jet

Mistä löytäisin...?

545 posts in this topic

Haussa olisi iso peitto/viltti jossa olisi muovinen alapinta. Eli et vois pitään nurtsilla ilman että peitto on ihan märkä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaksikin tarkoitukseen sopivaa eväsretkivilttiä. Toisen ostin Prismasta joskus monta vuotta sitten, ja toisen sain lahjaksi viime kesänä - se oli ostettu Hemtexistä. Prisman viltissä oli tosi hyvä remmisysteemi, jolla viltin sai käärittyä ja pidettyä rullalla, ja siinä on myös kantokahva. Enpä kyllä tiedä onko tuommoisia enää Prismassa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Löysinkin eilen Ikeasta piknikpeiton ja tänään oli jo testissä, hyvin toimi ja pysyi kuivana! Siinä myös remmit ja saa rullalle. Väritys tosin ei ole mun makuun mut on tyhjää parempi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vielä huopaa etsiville...

 

Ikeasta tosiaan saa näitä piknik/rantahuopia joissa muovitettu alapinta.

 

Dyning rantamatto, jota saa myös punaisena

77039_PE198314_S4.jpg

 

Sommar piknikhuopa

77326_PE198866_S4.jpg

 

NetAnttilasta;

8080764.jpg

Edited by Noose

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuodaan vielä tännekin kysymys tuolta toisesta ketjusta :)

 

Onko jossain myynnissä aikuisen turvavyöhön kiinitettävää lisävyötä? Siis sellaisia, jonka lentokoneesa saa kun matkustaa sylivauvan kanssa. Lomamatkalla sellainen olisi hyvä bussikuljetuksissa, kun vauvalla ei ole omaa paikkaa bussissa ja turvakaukaloa en ota mukaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin vaunuihin verhot? Tutulle etsin, hän on nähnyt sellaiset jossain verkkokaupassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Minkälaiset on lastenvaunujen verhot? :huh: Mihin tarkoitukseen ne tulevat? Jos näkö/tuuli/kylmänsuojaa ajattelee, niin monihan pitää ihan harsoa vaunun aukon edessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin sellaisen peilin, jolla voi katsella takapenkillä selkä menosuuntaan turvakaukalossa olevaa vauvaa? Tarkoitan siis sellaista peiliä, joka kiinnitetään takapenkin niskatukeen siten, että kuski voi taustapeilistä tarkkailla vauvan tekemisiä.

 

Olen käynyt katsomassa Lastentarvikkeesta, ja siellä oli vain yhtä mallia. Varaosamaailmassa ei tällaisista oltu kuultukaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A-T lastenturvassa on joskus ainakin ollut sellasta hyvää mallia. Lastentarvikkeessa oli ihan lelu se jota itse katsoin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä löytäisin sellaisen peilin, jolla voi katsella takapenkillä selkä menosuuntaan turvakaukalossa olevaa vauvaa? Tarkoitan siis sellaista peiliä, joka kiinnitetään takapenkin niskatukeen siten, että kuski voi taustapeilistä tarkkailla vauvan tekemisiä.

 

Olen käynyt katsomassa Lastentarvikkeesta, ja siellä oli vain yhtä mallia. Varaosamaailmassa ei tällaisista oltu kuultukaan.

 

 

Mulle sanottiin viime keväänä sekä Lastentarvikkeesta että AT-LAstenturvasta (siis variston putiikit kyseessä) että heillä on ollut mutta ei ole enää. Ehdottivat molemmat että tsekkkais esim biltemat ja vastaavat. No mistään ei löytynyt, paitsi... lomalla käytiin mothercaressa ja sieltä ostettiin. Ja miehen sisko lähetti kakkosautoon parikuukautta sitten enkuista toisen...

 

Siis tämmöinen 41v50ASajTL._SX315_SY375_.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä löytäisin sellaisen peilin, jolla voi katsella takapenkillä selkä menosuuntaan turvakaukalossa olevaa vauvaa? Tarkoitan siis sellaista peiliä, joka kiinnitetään takapenkin niskatukeen siten, että kuski voi taustapeilistä tarkkailla vauvan tekemisiä.

