mukaan olisi myoskin poika.

 

No pian selviaa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tein testin, mutta vain ensimmäisestä. tiedän että tyttö tulossa, ja kas sormus pyöri :) tosin aluksi myös heilu hiukan...;)

 

myös runsas pahoinvointi, mahan muoto ja kaikenlaiset pienet asiat tekevät tyttöä...joten ei ollut suuri yllätys ultrassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tuo testi on näyttänyt joka kerran poika - tyttö.

 

Esikoinen on tyttö. :grin: En tiedä, tuleeko koskaan toista.

 

 

Itseasiassa kaikki testit (kiinalaiset, "kyselylomakkeet", oireisiin viittaavat ym.) on näyttäneet ekaksi lapseksi poikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein tuon sormustestin ihan ekaa kertaa elämässäni. Tulos oli, että tyttö ja sitten poika. Ja sit pysähtyi. Tein kahteen kertaan, masuun ja ranteeseen. Molemmilla kerroilla sama juttu. Jekutin avopuolison tekemään mulle tuon vielä, kertomatta mitään etukäteen. Meinas jo usko sillä loppua, 'kauanko tätä pitää pitää, mulla on kuumaki ja kaikkee' :girl_crazy: Mutta samaa näytti :lipsrsealed: Sinänsä hauska, että oon aina toivonu väh. 3 lasta. No kaks on parempi ku ei mitään :lipsrsealed:

 

Pitäis vielä saada jonku muun tekemään testin vielä mulle, kertomatta kuitenkaan mitä olen saanut. Jännää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein testin tuolla ekalla tavalla ja se näytti yhden pojan. Eikä mitään muuta. (ei raskaana, ei lapsia)

 

Oon kyllä tehnyt testin ennenkin, mut en muista mikä oli tulos silloin. Muistaakseni se silloin näytti enemmänkin lapsia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä näyttää, saapa nähdä :tender: Ei aiota kylläkään selvittää sukupuolta, ellei ultrassa esittele itseään niin, että maallikkokin ymmärtää.

 

 

(Mun äiti on myös ihan 100varma, että tyttö tulee, ja tää on varmaan tieteellisyydeltään aika samalla tasolla, kuin sormustesti :girl_haha: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

tällasesta en ollu koskaan kuullutkaan.. Olis kyllä ollu jännä tehä, ennenku poika synty ja kattoo pitääkö paikkaansa.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nyt on sitte testattu, eli meillä on nyt vajaa 4kk ikänen poitsu, ja vielä pitäis testin mukaan siis olla tulossa yks tyttö ja yks poitsu.. hmm .. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein testin raskaana ollessa. Sekä tämä sormustesti että kiinalainen taulukko näytti poikaa. Poika meille tulikin :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tää on jännä.. mulle tehty ei raskaana olelssa ja raskaana ollessa.

 

aina näyttäny poika,poika ja tyttö.

esikoinen on poika.sit vaihtui mies ja keskimmäinenki on poika ja pienin tyttö.hieman ennen tytön syntymää huvikseen vielä kokeiltiin et onko varmasti tyttö... alkoikin näyttää perään vielä yhtä tyttöä... naurettiin et rikki on,meidän lapsiluku jää tähän tulevaan!!! no... mä oon raskaana... ja on niin ylläri raskaus ettei järkee.. vieläki viikolla 19+ oon ihmeissäni et jummi,miten voin olla??!! ja maanantaina rakenne ultra.. jos sielä on tyttö niin hui!!!!

 

ja vielä mutka tähän,miehellä näyttää poika,tyttö,poika,tyttö. eka pysähty siihen mutta samaan aikaan ku mulla alkoi näyttää vielä tyttöä.

ja miehellä todella on poika,tyttö ed liitosta.

 

eli meillä kummallaki menee kaikki ihan oikeassa järjestyksessä,biologisten lasten mukaan.

 

pelottavan paikkansa pitävää biggrin.gif

 

sen verran muokkaan et en tienny et raskaana ollessa tehään mahan päältä.kokeilin heti ja pyörii ihan hillittömästi!!!! eli kylä se sitä tyttöä povaa ihan ku ranteen tai kämmenenki päältä!! ei lopu pyörimis vauhti millään...

Edited by jmk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein testin äsken mahan päältä ja se näytti tyttö, poika. Miehelle näytti tyttö, tyttö, poika (ja hänellä on tytär edellisestä liitosta). Aika hauska testi, saapa nähdä pitääkö paikkansa! :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tää on jännä.. mulle tehty ei raskaana olelssa ja raskaana ollessa.

 

aina näyttäny poika,poika ja tyttö.

esikoinen on poika.sit vaihtui mies ja keskimmäinenki on poika ja pienin tyttö.hieman ennen tytön syntymää huvikseen vielä kokeiltiin et onko varmasti tyttö... alkoikin näyttää perään vielä yhtä tyttöä... naurettiin et rikki on,meidän lapsiluku jää tähän tulevaan!!! no... mä oon raskaana... ja on niin ylläri raskaus ettei järkee.. vieläki viikolla 19+ oon ihmeissäni et jummi,miten voin olla??!! ja maanantaina rakenne ultra.. jos sielä on tyttö niin hui!!!!

 

ja vielä mutka tähän,miehellä näyttää poika,tyttö,poika,tyttö. eka pysähty siihen mutta samaan aikaan ku mulla alkoi näyttää vielä tyttöä.

ja miehellä todella on poika,tyttö ed liitosta.

 

eli meillä kummallaki menee kaikki ihan oikeassa järjestyksessä,biologisten lasten mukaan.

 

pelottavan paikkansa pitävää biggrin.gif

 

sen verran muokkaan et en tienny et raskaana ollessa tehään mahan päältä.kokeilin heti ja pyörii ihan hillittömästi!!!! eli kylä se sitä tyttöä povaa ihan ku ranteen tai kämmenenki päältä!! ei lopu pyörimis vauhti millään...

 

 

rakenne ultra takana ja...... kyllä,meille tulee tyttö!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pelottava testi. Mulle näytti tyttö, poika, tyttö, tyttö, mutta ei pysähtynyt jatkoi vain pyörimistä. En kuitenkaan loppuja pieniä pyörähdyksiä laskenut mukaan.. Masun päältä näytti tyttöä ja tyttö onkin tulossa. Miehelle näytti ranteen päältä tyttö, poika, tyttö ja sitten pysähtyi. Ehkä mun ja miehen erot testissä johtui siitä että mulla vaan on vakaampi käsi kuin miehellä ;) Molemmat kyllä ollaan sitä mieltä, ettei tämä tyttö ainokaiseksi jää ja olisi kiva kun olisi melko saman ikäiset kaksi vanhinta lasta, mutta saa nähdä miten rankaksi se vauvan hoito osoittautuu ja miltä raha tilanne näyttää. No aina saa haaveilla, ihanaa kuitenkin että edes tämä yksi tulossa :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, mulla se teki kumpaakin yhtäaikaa. Heilui ja pyöri, tuleeko sitte kaksoset vai? Tyttö ja poika? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now