Kainuli

Minkä ikäisiä kuumeilijoita?

999 posts in this topic

Minä marraskuussa 27, mies 30 :). Takana on yksi keskeytynyt keskenmeno rv 8+4, vuosi sitten keväällä np-ultrassa todettu vakava sikiön rakennevika(raskaudenkeskeytys) ja marraskuussa alkuraskauden keskenmeno n. viikolla 5. Josko se vauva meillekin tulis:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

me ollaan miehen kanssa molemmat vajaita pari kymppisiä, ollaan molemmat jokatapauksessa jo täytetty 20 mahdollisen vauvan synnyttyä vaikka tärppäisi heti. Ollaanhan me melko nuoria mutta oltu pari vuotta yhdessä, tosi rakastuneita ja nyt tuntuisi molemmista että olisi oikea aika. Mietiskelin tuossa että ollaanko siinä vaiheessa vielä liian nuoria kun uutisten kertominen vanhemmille jännittäisi, mutta toisaalta jos mietin niin että yritetään vasta kun isälle kertominen ei enää jännittäisi niin en voisi harkita lasta vielä kolmekymppisenäkään, isän ainoana pikku prinsessana eläminen on sellaista. :girl_crazy: jokatapauksessa kun itsellämme on tunne että nyt on oikea aika niin ei siihen muiden mielipiteitä tarvita! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ollaan miehen kanssa 25-vuotiaita. Esikko 3 vuotta ja kakkonen 7kk. Uusi yritys harkinnassa ensi vuonna aikaisintaan. Kuume on tosi kova mutta kova on myös huoli ajan riittävyydestä kolmen pienen lapsen kesken...

 

Pitäisi ehkä palstalle kirjautua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heipä hei, tulipas "vanha" olo tällä palstalla... Noh, olen 34 ja mies 33 ja esikoista kuumeillaan kuumeisesti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, vedinkö jo pohjat.... itse olen 35vee ja mies 39vee ja viidettä/viimeistävillahousua haaveillaan :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Eka viesti lähtee...) :) Meillä minä taidan olla vielä toistaiseksi se joka kuumeilee... Minulla ikää 27 ja miehellä 31.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen 23 ja mies 25. Esikoista kuumeilen, yksikseni.

 

Lis. Kävi laskuvirhe, mies onkin 26v. Mies ei kuumeile, lähinnä ehkä haaveilee.

Edited by LR6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen 23 ja mies 25. Esikoista kuumeilen, yksikseni.

 

Meillä tämä sama. Tosin kyllä mieskin hieman, mutta ehdottomasti minä eniten. Miekkonen yrittää vaan pitää mun tassut maassa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 22 vuotias ja mies 26 vuotias. Ensimmäistä haaveillaan. Minulla kova vauvakuume. Mies vihdoista viimein myöntyi vauvahaaveisiin :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä molemmat kuumeilee kovasti. Ensimmäinen yrityskierto menossa. Ikävuosia minulla 23 ja miehellä 28.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajatus tuli meille ajankohtaiseksi nyt minun ollessa 27-vuotias ja mies on muutaman vuoden vanhempi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.