Kainuli

Minkä ikäisiä kuumeilijoita?

999 posts in this topic

Itse täytän tänä vuonna 25 v, mies täyttää 33 v. Miehellä entuudestaan 13 v. poika, itselläni ei ole lapsia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä oon 25 ja mies 30. Ensimmäinen raskaus päättyi rv 12+5 keskenmenoon ja nyt on vauva kuume nostanut taas päätään ja yritys on päällä jos tärppäisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä kans juuri foorumille rekistöryityneenä, täytän kohta 32v, mies täyttää 35v, Ja esikoista kuumeillessa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toista lasta kuumeillaan. Minä olen 26v ensi kuussa 27v. Mies täytti juuri 29v. Esikoinen on syntynyt joulukuussa 2010.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä pian 35, mies pian 31. Ensimmäistä lasta oltaisiin tekemässä. Monia ajatuksia ja jopa koko hommasta luopumistakin on ehtinyt päässä pyöriä ikäni takia. Vaan kyllä me silti aiomme alkaa yrittää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miipsu: Ihana kuulla, että on siekin olet olemassa :) Jotenkin olen antanut ehkä liikaa tulla päähäni ajatusta siitä, että olen jo liian ikäneito, mutta aion päästä eroon siitä ajatuksesta. Tsemppiä sullekin yritykseen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasia kuumeillaan (ja vasta plussattu).

Ikää mulle tulee elokuussa 38v. Eli vanha vanha jo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen nyt kuumeillessa 20 ja mies täyttää 21 (vaikka se ei tunnu vielä vauvaa edes kuumeilevan :D) Yritys olisi tarkoitus aloittaa vuoden/kahden päästä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilläkin toista pikkuhiljaa kuumeillaan, vaikka esikoinen onkin vielä pieni. Mutta ne ihanat potkut masussa, ne ihanat ensihetket, pieni ikäero lasten välille... Heti kun on saatu tyttö nukkumaan yöt paremmin, iskee jo vauvakuume :blush:

 

Mä olen 24 ja mies on 25, tyttö 8,5kk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä ollaan 21v ja mies täyttää pian 24v. Olen itse kuumeillut jo monta vuotta, mies on tässä viimeisen vuoden aikana lämmenyt ajatukselle  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen 20 vuotta, mies 24. Yrittäminen ajateltiin aloittaa parin kolmen kuukauden päästä, mutta saas nähdä jos sitä jo aikaisemminkin.  :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eka yritys käynnissä. Mä täytän syksyllä 30, mies täytti jo viime vuoden puolella... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat kolmekymppisiä.

Yrittäminen ei ole vielä alkanut, eli yritän kovasti olla kuumeilematta. 

Pahenee varmaan kesän loppua kohden, kun hormonaalinenehkäisy on tarkoitus lopettaa

 

edit. vähän kiireessä tuli eilen kirjoitettua.

Eli hieman sekavasti tuli ilmaistua.

Pientä kuumetta on koko ajan päällä, mutta yritän olla kuumeilematta paljoa, ettei tulisi oloa, ettei aika kulu.

Mutta ei varmaan  onnistu.  :lol:

Edited by Lady Geranium

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.