Kainuli

Minkä ikäisiä kuumeilijoita?

999 posts in this topic

Ollaan molemmat nuoria, vasta parikymppisiä. Ei lapsen saaminen vielä ole edes ajankohtaista (varmaan vielä moneen vuoteen) mutta saahan sitä aina toiveita elätellä ja haaveilla ;)

 

Komps ;D Meillä molemmilla ikää nyt 22, sovittu, että hääyönä jätetään ehkäisy pois (eli 5/2012). Tämä odotus ei vain meinaa multa luonnistua kovin hyvin, mutta mies ei vielä lasta halua, joten tässä tilanteessa elellään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ollaan molemmat 26, lapsia ei vielä ole. Välillä ajattelen, että ollaanpas me nuoria ja ehtiihän tässä. Toisinaan taas tuntuu, että keski-ikä kolkuttaa jo ovella... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat 31, ensimmäinen lapsi haaveissa.

 

Nuorempana haaveilin että tulisin äidiksi 25-vuotiaana, mutta sitten kun olin 25, olin vielä opiskelija eikä perheen perustaminen tuntunut millään tavalla ajankohtaiselta. Asetin sitten uudeksi "takarajaksi" 30 vuotta, mutta jotenkin vuodet ovat vain vierineet ja sekin rajapyykki on nyt ohitettu. Nyt vähän harmittaa ettei yrittämistä tullut aloitettua jo muutama vuosi sitten. Vaikka parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan... (ja tiedostan kyllä etten ole mitenkään älyttömän vanha, mutta kun biologinen kello tikittää ja hedelmällisyys laskee ja ja ja...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse 28, mies 24. Onneksi ikäerosta huolimatta se oli hän, joka alkoi vihdoin puhumaan että eiks jätettäis pillerit pois girl_in_love.gif

Itse siis toivoin sitä salaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 28, mies 30. Tavallaan mäkin nyt jotenkin ajattelen et olishan sitä voinu aiemminkin alkaa yrittään, mutta toisaalta taas enpä tainnu olla jollain tavalla "valmis".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.