Tiitiäinen

Kuvia monikkomasuista

111 posts in this topic

Musta olis hirmu kiva päästä kurkkimaan monikko-odottajien masuja niin että ne olisi ihan omassa ketjussaan. Saakohan aihe kannatusta? :girl_crazy: Nyt kun omasta raskaudesta on kohta 2 vuotta aikaa, alkaa hiipiä mieleen ikävä erityisesti masua kohtaan. Voisin kaivella omiakin vanhoja kuvia tänne. :girl_smile:

Edited by Tiitiäinen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avaan pelin omalla kollaasillani. :girl_haha:

 

 

IMG_6323-1.jpg

 

Alarivin viikot ovat vasemmalta oikealle 35+1, 37+2 ja 37+4, jolloin lapset syntyivät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvä idea!! :girl_crazy: Olis kiva päästä näkemään muidenkin kaksioita/kolmioita... :girl_dance: Tässä mun kuvia:

 

 

RV 20+6

gallery_1796_92_1887.jpg

 

RV 28+6

gallery_1796_92_32076.jpg

 

RV 35

gallery_1796_92_50933.jpg

 

RV 36+1

gallery_1796_92_9864.jpg

Edited by heijo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania nää! Just eilen mietin et onkohan tällaista kukaan vielä perustanu..! :) Laitan omia kun maha lähtis kasvamaan, nyt vaan vasta turvottaa :/

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kivoja mahoja teillä on ollut.

 

Voisin kanssa laittaa massukuvia kunhan mies auttaa mua muokkaamaan niitä. Niissäkun kaikissa näkyy naama ja ne on otettu alusvaatteet päällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vähänkö oon kateellinen teidän ihanista isoista masuista! :girl_sigh: Mun maha oli loppuun asti tosi "pieni" ja kun töissä kerroin 17. viikolla niin kukaan ei vielä ollut arvannut mitään. Sitten vauvat jo syntyikin 31+4 eikä maha silloinkaan ollut mikään jätti-iso enkä tosiaan saanut yhtään raskausarpeakaan. Taisivat olla mahassa aika ideaaliasennoissa ja kai mun lantio on jotenkin sen muotoinen että kohtu oli sielä melko syvällä. Ja vähän oli tota mahaa jo ennestäänkin niin ei vauvamaha siitä selvästi alussa erottunut. Mulla ei oikein ole mitään kunnon kuviakaan kun kuvittelin ottavani niitä vasta sitten kun maha olisi isompi, mutten sitten ehtinytkään... :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania ihania masuja!! :girl_in_love:Nappulallakin kasvaa hyvää vauhtia. :girl_smile: Muakin harmittaa, kun ei tullut otettua enempää ja sellaisiakin, joissa olisin ollut kokonaan. :girl_sigh:

 

Muoks. Sitä piti vielä sanomani että hauskasti heijon viimeisessä kuvassa näkyy kun joku punkeaa nahan läpi päätä tai peppua. :lipsrsealed::girl_haha:

Edited by Tiitiäinen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania :lipsrsealed:

 

Täytyy kysyä, saisinko laittaa tänne kuvan äitini masusta minun ja siskoni ollessa siellä, aika muhku se oli :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiitiäinen Herra B se siellä pylly pystyssä änkee itselleen lisää tilaa :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upeita masukuvia! :girl_dance:

 

Oli ihan pakko etsiä omat mahakuvat reilun kahden vuoden takaa. Tuli ihan hassu olo omia kuvia katsoessa ja muistui elävästi mieleen se, miltä iso maha tuntui. :P Tässä siis meikäläisen mahakuvia:

 

rv 17+4 > rv 21 > rv 23

 

vauvamasu174.jpgmasukuviaviikolla21008c.jpgmahakuviarvk23006copy.jpg

 

rv 26 > rv 30 > rv 33

 

masukuviarv26004.jpgmasukuviarv30020copy.jpgproject1copy.png

 

rv 36 (kaksoset syntyivät rv 36+5)

 

project4.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin sitä alkaa unohtaa kuinka karseaa tuo raskausaika oli ja ihailee näitä kuvia täällä :D Muka ikävä jo odotusta... Heh! (Pahoinvointi kesti 4kk, raskaushepatoosi, raskausmyrkytys, jatkuvaa supistelua... ) Yritän kursia kokoon jotain kuvasarjaa noista epämäräisistä otoksista mitä tietokoneen syövereistä löytyy :D

 

edit: Tässäpä tämä kuva

 

gallery_3273_266_97283.jpg

Edited by Heidijohanna

Share this post


Link to post
Share on other sites

onpas iso mutta siro masu! Odotan jo ihan intopinkeenä teidän vauvoja mahan tälle puolelle!! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oi tuota Nappulan mahaa. Se on niin ihanan mallinen :girl_crazy:Miten päin vauvat siellä ovat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt ovat molemmat pää alaspäin. Tosin b:llä oli vartalo kääntyneenä jotenkin l:n muotoon oikealle tms. jotenkin poikittain siis. Majailee minusta katsottuna vasemmalla puolella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now