jet

Mistä löytäisin...?

545 posts in this topic

Mistähän mahtaisi löytyä tämän tyylinen vauvansänky? Voisi olla esim. vanha sairaalasänky ja mielellään pyörillä. Tietääkö joku myydäänkö tällaisia jossain vai onko vain hyvää tuuria, jos sattuu esim. kirpparilla tulemaan vastaan?

 

090809room_rect540.jpg

 

Katso esim. Huutiksesta. Mä etsin yhtä retro-pinnistä vaikka kuinka kauan, ja löysinkin muutaman, mutten juuri sellasta kuin halusin. Laitoin sitten Vauva-lehden sivuille osto-ilmoituksen ja sain kuin sainkin haluamani sängyn parillä kympillä. Bongasin yhtenä päivänä tän huutiksesta. Ei nyt oo ehkä ihan just toi mutta sinne päin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kiitos Elsa001! Täytyypä alkaa aktiivisesti seurata Huutista ja jos ei ala löytyä, niin voinpa laittaa kanssa ilmoituksen, eipä siinä mitään menetä. Onneksi tässä on ihan reilusti aikaa etsiskellä. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maro, toi on tosi ihana! Mistä sä ton tilasit? Mä taidan kuitenkin päätyä siihen Lodger bunkeriin, mutta katsotaan nyt..lopullista päätöstä en ole vielä tehnyt! :)

 

Tää en ole nyt ihan vauvan tarvike, mutta mistä löytäisin hauskan /värikkään / "lapsellisen" läppäröskiksen (siis sellainen, missä roskat sujautetaan heiluriläpän alle roskakoriin)? Joskus näin K-Raudassa eläinaiheisia roskiksia, mutta en silloin tajunnut sellaista ostaa. Nyt on roskista etsitty mm K-Raudasta, Etolasta, Tiimarista, Citymarketista, mutta kaikissa ón vain tylsiä harmaita/ruskeita roskiksia.

 

Mä ostin kärkkäiseltä sellasen vihreen sammakkoläppäroskiksen, mut siitä on jo jonkin aikaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onko kukaan tutkinut, mistä sais edullisimmin Aventin käsikäyttöisen rintapumpun? Tarkotus ois sellanen hommata, mut en muka ikinä ehdi/muista googlailla hintoja. Jos hinnoissa ei isoja eroja ole niin sit varmaan ostosreissun yhteydessä Stockalle..

Ostin eilen rintapumpun ja googletin huvikseni niiden hintoja Suomessa - poyristyin sita miten kalliita ne siella ovat, pumput ovat paljon edullisempia Englannissa. Kannattaa siis ehka katsoa takalaisista nettikaupoista. Amazon.co.uk ainakin toimittaa myos muualle Eurooppaan, siella Philips Avent ISIS kasikayttoinen rintapumppu maksaa talla hetkella nakojaan 18 puntaa. En sitten tieda, kuinka paljon tuohon paalle tulee postikuluja, mutta kannattaa varmasti kayda katsomassa - saastoa voi silti tulla aika paljon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Missä myydään valkoista pinnasängyn reunasuojusta? Meillä on nyt toi ikean valkoinen reunapehmuste, mutta se on aivan lärpäke, meidän sänkyyn liian pitkä ja siinä on vain harvakseltaan kiinnitysnaruja! Olen pujotellut reunapehmusteen joka toisen pinnan edestä ja joka toisen takaa, muttei sekään täysin auta.

 

Meidän pinniksessä on umpipäädyt, jonka vuoksi päädyissä ei tarvitsisi periaatteessa olla reunapehmustetta ollenkaan (ja sen kiinnittäminen päätyyn on hankalaa!), eli myydäänköhän jossain lyhyempiä reunasuojuspätkiä? :huh:

Voipi olla, että joutuu ompelemaan itse...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mista Suomesta - paakaupunkiseudulta - voisin katevasti ostaa vauvan ensisankyyn patjan? Olen tulossa sinne muutaman viikon visiitille ja pitaisi saada uusi patja. Harrastatteko vaahtomuovipatjoja vai saako jostain kunnon patjoja? Vaahtomuovia kai voi ostaa esim Etolasta?

