Tiitiäinen

Kuvia monikkomasuista

111 posts in this topic

Minä tässä kauhunsekaisin ajatuksin katselin nouta teidän masukuvia, kun itselläni on vahva kaksosolo ja rv 6+6. En ole uskaltanut varhaisultraan, joten taidan odotella np-ultraan asti yllätystä. Mutta masunne ovat suloisen ihania!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällähän oli ihania eri vaiheiden masuja! :girl_in_love:Miimayn synnäripallo oli komea ja jeenin puolivälikaksio soma (onnea muuten tyttöveikkauksesta!). Pikku_kolikolla on myös ihana. :lipsrsealed:

 

Tässä taas omaa päivitystä 25+1. Maha tuntuu muuttavan muotoaan jatkuvasti, näinköhän vauvat siellä sitten sen verran möyryilee eri asentoihin. :girl_sigh: Edelleen se kuitenkin kasvaa melko suoraan eteenpäin, takaa ei näy mitään, mutta sivulta sitäkin enemmän. :D Linea negrakin näyttäisi vähitellen muodostuvan, tosin vaan navasta ylöspäin, onkohan se ees mahdollista? :huh: No siltä se ainakin näyttää.

 

2512.jpg?t=1305636845251etu.jpg?t=1305636845

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana masu. :lipsrsealed: Mulla kasvaa myös vain eteenpäin. Välillä kun sitä katselee täältä yläpuolelta, näyttää niin pieneltä, mutta kun katsoo sivuprofiilia totuus paljastuu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja täällä!

 

Välillä kun sitä katselee täältä yläpuolelta, näyttää niin pieneltä, mutta kun katsoo sivuprofiilia totuus paljastuu. :D

Mulla oli ihan sama! Ja jälkikäteen valokuvista katsottuna se vasta isolta näyttääkin girl_in_love.gif. Lisäksi kuvittelin välttyneeni raskausarvilta, kunnes synnytyksen jälkeen vatsan alapuolikin paljastui. Ei ihan ollut siloista ihoa enää girl_cry2.gif.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mun mies katsoi yksi kerta saunassa mun vatsaa, missä on jonkin verran raskausarpia (ei kuitenkaan vielä niin pahasti) ja sanoi säälivästi, että eiköhän ne lähde pois. :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kaunis kaksosmasu! Näyttää aika samankokoiselta mitä mulla oli noilla viikoilla.. :girl_smile:

 

Ja Uu_:lla on myös todella kaunis masu! Eikä sulle ole tullut yhtään raskausarpiakaan. Ja tosiaan sulla Linea negra näyttäisi menevän ylös, kaipa sekin on mahdollista. Mulla meni muistaakseni molempiin suuntiin. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeen'n masu. :girl_dance:

 

 

 

Tuodaanpas oma masukin tänne viimeistä kertaa.

 

002-1.jpg?t=1307510341

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania tuplamasuja teillä kaikilla! Mulla oli huomattavasti isompi yksösmasu kuin kaksosmasu noista viikoista johtuen... Yksösraskauden lopussa mulla olikin vauvaa mahassa tuplaten verrattuna kaksosraskauden loppuvaiheeseen :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En muistanut ottaa täydestä 30 kuvaa mutta tässä 29+6 :)

 

Onko tämä pieni, keskikoko vai suuri?

 

Suurelta se ei ainakaan tunnu. Mitä mieltä ootte? :P

post-4933-1309886177,0891_thumb.jpg

Edited by jeen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeen maha on pienemp kuin mun yksöismaha noilla viikoilla :grin: mikä ei ole lainkaan huono juttu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now