Guest Marika

Asumismuotonne


1032 posts in this topic

Kerrostalossa asutaan parhaillaan, 3 huonetta, avaruutta ja tilaa löytyy, mutta ajatuksissa siintää omakotitalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerrostalossa, virallisesti tämä on vain isompi yksiö.. Väliaikainen ratkaisu, sitä isompaa etsiskellessä girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

meidän kolmihenkinen perhe asutaan omakotitalossa joka on meidän tai siis pankin kylläkin vielä.

Huoneita meillä on keittiö, 3makuuhuonetta, olohuone, sauna, kodinhoitohuone ja nessa.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omassa kerrostalokolmiossa asustellaan, neliöitä 78. Tarkoitus olisi asua tässä pitkään. Lemmikkinä koira, ei vielä lapsia mutta kaksi lasta toiveissa :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

tällä hetkellä vuokralla, 78 neliötä ja tupakeittiö+3 makuuhuonetta... Haaveissa siintää "oma" talo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omassa asunnossa rivitalossa, 100 m2, ahtaasti! Lastenhuoneet on jo varattuja muille lapsille. Vauvelille on koetettu tehdä tilaa meidän aikuisten makuuhuoneeseen. Nyt sitten yritetään pärjätä tällä lailla muutama vuosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omistusasunto. Kerrostalo kolmio, 78neliötä.

Täällä asumme; minä, kumppanini ja kaksi kissaa. Ja toivottavasti vuoden sisällä myös uusi perheenjäsen.:wub:

Edited by Möhkövantti3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuokra- kerrostalokolmio. Täällä asuu minä, mies ja 2 kissaa. Ja keväällä ulkoistuu sitten se kolmas kaksijalkainen :) Neliöitä muistaakseni 73.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä, mies ja 2 marsua eri häkeissä (eli vievät tilaa aivan julmetun paljon) asumme kaksiossa 43 neliötä. Tarvetta olis kyllä pelkästään miehelle, mulle ja marsuille 3h+k kun on tuota roinaa päässyt kertymään jonkun verran. Ruvetaan varmaan tässä vaiheessa etsimään 4h+k ja mielellään rivarista. Oma pieni piha olis :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asutaan omassa isossa kaksiossa minä,mies,poju (6kk) ja kisu. Omakotitalo on ollut jo jonku aikaa hakusessa mutta vielä ei ole löytynyt sopivaa meille! :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerrostalovuokrakolmio, ihanan kokoinen koti johon olen kovin kiintynyt. Parveke on, ja hissi myös.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerrostalokaksiossa vuokralla tällä hetkellä, omaa isompaa asuntoa alamme tänä vuonna etsiskellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kesällä muutettiin vuokrakaksiosta omaan kotiin! Löydettiin hieman syrjemmältä ihana vanha puutalo, johon tehtiin sisälle kaiken kattava pintaremontti. Tulevina kesinä odottaa katto- ikkuna- ja ulkovuoriremontti. Ja sauna ja, ja, ja....lista on loputon, mutta ei haittaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omassa omakotitalossa 4h+k+khh+s ja iso terassi

 

Makuuhuoneita on tosin liian vähän, vain kaksi. Ei tullut sitten mieleen ostaessa, että lapsia voisi tulla enemmänkin... girl_sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

93 neliön erillistalo (4h+k+kph/s) 400-500 neliön tontilla. Tämän isompaa en tule koskaan kaipaamaan :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.