Kainuli

Minkä ikäisiä kuumeilijoita?

999 posts in this topic

Parikymppinen pariskunta ollaan. Yrittäminen ei ole meillä vielä useampaan vuoteen ajankohtaista, mutta kuume on kova. Minulla siis. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen 21 ja mies vuoden vanhempi. Ei ole vauva edes yrityksessä vielä, mutta kuume on kova :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 27 (s.1987) ja mies 28 (s.1986). Esikoinen haaveena.. ISONA sellaisena. :lipsrsealed:  :P

Suunnitelmissa, että ehkäisy jätetään syys/lokakuussa pois. 

Edited by Mirit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 33, mies 29 ja esikoinen haaveissa. Itse olen vauvakuumeillut enemmän ja vähemmän viimeiset 20 vuotta  :girl_crazy: Toteutuspuoli vain on olosuhteiden (lähinnä sopivan isäkandidaatin puuttumisen) takia viivästynyt, mutta nykyisessä suhteessa molemmilla on onneksi samansuuntaiset haaveet ja miehellä tällä hetkellä jopa pahempi vauvakuume kuin minulla  :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 25v ja mies 27v..miehelle tuli kuume jo vuosi sitten yhtäkkiä :blush: ..minä lämpesin ajatukselle hitaammin. Ei nytkään kuumetta, mutta halua kuitenkin ja hyvähän lapset olis saadakin nuorina... :girl_sigh:

Edited by Karen89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 32 ja mies 31. Mies on ollut meillä hitaammin lämpiävää sorttia, mulla on ollut kuume jo pari vuotta. Onneksi mieskin oli henkisesti valmistunut yrityksen aloittamiseen, ikää tulee kuitenkin koko ajan lisää. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen suhde jossa ollaan miehekkeen kanssa saman ikäisiä eli 24v. Hyvin on kypsynyt tämä yksilö, kun tuntuu että välillä jää ihan alakynteen tässä kuumeilussa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat 30-v, eikä kummallakaan ennestään lapsia.

Viimesen vuoden kuumeillu, mies vasta "herännyt" (tai paremminkin kypsynyt) asiaan nyt kesän aikana.

Pillerit jätetty pois 10/13 ja ehkäisy kokonaan 7/14.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 35, mies 40+.

Toista lasta toivotaan, jonkun verran viime tingassakin, täytyy myöntää. Toivotaan tuuria!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puutiainen: äitini oli 36 saadessaan minut ja 41 saadessaan nuorimman sisareni (ilman mitään hoitoja).

Onnea yritykseen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 26 vuotta ja mies 29 vuotta. Minipillerit jätettiin pois viime joulukuussa ja kunnon yritys aloitettiin kesällä. Juuri alkoi kp1, joten 3. yrityskierto käyntiin. Esikoinen olisi toiveissa :pacifier:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.