Fifth

Masukuvia alkuraskaudesta (vk 20 asti) vol.2

1001 posts in this topic

^Hih, tuo on kyllä niin selvä raskausmaha, että eiköhän ne töissä ala jo arvailemaan. Söpö maha! :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Mimian maha on söpö. :lipsrsealed: Varmaan kannattaa aika pian kertoa itse pomolle, jos et halua huomaavan itse. ;) Jos bongaisin omalta työkaverilta samanmoisen vatsan, olettaisin heti raskausmahaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jospa sitä kehtais laittaa omat ekat kuvat tähän ketjuun.. Molemmat kuvat otettu tänään, esikoismasu. Multa on kyselty, että oonko varma, ettei siä oo kaksi

:rolleyes: Painoakin tullu vain n. 1kg, joten ei tää syömisellä oo kasvanu :grin: Anteeksi isot kuvat, mä en osaa pienentää..

 

16+2

001-2.jpg

002-3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja täällä!

 

Ääh, enkö mä osaa ottaa tätä kuvaa pois, help!

post-2382-130398795265_thumb.jpg

Edited by jokipaltio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juu Mimia, kyllä sun pomos saattaa jo ehkä jotain aavistella.. :girl_haha:

 

Jokipaltion vilautus bongattu!

 

Kirsmolla on kanssa jo ihana vauvamasu!

 

Oma kupu kasvaa myös aikamoista vauhtia, pitää tuoda vaikka puolivälin pallo sit toukokuun puolella tähän ketjuun. Sit voikin siirtyä loppuraskausketjuun! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja! Kirsmollakin tosi kaunis! :lipsrsealed:

 

Eilen oli tasan 20 raskausviikkoa täynnä eli ensimmäinen ja viimeinen kuva tähän ketjuun minulta :girl_wink:

 

Minulla oli mahaa ennestäänkin + alkuraskauden turvotukset, tässä ekassa rv 6+2

Rv62maha.jpgRv20p.jpg

Jälkimmäinen sitten tänään otettu. Mahan muoto on muuttunut, tuntuu että nyt se kasvaa yläosasta, suoraan rintojen alta, ihan huimaa vauhtia. :girl_impossible:

 

Sen sijaan hyvin mahtuu samat farkut kuin ennen raskauttakin. Paino on pysynyt samassa kuin tuossa n. rv 7-kuvassa.

Edited by Elena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuvia jälleen ihastelemassa. :girl_in_love:

 

Voi olla, että omaa kuvaa en saa tähän ketjuun tuoda ollenkaan, kun maha on edelleen ihan olematon. :girl_to_take_umbrage2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiva päästä bongailemaan lokamasuja! Hyvä nähdä että muillakin alkaa olla jo ihan oikea raskausmaha, musta tuntuu että mulla tämä paketti alkaa olla jo ihan valtava! :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT: Kirsmolla on ihanan näköinen koti :lipsrsealed::) Mä keskitys oleelliseen, kodin sisustukseen ;) Olihan se masukin jo ihan kiva kumpare ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Löytyykö täältä muita viikoilla 10-11? Kiinnostaisi nähdä teidän masukuvia :)

 

Itse olen rv10+6, eka ultra käyty viime viikolla ja kaikki näyttää olevan kunnossa!

 

Laitan omasta kuvan heti, kun löydän kameran laturin....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania kuvia täällä taas! :lipsrsealed: Mäkin bongasin komean masukumpareen lisäksi kirsmon upean näköisen kodin! :girl_smile:

 

Tässä oma päivitys rv15+1 ja vertailuksi rv11+2

 

Diablorv151_2.jpgDiablorv112.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maiskis, ihanaa että laitoit tuon 11+2 masukuvan. Nyt tuli oikeasti sellainen todllinen fiilis, että kyllä tämä minunkin mahani on ihan raskausmaha eikä pelkkää turvotusta :) On niin vaikea tottua tällaiseen pömppikseen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-5182-1304625526,78_thumb.jpg post-5182-1304625561,42_thumb.jpg

 

Kokeillaas, onnistuuko. Tässä siis lähtötilanne 4+4 ja tämänpäiväinen turvotus 11+0 (vauvamahasta ei ole tietoakaan, kohtu on syvällä ja vielä lähes häpyluun alla). Onko ihme, että on vähän tukala olo??

Edited by siniri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siniri, kyllä tuo vauvamahalta näyttää :) Vaikka kohtu onkin alhaalla, se vie jo sen verran tilaa että työntää tieltään kaikkea muuta ylöspäin.

