Kainuli

Minkä ikäisiä kuumeilijoita?

999 posts in this topic

Minkä ikäistä porukkaa täältä kumeilijoista löytyy? Ite oon jo 30 ja mies jo 42. Yksi lapsi meillä on entuudestaan. Ihan hirmuinen vauvakuume olis, mutta arveluttaa, että ollaanko jo ihan liian vanhoja... Olisiko se lapselle ihan kauheaa jos äiti ja isi on näinkin vanhoja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole enää kuumeilija, mutta oma äitini oli 35 kun pikkuveljeni syntyi. Minun syntyessäni oli 22 v. Ei ole veli kärsinyt ainakaan vielä yhtään enempää kuin minäkään aikoinani grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

No eihän 30v. nyt edes ole vanha! Moni alkaa vasta sen jälkeen yrittämään sitä ensimmäistään, eli rohkeesti vaan! :)

 

Niin joo, itse olen 26v., esikon sain 25 vuotiaana, ja toinen olisi nyt toiveissa. Niin ja mies täyttää kohta sen 30v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 32 ja mies 28. Esikoinen on syntynyt mun ollessa 28 vee ja mies oli tuolloin 24 vee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 30, mies 32. Esikoinen syntyi vuosi sitten, nyt toivotaan toista lasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen 33 ja mies täyttää 35 vielä tänä vuonna, esikoinen syntyi meidän ollessa 29 ja 31. Eli kakkosta tässä kuumeillaan meillä nyt kolmatta vuotta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie oon 24 ja mies 25.

 

Eikä miustakaan kuulosta kolmekymppiset mitenkään vanhalta! (En kyllä toisaalta pidä itseäni nuorena :huh: Ehkä miun hahmotuskyky on vähän outo :P ) Tätini oli 40-vuotias kun kuopuksensa syntyi. Ihan hyvin se tuntuu jaksaneen ja pärjänneen. Niin ja miun miehen vanhemmat on olleet noin 35 kun mies syntyi ja melko mainio tyyppi tuostakin on tullut. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minkä ikäistä porukkaa täältä kumeilijoista löytyy? Ite oon jo 30 ja mies jo 42. Yksi lapsi meillä on entuudestaan. Ihan hirmuinen vauvakuume olis, mutta arveluttaa, että ollaanko jo ihan liian vanhoja... Olisiko se lapselle ihan kauheaa jos äiti ja isi on näinkin vanhoja?

 

Tä?

 

Ei. Itse olen 31 ja mies 34. Omat vanhempani olivat 35 ja 37, kun itse synnyin. En todellakaan pidä itseäni vanhana ja omassa kaveripiirissäni 30 on enemmänkin normi-ikä. Eri asia on nämä kuusikymppiset, jotka hedelmöityshoidolla niitä lapsia hankkivat. Riskitkään eivät ole vielä kolmekymppisellä korkeella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä oon 26 ja mies 28 ja ensimmäinen olis haaveissa :girl_smile:

 

Ja kolmikymppinen ei oo todellakaan vielä vanha.

Edited by Drasina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä täytän joulukuussa 28v ja mies täyttää syyskuussa 37v. Esikoisen mä sain täytettyäni 23v, edesmenneen mieheni (sillon 24v) kanssa. Tälle nykyiselle miehelle yritetään nyt esikkoa. Olishan ton jo aika sellanen saada :) Ja mut tuntien myös mahdollisimman nopeesti :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä pian 22 ja mies 23. Nuoria siis ollaan vielä, mutta silti kuumeilututtaa kovasti se esikoinen.

 

Vanhempani olivat molemmat ehtineet juuri täyttään 20, kun minä esikoisena synnyin.

Isä tuntuu pitävän sitä virheenä, että teki lapsen niin nuorena. Se kun koko ajan kyselee, että joko mulla vatsa kasvaa. Sanon että ei, niin vastaus on vaan, että "hyvä, odota vielä 10v".

Jostain kumman syystä en siis uskalla kenellekkään tutulle kertoa kuumeilusta -tuomitseminen on niin kova meillä päin. Onneksi on foorumit ;)

 

Mitä te sanotte, onko parikymppinen muka liian nuori? Ainakin täällä näyttää olevan samaa ikäluokkaa olevia kuumeilijoita :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä parikymppinen ei ole liian nuori.. :) Ei enää miehen kanssa kuuluta kuumeilijoihin, kun jo odotetaan, mutta ikää on nyt molemmilla 27. Esikoista odottaessamme olimme 22. Ja vaikka koin silloin (ja koen edelleenkin), että olimme valmiita vanhemmiksi enkä edelleenkään kadu hetkeäkään ihanaa tytärtämme (eikä mieskään kyllä). Joten sukulaisten kommenteista huolimatta (niin ne meidänkin sanoivat) kuumeilkaa ihmeessä, ikä ei ole mikään todiste pystyvyydestä vanhemmuuteen! (on niitä "huonoja" vanhempia ihan yhtä lailla siellä vanhemmissakin kuin nuoremmissa)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä se joka kuumeilee kovemmin, eli minä, on 26 ja mies on 27. Miestä pitää vielä vähän pehmitellä, vaikka yhdessä ollaan oltu jo ties kuinka ja kauan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen 29 v. ja mies 27 v. ja esikoista yritetään (ollaan yritetty puoltoista vuotta). En koe olevani liian vanha. Itse asiassa aiemmin en olisi ollut edes tarpeeksi kypsä. Nämä asiat on niin yksilöllisiä että mitään ikärajoja tuskin voi antaakaan. Oikea ikä lastenhankintaan on se, kun uskoo olevansa valmis huolehtimaan toisesta ihmisestä seuraavat parikymmentä vuotta. Sen kysymyksen soisi jokaisen lasta harkitsevan asettavan itselleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20, tosi kaukaista kuumeilua kun ei edes ole miestä...  :girl_sad: (katseltuna toki, kunhan se vaan lämpeis...:blush: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.