 

Enta mista loytyisi edullinen sitteri? En ole mistaan netista onnistunut loytamaan suomalaista lastentarvikekauppaa, joilla olisi kattavat sivustot netissa. BB Balance on toki ihana mutta tahan tarkoitukseen liian kallis. UKsta sittereita saa lahtien 30puntaa - kai Suomessakin olisi halvempia vaihtoehtoja?

 

Kiitos vinkkauksista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lastentarvikkeella on tosi kattavat sivut. Sieltä taitaa löytyä koko valikoima. Siellä taitaa olla halvin sitteri 20€ sellanen yksinkertainen Emman versio BB:n sitteristä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi kiitos Monalisa! Ilmeisesti tarkkoja hintoja noilla sivuistoilla ei ole? Auttaa paljon asiaa eteenpain, kiitos!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oi kiitos Monalisa! Ilmeisesti tarkkoja hintoja noilla sivuistoilla ei ole? Auttaa paljon asiaa eteenpain, kiitos!

 

Joo, ihan tarkkoja hintoja ei ole vaan niillä on se kumma hintahaitari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Söpöjä lämpöpusseja kaipaaville, nyt olis Stockan kantistarjouksessa kivoja Ticketin untuvapusseja. Kahta kokoa ja vaaleenpunanenkin löytyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistähän voisin löytää vuoden 1982 peitemakuupussin? Vaaleenpunanen jossa salmiakkikuvio valkoisella teke isompaa salmiakkikuviota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Haavis: Kiitos vinkistä, kävin torstaina hakemaan Ticketin untuva makuupussin Stokalta. Olin ajatellut tilata netista mutta tuolta sain paljon halvemmalla. Kiitos vielä kerran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä nyt en keksi parempaakaan paikkaa mistä tätä kysyä, eli onkohan kukaan nähnyt missään myynnissä isoa rottinkista arkkua, joka soveltuisi leluarkuksi? Yrtin netistä katsella, mutta ovat aika pieniä ne, joita löysin tai sitten tosi kalliita. Huutiksestakaan en pikakatsauksella sellaista löytänyt. Nuo lasten leluarkut kun on jotain yltiövärikkäitä muovihärpäkkeitä, niin ei kiitos. Tai lastenhuoneeseen joo, mutta nyt etsisinkin alakertaan olohuoneeseen sisustukseenkin jopa sopivaa arkkua...

Puinenkin toki käy, rottinkinen saattaisi vaan olla hiukan halvempi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Askossa olen tuollaisia nähnyt joskus. Siellä on ollut myös kivoja puisia. Itse olen rottinkikoreja ostanut tarjoustalosta/vapaavalinnasta. Ostin vaatehuoneeseen korisetin jossa 3 aika isoa koria hintaan 15€ ja niissä oli kankaat vielä sisällä. En kyllä uskalla luvata että siellä arkkuja olisi. Silloin kyllä oli kun itse sieltä nuo ostin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saako mistään matkakokoista litteää rasiaa jonne voi laittaa vauvojen puhdistuspyyhkeitä? Suomesta siis. Ulkomailta saa tietty jos tilaa mutta jos helpommallakin saisi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saako mistään matkakokoista litteää rasiaa jonne voi laittaa vauvojen puhdistuspyyhkeitä? Suomesta siis. Ulkomailta saa tietty jos tilaa mutta jos helpommallakin saisi...

 

Jos ei tartte olla rasia niin Rainbow-merkiltä löytyy puhdistuspyyhepaketteja matkakoossa. Se on tavallista littanampi ja neliskanttinen muovipaketti (15x15cm noin), jossa tarraluukku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Olen törmännyt kyllä matkakokoisiin pyyhepakkauksiin mutta haluaisin nimenomaan sellaisen muovisen rasian :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

muovinen rasia tuli muistaakseni Gracon hoitolaukun mukana, kun sellaisen ostin vuosi sitten. En sitä ole kyllä käyttänyt, jossain se tuolla on ja voisin sen myydä poiskin jos löytäisin sen...Ehkä huutonetissä olisi jollain jo myynnissä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now