 

 

Kiitos vastanneille! Vastaan myös itse itselleni... Ihan hyvän oloinen peili löytyi Lastentarvikeliike Pikku Hurmurista Tikkurilasta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi valkoinen vauvan amme Tampereen seudulta? Tuntuu että olen kolunnut jo kaikki marketit yms muovitavaraa myyvät liikkeet, ja kaikissa on vain vaaleanpunaisia tai sinisiä ja joissain melko tumman vihreitä. Haussa on ihan perusmalli ilman istuintukia tms. Muitakin neutraaleja värejä kuin valkoista saa vinkata jos jollakin on havaintoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi äitiyspakkauksen peitolle sopivia pussilakanoita? Peiton koko on 80x120 cm. Kaikki saamamme pussilakanat on liian isoja, esim. 100x135 tjsp. Finnlaysonilla näyttää olevan sopivaa kokoa 85x125, mutta valikoima ei ole suuren suuri. Stockalla oli joitakin koossa 90x120.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitkä liikkeet (ei nettikaupat, vaan ihan perusmarketit) myy Ainun Muumi lastenpyyhkeitä? Olen aiemmin nähnyt niitä varmasti vaikka missä, enkä ole ostanut. Mutta ostin lapsimessuilta setin, jossa ne ovat sellasessa rasiassa ja nyt tarttis niitä kosteuspyyhkeitä lisää siihen koteloon.

 

Prismasta ja S-marketista en löytänyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä löytyisi äitiyspakkauksen peitolle sopivia pussilakanoita? Peiton koko on 80x120 cm. Kaikki saamamme pussilakanat on liian isoja, esim. 100x135 tjsp. Finnlaysonilla näyttää olevan sopivaa kokoa 85x125, mutta valikoima ei ole suuren suuri. Stockalla oli joitakin koossa 90x120.

 

 

 

Neiti sai 1 v lahjaksi finlaysonin muumi pussilakana setin ja oli sopiva....

Sit olen sittarista ostanut ihan tavallisen valkoisen missä on ankan kuvia...

Sit olis vielä anttilasta ostettu pussilakana missä on pupujen kuvia...

Eli noista kannataa ainakin kattella...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitkä liikkeet (ei nettikaupat, vaan ihan perusmarketit) myy Ainun Muumi lastenpyyhkeitä? Olen aiemmin nähnyt niitä varmasti vaikka missä, enkä ole ostanut. Mutta ostin lapsimessuilta setin, jossa ne ovat sellasessa rasiassa ja nyt tarttis niitä kosteuspyyhkeitä lisää siihen koteloon.

 

Prismasta ja S-marketista en löytänyt.

En osaa sanoa, mutta Ainun nettisivuilta löysin puhelinnumeron, josta voisi varmasti kysäistä jälleenmyyjistä:

 

"Voit myös soittaa Ainu-neuvojalle numeroon 0207 91 4313 ma-to klo 10-13."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saako Aventin pulloihin niitä nokka- ja kahvaosia joka paikasta, missä Aventin juttuja muutenkin myydään? Saisi nokkamukiksi muutettua noita pulloja. (Ei nyt vielä, mutta parin kk:n sisällä voisi alkaa kokeilla kun ei kerran tuo tutista syöminenkään oikein näytä kivaa olevan.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^En oo muualta noita Aventin juttuja ees katellut, mutta Jumbon Stockalta mä ostin nokkaosia meidän pulloon. Siellä oli aika arsenaali erilaisia osia.

 

Tuo mun kysymykseni ratkes tänään. En edelleenkään niitä Muumi-kosteuspyyhkeitä löytänyt, mutta Pirkka-lastenpyyhkeet on saman kokoisessa pakkauksessa ja mahtui siihen koteloon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toho valkoiseen ammeeseen vinkkaan että me ostettiin tuollainen Kaisu_n linkittämä valkoinen amme Ideaparkin Enfantista.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saako Aventin pulloihin niitä nokka- ja kahvaosia joka paikasta, missä Aventin juttuja muutenkin myydään? Saisi nokkamukiksi muutettua noita pulloja. (Ei nyt vielä, mutta parin kk:n sisällä voisi alkaa kokeilla kun ei kerran tuo tutista syöminenkään oikein näytä kivaa olevan.)

 

Itse en löytänyt kaupoista, joissa on Aventin pulloja, mutta ostin kimpassa kaverin kanssa (postikulut 5e puoliksi ;) ) Vauvattaresta. Tuotiin oikein kotiovelle asti :P

Edited by Ayla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Kaisu_ ja Anno ammevinkeistä. Tuo voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Mitä olette tykänneet kyseisin ammeen malista? Se vaikuttaa vähän jyrkkäreunaiselta ihan perusmalleihin verrattuna, mutta onko siitä haittaa/hyötyä?

Edited by ansqli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now