jet

Mistä löytäisin...?

545 posts in this topic

Oon nähnyt ihmisillä autoissa semmosia aurinkosuojia, joissa on kulpavolkkarin kuva. Tai ainakin jäljittelee semmoista. Olisko kellään vinkkiä missä niitä myydään?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää kysymys kuuluisi meidän kohdalla taaperopuolelle, mutta koska siellä ei taida vastaavaa ketjua olla, niin kysyn täällä. Mistä löytäisin Mary Jane -sukkahousut taaperolle eli tuollaiset, missä on "balleriinaterät"?

 

tights.jpg

 

Typyllä on yhdet tuollaiset käytettynä saatu ja ne on ihan ehdottomat suosikit, alkavat vaan jäämään vähän lyhyiksi (90 cm)... Noi on Vendin ja se taitaa olla ihan markettitavaraa, mutta en oo törmännyt enkä löydä mitään Vendin mallistoja netistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Vendi on mennyt konkurssiin 2005, mutta vielä näkyy esim. kirppiksillä heidän vaatteitaan ihan "laput kiinni". Mun äiti siis oli jotain vendin "uusia" ostanut kirppikseltä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lindexillä oli ainakin vastaavia myös isompien puolella.

Itse olen sieltä ostanut koossa 74/80. Värivaihtoehdot oli vaaleanpunainen ja musta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon nähnyt ihmisillä autoissa semmosia aurinkosuojia, joissa on kulpavolkkarin kuva. Tai ainakin jäljittelee semmoista. Olisko kellään vinkkiä missä niitä myydään?

Me ostettiin omamme muistaakseni toissa kesänä Variston Lastentarvikkeesta. Oliskohan olleet Emma-merkkiset.

 

Muoks. En osaa sanoa onko auto kulpavolkkari, joku "pullea" malli kumminkin :)

Edited by Nappula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää kysymys kuuluisi meidän kohdalla taaperopuolelle, mutta koska siellä ei taida vastaavaa ketjua olla, niin kysyn täällä. Mistä löytäisin Mary Jane -sukkahousut taaperolle eli tuollaiset, missä on "balleriinaterät"?

 

tights.jpg

 

Typyllä on yhdet tuollaiset käytettynä saatu ja ne on ihan ehdottomat suosikit, alkavat vaan jäämään vähän lyhyiksi (90 cm)... Noi on Vendin ja se taitaa olla ihan markettitavaraa, mutta en oo törmännyt enkä löydä mitään Vendin mallistoja netistä.

Babyshopissa näyttäisi olevan; kokona tosin vain vähemmän selkeä 12-18kk :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Nappula! Mietinkin ettei se varmaan ihan kupla ole mutta tarpeeksi lähellä kumminkin. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hannat, jotain tuon tyyppisiä (tosin vain valkoisia) oon nähnyt Prismassa. Eivä siis olleet mielestäni noita ihan samoja, mut samankaltaisia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Vendi on mennyt konkurssiin 2005, mutta vielä näkyy esim. kirppiksillä heidän vaatteitaan ihan "laput kiinni". Mun äiti siis oli jotain vendin "uusia" ostanut kirppikseltä.

 

Vendistä yrityksenä en osaa sanoa, mutta tuotemerkkinä Vendi on ainakin vielä ihan voimissaan. Sukkia, sukkahousuja ja trikoovaatettakin valmistetaan. Sellainen tuntuma on, että Virossa, mutta en mene vannomaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mites olisi tämä jalanjälkitaulu? Saa ostettua netin kautta.

 

Huomasin tämän vinkin vasta nyt! Toi on just se mitä etinkin! Esikoisella on juuri tuo sama, joten tuo meni nyt tilaukseen! Kiitos! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan nähnyt missään tätä myynnissä/livenä?

 

107024_1_1.jpg

 

Kyseessä siis Hoppop amme, lastentarvike tuo maahan ko. merkin pienempää pyöreää ammetta, mutta haluaisin juuri tämän isomman ja harmaan.... koskaan ei saisi surffata netissä öisin!! Tai onko joku törmännyt harmaaseen (ei läpinäkyvään) ammeeseen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko joku nähnyt jossain yksiväristä ruskeaa hoitoalustaa hoitopöydälle? Tuntuu että kaikissa on jonkinlainen kuvio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vielä kaikille keikkuvan lelun metsästyksessä neuvoneille! Nyt meillä on sellanen! Useampi Tokmanni saatiin tsekata, mutta vihdoin löytyi. Ja tyttö on siitä yhtä innoissaan kuin mummulassa olevasta neuvostoliittolaisesta versiosta :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osaako joku sanoa mistä löytyisi Tiny Loven lelukaarilelu mallia tämä:

 

post-3344-1302588665,59_thumb.jpg

 

Ei tartte välttämättä olla juuri tuollainen, mutta samalla idealla oleva helisevä killutin.

Edited by Coraline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytisi Peg peregon matkarattaiden kuljetus kassi /travel bag?

 

Lastentarvikkeesta ainakin löytyy. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jossain oon nähny sellaisen matkasängyn joka menee tosi hyvin kasaan pakattuna, mikähän tämä olisi ollut? meni kasaan niin että kulmat oli yhdessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on tämä Carenan sänky. Se menee kokoon kätevästi (kulmat taittuvat ylös ja jalat alas pieneen suppuun kun sängyn pohja nostetaan ylös). Koottuna se on noin 80cm x 23cm x 23cm ja siinä tulee oma kantokassi mukana.

sininen_1104_ec4.jpg

Edited by a_paradise_79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun rattaiden työntöaisasta puuttuu kokonaan pehmusteet niin saako mistään uusia? Vai pitääkö hankkia jotain teippiä? katselin AT-Lastenturvan sivulla nahkaista suojusta, mutta on liian leveä kun putki mistä pehmuste puuttuu on tietysti kapeampi. Mistä siis uutta saisi? Ja paljonko maksaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Jos ei muuta löydy, niin yksi vaihtoehto on laittaa työntöaisaan tennis/salibandymailaan tarkoitettua grippiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saisiko auton ratinsuojuksesta viriteltyä aisaan suojan? Nehän on pyöreitä, mutta katkaisee sen, niin saa pitkän pötkön. Ja löytyy monia eri materiaaleja ja värejä. girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä luulen, että tuo on liian leveä myös ja jää vain pyörimään sitten siihen paikalleengirl_to_take_umbrage2.gif

 

Suzy: Noita teippejä olenkin katsellut sillä silmällä. Mutta haluaisin ehkä kumminkin jotain paksumpaagirl_haha.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

^jos vaikka ompelis jostain haluamastaan kankaasta sopivan? vois käyttää vetoketjua tai nappeja tai neppareita! tai jos pystyy pujottamaan niin sittenhän on tosi helppo homma :)

 

mulla oli etinnässä puuvillainen neliönmallinen peitto, jonka pitäis olla n. 1,2-1,5m kulmasta kulmaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saakohan Tepsu-kenkiä jostain muualta kun tilattua tai tehtaanmyymälästä? Tehtaanmyymälä on turhan kaukana ja olis kiva sovittaa kengät eli verkkokauppa on sinänsä hankala. Olishan niitä muitakin kenkiä mutta joku noissa vaan kiehtoo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now