miumiu

Sormustesti

169 posts in this topic

Poika ja sitten tyttö :) Esikoinen on poika ja nyt masussa toinen jonka sukupuolta emme vielä tiedä :) Täytyy tulla raportoimaan kumpi tuli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tein kummallakin tyylillä ja molemmista tuli tyttö ensiksi.. en vielä tarkasti tiedä tämänhetkistä tilannetta =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äiti teki mulle tän: poika-poika-tyttö-poika. Sitten mun mies kokeili, eikä sormus värähtänytkään... Se varmasti oikein taisteli että sais sen pysymään paikallaan, kun ei voi yhtään antaa periksi tuollaiselle huuhaalle...:grin: En ole raskaana, mutta useampi lapsi on kyllä toiveissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan ekalla kerralla se alotti heiluun ees takas ja sitte käänty pyöriväksi melkeen samantien.

Muutaman minuutin päästä kokeilin 2x uudestaan, alko aina samantien pyörimään.

 

Elikkä öö.... Poika-tyttö-tyttö? Kö?

 

Ei kyllä mulle tullu selekoa ü

 

Ja siis ei raskaana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen tän tehnyt useamman kerran jo nuorempana ja nyt tarkistutin ja aina sama: poika-poika-tyttö-tyttö

Meil on jo 2 poikaa, oiskohan oikeesti viel toivoa noista tytöistä? Tätä ku miettii niin nousee yhä vahvempi vauvakuume, nii-in tyttövauvakuume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sormuksen mukaan tulossa olisi poika.

 

Uskaltaakohan tuota miestä testata, jos vaikka näyttäisikin hänelle ensin tyttöä - siinähän sitä sitten olisi parisuhdekriisin ainekset kasassa girl_crazy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mummon ja äidin kanssa ihmeteltiin silloin joskus että miksi sormus näytti molempia, näytti loppu raskauteen saakka samaa, ei koskaan jompaa kumpaa vaan molempia! Päätettiin että sormus sekosi. Mutta niin ei ollutkaan, synnytyksen jälkeen ku saatiinkiin tietoon että olin oottanut ensimmäiset 11viikkoa kaksosia mutta toinen keskeytyi mutta jäi istukkaan kiinni, siksi vasta synnytyksen jälkeen huomattiin kaksoisraskaus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitähän siitä pitäisi päätellä kun teen testin vasemman ranteen päällä alkaa joka kerta hulluna pyörimään...kun taas teen mahan päällä antaa heikon tytön ensin ja sitten selkeän pojan...=) (Rv. 19+4)???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla se sormus on aina pyörinyt ja tyttöjä nuo kaikki on.

EN kuitenkaan usko näihin, vaikka paikkaansa onkin pitänyt.

 

Jos ultrassa näkyy syke, niin voisinpa kokeilla tuota masun päältä juttua sitten tästäkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein saman sormustestin eka kädestä ja näytti tyttö-poika-tyttö, sitten kokeilin mahan päältä ja näytti pelkkää tyttöä...mitähän mahtas tarkottaa??? Ja ei ole vielä lapsia, toiveissa kyllä olisi. :D Miehelle näytti samaa tyttö-poika-tyttö settiä! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun ei pitäis tehdä tällasia testejä tällä lapsettomuushistorialla...

 

Tulos: poika - tyttö - poika/tyttö eli viimeinen oli todella outo, heilui ja pyöri yhtäaikaa. Tein testin kolme kertaa ja tulos joka kerta sama.

 

Meillä on yksi poika (-07), lokakuussa sain keskenmenon, eli lasketaanko se mukaan... hoidot jatkuu tammikuussa. Jännä nähdä miten tässä loppupeleissä käy, mutta oli pakko laittaa tulos tännekin josko tämä vielä jonain päivänä selittyy jotenkin. :rolleyes:

 

Hauska testi, en ole ennen kuullutkaan moisesta. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulos: poika - tyttö - poika/tyttö eli viimeinen oli todella outo, heilui ja pyöri yhtäaikaa. Tein testin kolme kertaa ja tulos joka kerta sama.

 

Kaksoset.. :ph34r::lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kokeilin kaksi kertaa hiuksessa ranteen päällä, heilui ja pyöri yhtä aikaa. Sitten villalankaan pujotettuna masun päältä, pyöri vain. Mitenkä tuokin nyt sitten pitäisi tulkita. 5 viikkoa on raskautta takana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulle näytti poika - tyttö - poika. Jännää sitten nähdä kumpi tulee, poikaa toivoisin esikoiseksi. Täytyy vielä kokeilla miehellekin, jos se suostuu tällaiseen hömppään :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oli pakko heti kokeilla, mies oli niin uninen ettei vastustellut. Tulos oli sama kuin itsellä: poika - tyttö - poika. Tuon pidemmälle en katsellut tarkemmin, kolme riittäisi ihan hyvin meille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein testin masunpäältä ja olen raskaana (kuudennella viikolla) ja poikaa kovasti lupaili :) Olen epäillyt aina että eka lapsi mieheni kanssa tulisi olemaan poika. Nappisilmä! Nyt jännätään pitikö paikkansa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehen serkun äiti teki testin joskus sekä minulle että miehille ja molemmille näytti että tyttö ja poika. Oikeesti olisin varmaan alkanut itkemään jos olis näyttäny eri määriä mulle ja miehelle :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei raskaana - ei lapsia

 

Näytti että poika - tyttö, ja kokeilin useamman kerran girl_smile.gif

Uteliaisuudesta kokeilin myös kihlasormuksella, pelkkä poika..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mäkin innostuin testaamaan. kihlasormuksen ja hiuksen kanssa ranteesta.

villisti se sormus lupasi tyttö+poika+tyttö+poika, poika, tyttö+poika :girl_crazy:

aika villiä sanoisin enkä nyt ihan täysin menisi uskomaan tuohon. mut ihan selkeä tauko tuli noiden kaikkien väliin, sormus jäi "nytkymään" paikoilleen.

 

..tosin toi testi on näyttänyt samaa muidenkin tekemänä tässä viime marraskuussa (silloin tehtiin siis ekaa kertaa).

 

suhtaudun silti epäilyksellä..tulisi edes se yksi :lipsrsealed: mut hauska testi silti :grin:

 

 

muoks. tein muuten ton saman testin tolle vieressä rötväävälle äijälle..sen omalla sormuksella.. JA ihan sama tulos tuli.. villiä :girl_crazy: ..nähtävästi meillä on yhteinen tulevaisuus :girl_wink:

Edited by tuiku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasketaanko heiluriksi sitä, kun sormus samaan aikaan pyörii puolelta toiselle (kuitenkaan pyörähtämättä kertaakaan kokonaan ympäri vaan kääntyy aina)? Vai mitähän toi sit tarkottas.. oisko tyttö, jos pyöris paikallaan ympäri?

 

Muoks. Tein testin jo kolmannen kerran ja samalla tavalla liikkuu mut heiluu samaan aikaan ja tarkkailin niin kyllähän se pyörähti muutaman kerran kokonaankin ympäri.

Edited by _sinna_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensin poika, sitten tyttö ja sen jälkeen vielä poika.

 

Mulle on tehty tää aikasemmin neulatestinä (neula hiukseen ja kämmenen ylle) ja sillon tuloksena oli ensin poika, sitten tyttö. Eli katotaanpas sitten että onko vanhan kansan tarut tosia vai ei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein testin ollessani raskaana ja testin mukaan tulossa olisi tyttö. Enemmän taidan kuitenkin luottaa ultraäänien ennustuksiin jonka mukaan tulossa on poika :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now