Kainuli

Minkä ikäisiä kuumeilijoita?

999 posts in this topic

Mä oon 30 ja mies 35. En vielä osaa sanoa tätä mun tilaa "vauvakuumeeksi" mutta ensimmäisen yritys on siis käynnissä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 24 ja mieheni 30. Yritystä (tai ainakin tjottailua) olisi jos vaan kuukautiset saataisiin ensin alkaviksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä täytän pian 30v ja mies on 41v. Ilman ehkäisyä ollaan oltu tammikuun lopulta, ja nyt tosissaan yritetty pari kuukautta (ovistikut sun muut käytössä). Vauvakuume on todella kova!!!! Lapsia meillä ei ole entuudestaan. Tärppäis nyt jo...  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen 25 ja mies 30. Toivotaan kuumeilun tuovan pian tulosta :)

Edited by Lunatic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies täytti hiljattain 25 ja itse olen 23. Haaveillut olen jo useamman vuoden, ja kunnon kuumeiluksi tämä on yltynyt oikeastaan heti miekkosen tavattuani. Vielä pitää ainakin ensi vuoteen malttaa odottaa yrityksen aloitusta  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse täytän kohta 24, mies puolestaan täyttää 22. Ja mulla tosiaan kaksi lasta jo entuudestaan, miehellä ei vielä yhtään omaa. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jaa, ilmoittaudutaan nyt tänne sitten. Eli minä olen 38, mies 35. Yksi lapsi on ja toinen nyt jo niinkin vakaassa harkinnassa että foolihapot on ostettu jo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 32 ja mies kohta 34. Yksi mukelo on jo entuudestaan. Alku keväästä ajateltiin aloitella toisen yritystä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehellä iski vauvakuume joskus 17 vuotiaana kun oltiin vasta ekaa vuotta yhdessä, se onneksi laantui pois kun hänen sukulaisensa sai vauvan ja hän tajusi että mitä se vauva-arki todellisuudessa on, hyvä niin, mä olin vasta 15 :D Mun vauvakuume iski heti kun täytin 20 (mies tuolloin 22), sitä kuumetta ehti kestää vaan hetken ennen ku selviskin että on tärpänny ekasta yrityksestä <3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.