Kainuli

Minkä ikäisiä kuumeilijoita?

999 posts in this topic

Minä 24v ja mies 25v. Ensimmäistä suunnitellaan ja odotellaan tulevaksi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen 23-vuotias. Aviomieheni 24. Olemme pitäneet yhtä 8-vuotta, joista naimisissa pian neljä vuotta.

 

Viimeisen ehkäisypillerini syön ylihuomenna, sitten esikoisemme saa ilmoittaa tulostaan niin pian kuin tahtoo :girl_in_love:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat olemme 27 v. ja 5 v. olemme olleet naimisissa. Vielä emme ole aloittaneet esikoisen yritystä, mutta eiköhän tässä seuraavan vuoden aikana aleta mikäli kroppani suostuu yhteistyöhön (vikan vuoden aikana tullut menkat peräti kaksi kertaa) :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen 26v ja mies on 27v. Esikoista yritetään. Yk 6 menossa.

Edited by Deni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen 24 ja mies 26. Esikoista on yritetty vuosi, tuloksena yksi tuulimuna. :girl_sigh: Tunnen itseni melkoisen vanhaksi, äitini on saanut minut 18-vuotiaana ja niin halusin itsekin lapset nuorena. Mies halusi välttämättä odottaa mun opiskelut loppuun. Näin jälkeenpäin tuntuu hiukan tyhmältä että on vuosia ehkäissyt suurilla summilla ja nyt saa ne samat summat käyttää siihen että saisi pienokaisen alulle. :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

molemmat 27v. Tosin minä täytän vielä tämän vuoden puolella 28 ja mies vasta ensi vuonna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen 24 ja mies 30. Lapselle on annettu lupa tulla, joten toivottavasti ilmoittaa itsestään pian :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En meidän kohdalla kyllä puhuisi kuumeilijoista ennemmin yrittäjistä ;) Eli minä 31, mies 32 ja esikoinen yrityksessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä kuumeillaan esikoista. Itsellä ikää hippusen vajaa 22v, ja mies on 23v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Tellus, tervetuloa tuonne kumeiluklubien puolelta löytyvään kolmikymppisten kuumeilijoiden ketjuun! Sieltä löytyy liuta kiihkeitä kolmikymppisiä ja sekaan mahtuu kuumeilemaan! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 28 v kovasti kuumeileva ja mies 35 v ei niin hinkuna, kuitenkin hengessä mukana, ollaan yritetty esikoista viime syksystä tjot-meiningillä ja vuoden vaihteesta tosissaan. Kuume tuntuu vaan kasvavan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^^ Inkivääri, olen kyllä huomannut ketjun ja käynyt sitä lukemassakin, mutta passaan vielä hetkeksi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 26v (syyskuussa 27v) mies 29v. Neljättä yritetään yk 3 menossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

23-vuotiaita ollaan molemmat. Itselläni on kova vauvakuume, miehen mielestä parempi olisi "sitten joskus". Huoh.:girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 27 vuotta, mies muutaman vuoden nuorempi. Molemmat kuumeillaan kovasti :) Voi kunpa tärppäisi jo tässä kierrossa lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat 25, kuumetta molemmilla.. paineita lisää se että ajoitus olisi juuri nyt ihan täydellinen, raha- ja kotiasiat kunnossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanhoja ollaan jo molemmat..:girl_wink: Minä 30 ja mies 33, esikoista tehdään jo aika epätoivoisesti..2 vuotta on pitkä aika. :girl_to_take_umbrage2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ettehän te nyt mitään vanhoja vielä ole! Monta vuotta aikaa vielä tehdä vauvoja :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.