Kimmo

Admin- ja moderaattorivapaaehtoiset tänne

38 posts in this topic

Eli jos sinulla on ylimääräistä aikaa pyöriä täällä modena, niin tässä voit ilmoittautua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eli jollekin noista tai vaikka kaikille.. Mutta ennenkuin ilmoittaudun aivan sitovasti, niin kertokaas vielä mitä niihin moden hommiin kuuluu:

-ketjujen yhdistely ja siirto oikeisiin paikkoihin?

-ketjujen lukitseminen tarpeen vaatiessa?

-adminin mielenliikkeiden lukeminen kristallipallosta ja asioista tiedottaminen suurelle yleisölle? ;)

 

Jos elämäntilanne muuttuu niin, ettei ehdi enää moderoimaan, niin kelkasta voinee hypätä koska tahansa?

 

Hommiin kuuluu lähinnä noi kaksi ekaa, eli oman osaston siistinäpito; ketjujen lukitseminen, yhdistäminen, poistaminen, siirtäminen tarpeen mukaan. Myöskin provoilijoiden kyttääminen ja asiattomuuksien siivoaminen pois, jos ja kun semmoisia tulee. Adminin mielenliikkeiden tulkitseminen on sen verran hankalaa (ellen sanoisi mahdotonta) hommaa, että sitä ei edellytetä. Opastusta ja neuvontaa pyritään antamaan tarpeen mukaan ja modeille on myös oma suljettu osastonsa, jossa voi saada teknistä ja henkistä tukea muilta modeilta.

 

Ja tottakai homman saa lopettaa milloin vaan siltä tuntuu, jos ei enää ehdi tai jaksa. Mielellään kuitenkin niin, että ilmoittaa asiasta ensin eikä niin että vaan lakkaa tekemästä. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moden tehtävät muistaakseni lukee tuolla jossain tän ketjun alkupäässä. Mitään kovin ihmeellisiä erikoistaitoja ei tarvita, riittää kun osaa hyvin käyttää tätä foorumia eikä pelkää uusia asioita.

 

Just nyt ei tarvita uusia modeja, mutta tilanne elää ja katsotaan, jos saadaan uusia osastoja, niin ehkä tarvitaan modejakin, jos ei vanhat/nykyiset riitä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi Lapsettomuusosastolle, jos tarvetta on. Siellä kuitenkin tulee pyörittyä lähestulkoon päivittäin, ja luettua jotakuinkin kaikkia aiheita. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voin ilmottautua myös mukaan! Jos on valinnanvaraa niin perhepäikky- tai kuumeilupuolelle. Mutta jos siellä ei oo tarvetta niin mikä vaan käy.

 

Mitä adminin tehtäviin kuuluu? Pystyykö admin hoitamaan sellaisia hommia mitä mode ei? (esim. se Tapatalkin asennus ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adminilla ei juurikaan ole valtaa foorumin rakenteeseen, se on Kimmon käsialaa. Muutoin adminilla toki on oikeuksia joita modeilta ei löydy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi, mikäli tarvetta nyt tai myöhemmin on. Eniten pyörin päikkypuolella, mutta toki muutkin osastot käy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisäsin muutamia uusia modeja

 

Päikkypuolelle: Sera

Vauvakuume: koran_

Lasten terveys ja Perhe-elämä: EmmiJ

 

Vielä muutamia kaivattaisiin, alakerran muotipuoli on ilman omaa valvojaansa ja myyntipuoli kaipaisi omaa huolehtijaa myös. Lisäksi odotus, keskenmeno ja synnytyskin olisi tarjolla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos ei vapaaehtoisia paljoa ilmoittaudu niin mullekin voi laittaa lisää. Myyntipuolelta esim? Sieltä poistelenkin jonkun verran jo ketjuja kun lukee että saa poistaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voisin ilmottautua kanssa vapaaehtoiseks tekemään jotain. Mun tulee kuitenkin iso osa päivästä pyörittyä koneella vaukkareissa kun oon tämmöinen no life :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itsekin olen suht aktiivinen olija foorumilla :) Ilmoittaudun vapaahetoiseksi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voisin nostella tätä jos joku seurailee vielä ketjua. En enää niin hirveästi tänne kirjoittele mutta aktiivisesti seuraan tapahtumia ja eri osastoja ja aikaa löytyis hyvin osallistua moderointiin tai adminin hommiin tai sekä että. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foorumi on hiljentynyt melkoisesti, myös ylläpidon osalta.

Muutoksen tuulia on laitettu puhaltamaan, uusi ylläpito on jo valittu.

 

Nyt laittaisimmekin hakuun uusia moderaattoreita.

Moderaattorin tehtäviä on tämän ketjun alkupuolelle hyvin pampam kirjoittanut.

Uusien moderaattoreiden toivoisimme olevan jo jonkin aikaa foorumilla olleita, näin ollen foorumi olisi jo tuttu.

 

Kaikki innokkaat mukaan siis!

Ilmoita halukkuutesi osallistua tähän. Samalla voisit kertoa myös, että millä alueella/alueilla eniten foorumilla pyörit.

 

Terkuin,

sera, lavella & Sannulini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ilmottautuisin vapaaehtoseksi :) 

Eniten tulee pyörittyä päikkyalueella eli päiväkirja, mutta aika paljon myös odotuspuolella. :)

Edited by happpy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...