Kainuli

Minkä ikäisiä kuumeilijoita?

999 posts in this topic

Täältä löytyy 22v kuumeilija. Mies on 23v. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toiveissa toinen lapsonen ja ikää minulla 35 (lokakuussa tulee 36 täyteen) & miehellä on kevään aikana 29-vuotissynttärit. Esikoisneiti täyttää tänä vuonna 5 vee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täältä löytyy 22v kuumeilija. Mies on 23v. :)

 

Minä olen siis tämä seamrog, entinen tili ois pitäny aktivoida uusiks mut joku meni vikaan, tein siis uuden käyttäjän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä onkin sitten vähän nuoremmat yrittäjät :) Minä olen 18 ja avomies 21. Tänä vuonna ehdimme kuitenkin täyttää vielä 19 ja 22. Olen aina halunnut olla nuori äiti, tuntuu että suurin osa ensisynnyttäjistä on nykyään kolmikymppisiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen 23v. ja mies kolmenkympin rajapyykillä. Molemmat kovasti kuumeillaan, mutta yritetään pitää järki päässä ja viettää yhteistä aikaa, ennen kuin kiirehditään lapsia tekemään. Kuitenkaan ei olla tunnettu ja oltu yhdessä vielä vuottakaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:-) Itse 42v ja mies 39 v :girl_in_love:

 

Yhdessä viitisentoista vuotta, tuloksena tähän mennessä yksi vajaa 10v lapsi. Ehkäisyä ei "noin ensimmäisen" vuoden jälkeen ole ollut. Mitään selkeää syytä siihen, että enempää lapsia emme ole saaneet ei ole löydetty. Niitä olisi saanut tulla "puolitusinaa".

 

Nyt kuukautiset yllättäen reilusti myöhässä (tajusin asianlaidan vasta), raskausoireita kyllä, mutta eilen tehty raskaustesti (Digi ClearBlue) näytti negatiivista. Liekö siis syynä näin aikaisin ja yllättäen alkaneet vaihdevuodet vai mikä... Mieluummmin jälkimmäinen mikä. Digi-viikko ClearBlue ei valmistajan mukaan näytä aina oikein jos hedelmöitymisestä on jo yli 6 vk.

 

Äitini sai nuorimpansa 43v, isoäitini 40v - ja heillä meni kaikki hyvin - kuten myös lapsillaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

_Anna ja Yksi_: onpa jännä tilanne! Itse marssisin melkein labrakokeisiin.. Toivotaan hyviä uutisia :) Itsellä esikoinen ollut haaveissa yhä kasvavissa määrin muutaman vuoden ja yritetty on reilu kaksi vuotta. Ikää mulla 26 ja miehellä 31.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä täytän muutaman kuukauden päästä 24 ja mies on 34. Tekisi niin kovasti mieli aloittaa aktiivinen yrittäminen jo nyt, vaikka "järkevämpää" olisi odottaa vielä pari vuotta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies 23 v., ja minä saan samat lukemat mittariin sitten elokuussa. Häät heinäkuussa, mutta opintoja vielä edessä (minulla) muutama vuosi.. Ei ehkä vielä otollisin aika (mutta koska se olisikaan!), mutta kuume ollut jo kauan kova :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä 25v kuumeilija ja mies täytti juuri 30v :)

Esikoinen syntyi kun olin 21v ja nyt kuumeillaan sitten nelosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä ihan käsittämätön vauvakuume myös, 28 vuotta jo takana ja miehellä tulee 31 ensi vuonna täyteen. Esikoista yritetään, ja harmittaa jo valmiiksi että naiivisti luuli sen käyvän helposti ja "suunnitelmallisesti". Puuh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 29, mies 32 ja esikoinen nyt konkreettisesti toiveissa, eikä vaan enää hämärinä haaveina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen toiveissa ja ikää löytyy 21v ja miehellä parin kuukauden päästä 24v :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikää on mulla kohta 22v ja avokki 23v. Yksipuolisesti esikoista kuumeilen... Yritän tartuttaa miestä mukaan 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.