miumiu

Sormustesti

169 posts in this topic

Tyttö, poika... ja ehkä vielä poika (?) Viimeisellä teki jotain liikettä siitä väliltä :grin:. Jännä nähdä, en ole raskaana eikä ole lapsia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle mun isä teki tuon ja näytti kahta tyttöä. Jännää sinänsä, koska isä ei ole koskaan erehtynyt tuossa vaan on aina mennyt nappiin. Katsotaan mitä on tulossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli poika ja tyttö (ei pysähtynyt välissä = kaksoset?. voisi pitää paikkaansa, miehen suvussa joka polvessa kaksosia) ja sitte vielä poika,poika,poika,poika. Ääk :D! Miehelle tein ja tuli sama rivi. Mies mutisi jotain sormuksen painosta ja muodosta, joten tein vihkin lisäks vielä täysin erikokoisella ja muotoisella kihlasormuksella. Taas sama rivi x).

 

Meillä ei vielä lapsia. Saas nähä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, hauska testi. En vielä ole raskaana eikä aiempia lapsia. Mitäs se tarkoittaa jos sormus heilui edestakaisin ja pyöri samalla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testin olen tehnyt joskus, ja antoi tyttö,tyttö ja poika. Ei siis ole lapsia enkä ole raskaana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli poika, tyttö ja poika.

Esikoinen on poika, kuopus tyttö. Kolmannesta keskustelut vielä auki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testasin ennen raskautumista kihlasormuksella, jonka painopiste ei ole ihan keskellä. Sormus pyöri ja heilui samanaikaisesti, eikä siitä tullut hullua hurskaammaksi. Testasin sitten uudelleen kevyellä Kinder-sormuksella ( :lol:) ja siitä tuli selvästi tyttö-poika-tyttö-poika jne... Syksyllähän sen sitten (toivottavasti) näkee, pitikö sormustesti paikkansa ja tuleeko tyttö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on pitäny paikkansa.. :)

 

tyttö, tyttö, tyttö, poika   mutta tota neljättä ei olla ajateltu... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla testi näytti poika, tyttö, tyttö. Esikoinen masussa ja vielä ei tietoa sukupuolesta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poika ja tyttö :) Tehty ei raskaana. Esikoinen on poika :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masun päältä testattu, pyöri ja miehen ranteesta, pyöri. Yritän muistaa laittaa tänne ens kuun ultran jälkeen kuin kävi. Jos vaan näkyy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edellisellä sivulla kerroin että on tehty, näytti kahta tyttöä.

 

Isäni siis teki ja ei ole ikinä, koskaan, never, erehtynyt. Noh, tyttö meille on tulossa, saa nähdä tuleeko toinen joskus myöhemmin, koitetaan ensin selvitä tästä esikoisesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, pakkohan tämä oli kokeilla  :grin: Näytti, että ensin poika ja sitten tyttö :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noniin :)Muistin tulla kertomaan!

Äiti sanoi, ettei sitä olisi pitänyt tehdä itelle :) Mulla näytti pyörivän, eli tyttö. Poika kuitenkin tulossa  :girl_pinkglassesf:

Edited by Tyyne1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haa, täälläkin on tää. Joskus muinoin näytti kolmea lasta, oilkohan se tyttö, poika, tyttö. Eka raskaus oli tuulimuna, joten olisko se ollu sit tyttö, toka raskaudesta tuli poika ja nyt kolmannen kerran raskaana, joten oliskoha nyt se tyttö ;) Tosta pojasta sormustesti vielä tehty, kun olin raskaana ja näytti selkeää poikaa eikä siis tiedetty edes kumpaa sukupuolta on tulossa :) Tarttee nytki tehä jossain vaiheessa toi testi...laitanki siskon tekeen tän mulle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä näytti mahan päältä!!  :girl_pinkglassesf:

Kiinalaisen kalenterin mukaan myös.. (lisäyksenä.. pojat oli näyttänyt oikein) Ehkäpä viimein olisi rinsessa tulossa..?  :girl_wink:

 

Joskus aikoinaan mun vanhemmille tehtiin tämä, ja se piti paikkaansa: poika, poika, tyttö, mutta iskälle se näytti yhtä tyttöä enemmän.. Äiti vielä naureskeli, että jaaaa, aiot sitte vieraissa käydä!! No, niinhän siinä kävi, että iskälle syntyi tyttö veljien ja mun välissä (sika!! :skilletgirl: ).. Äiti sitten odotteli omaansa ja minä synnyin sitten iltatähtenä 18v päästä nuoremmasta veljestä  :D  

Edited by suzie86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehen sukulainen teki tämän joskus minulle monta vuotta sitten ja näytti yhtä tyttöä ja yhtä poikaa.. Taitaa jäädä toteutumatta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan pakko oli testata. 2 kertaa tein ja molemmilla kerroilla näytti tyttö-poika-tyttö smile.gif

 

Yhtään lasta ei siis vielä ole mutta toivotaan kovasti :lipsrsealed:

 

Pakko kommentoida, että eipä pitänyt paikkaansa. Esikoinen on kyllä kovasti pippelillä varustettu eikä tyttö. Ehkä sormuksen oli tarkoitus näyttää poika-tyttö-poika :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now