 

Ihania pikkumasuja täällä kaikilla :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kyllä epäilen, ettei tuo tuosta suurene seuraavaan kahteen kuukauteen, enintään muuttaa muotoaan. Noh, nähtäväksi jää. Kyllähän se ihan vauvamahan näköinen on, mutta itellä on ihan feikki olo kun se on vaan läskiä ja ilmatäytteisiä suolia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huhhuijaa, uskomatonta mutta totta: puoliväli on koittanut, joten jätän viimeisen kuvani tähän ketjuun! girl_impossible.gif

20+0

lipsrsealed.gif

7995902.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siniri, tiedän tuon fiiliksen siitä feikkiolosta. Itse olen miettinyt tällä viikolla ihan samaa tökkiessäni välillä omaa pehmeää mutta pullahtanutta vatsaani. Oma kupuni taitaa olla vähän isompi kuin sulla (ainakin iltaisin), pullahti viikon sisällä niin ettei sitä oikein saa peiteltyä enää. Vaikka hitsi, tyhmää kai on ajatella näin, koska kyllähän nää meiän masut näyttää ihan selviltä vauvamasuilta ja sellaisia ovatkin, vaikka kohtu täyttää niistä toistaiseksi aika pienen osan :D. Ja oli mitä oli, niin ylpeänä mahaani olen tällä viikolla kantanut!

 

Maiskiksen masua tulin tänne katsomaan ja söpöltähän se näyttää, kuten kaikilla muillakin. Salmiakin kuvassa on lisäksi hauskat lonkerovarjot käsistä :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kyllä epäilen, ettei tuo tuosta suurene seuraavaan kahteen kuukauteen, enintään muuttaa muotoaan. Noh, nähtäväksi jää. Kyllähän se ihan vauvamahan näköinen on, mutta itellä on ihan feikki olo kun se on vaan läskiä ja ilmatäytteisiä suolia...

 

 

 

Minun maha näyttää lähes samalta kuin sinun, ja tunnekin on täysin sama. Läskiä ja ilmaa se kuitenkin on :girl_haha: Mutta taas toisinaan, kun se pömppömaha on aamusta iltaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-5182-1304625526,78_thumb.jpg post-5182-1304625561,42_thumb.jpg

 

Kokeillaas, onnistuuko. Tässä siis lähtötilanne 4+4 ja tämänpäiväinen turvotus 11+0 (vauvamahasta ei ole tietoakaan, kohtu on syvällä ja vielä lähes häpyluun alla). Onko ihme, että on vähän tukala olo??

 

WAU!

 

Nyt minäkin voin uskoa että oma kumpu on jotain muutakin kuin vanhaa varastoa, kun hoikallakin jo vaikutus on tuollainen... jotenkin olen "tuudittautunut" siihen uskoon, ettei sivulliset vielä mitään tiedä, läskiksi vaan luulevat mutta joku saattaa ehkä koohta/pian jotain aavistaa...:girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt vatsassa alkaa olla sen verran uutta muotoa, että voi ottaa kuvan :) Tavalliset housut alkavat jo painaa ikävästi, ja aterian jälkeen näytän siltä, miltä esikoisen kanssa joskus raskauden puolivälissä :P

 

Tässä siis 12+3, toinen lapsi tulossa: post-696-130500719365_thumb.jpg

 

Esikoisesta löytyi kuva samalta päivältä, tämä kuva on siis verrokki lähes päivälleen kolmen vuoden takaa :)post-696-130500734742_thumb.jpg

 

Tämän päivän kuvassa selkäni näemmä notkottaa hurjasti, se ei oikeasti onneksi ole ihan tuon näköinen, ja tuo saa näemmä vatsankin näyttämään paaaljon isommalta :D

Edited by LeeLoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimeiset kuvat tähän ketjuun. :girl_smile:

 

Rv 19+0

post-267-130511750639_thumb.jpg

 

Rv 20+0 paita päällä ja paljaana

post-267-130511751607_thumb.jpg

 

post-267-130511752642_thumb.jpg

 

Eipä ole kolmatta odottaessa niin timmi ja tasaisen pyöreä masu kuin esikoista odottaessa oli..vähän jäänyt löysää päälle ja vatsalihakset vähäiselle treenille, ja vanhat arvetkin venyy taas (esikoisesta ensimmäiset pienet arvet tuli rv 30 jälkeen ja pahimmat ihan vikoina viikkoina, kakkosesta tuli vielä vähän lisää, liekö kolmannen jälkeen enää yhtään raidatonta kohtaa jäljellä :rolleyes: Silti tykkään mahastani :girl_smile: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.