jet

Mistä löytäisin...?

545 posts in this topic

Saahan kaikilla nettikaupoilla tuotteet palauttaa jos eivät olekaan hyvät eli kyllähän ne saa sovittaa siellä kotona.. Tokihan tulee sitten vähän vaivaa jos pitää palauttaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitokset Tepsu-vastauksista! Pitääpä käyvä prismassa ja halosella, jos ei tärppää niin tottahan tuo on että voihan ne nettikaupasta tilatut palauttaa jos ei olekaan sopivat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä saa sellaisia nipsuja millä saa harson kiinni kuomuun? Pyykkipojista jää jäljet kun on paksu kuomuskilletgirl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä käytän harson kiinnittämiseen TinyLove lelukaaren lelujen renkuloita..! :) Meidän vaunut kun on musta/lime -väriset niin oon ottanut pari limen väristä renkulaa.. Ne ajaa asian oikein hyvin! girl_wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Juu tällaisia virityksiä olenkin nähnyt. Mutta eihän meillä sellaisia ole enkä nyt viitsisi lähteä lelukaartakaan vaihtamaan sen takiagirl_haha.gif Varsinkaan kun meillä ei ole sellaiselle käyttäjää tällä hetkellägirl_wink.gif Mutta siis saako sellaisia fiksuja kiinnikkeitä mistään ostettua? Tietääkö kukaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Noita saa muistaakseni ostettua erikseen joistakin kaupoista, siis noita renkaita. Älä kysy mistä mutta olen nähnyt kuitenkin, ei kuitenkaan ihan joka kaupasta vaan muistaakseni olen yhdessä törmännyt. Ja ainahan voi kysyä joltain maahantuojalta voisiko sitä kautta saada ostettua pelkkiä renkaita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä en halunnut harso- ja pyykkipoikavirityksiä, joten hommasin Kurtisin baby peacet. Ne tulee kolmella renkaalla kiinni.

Edited by Nappula

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ noita tiny love renkaita saa ainakin lastentarvikkeessta ostettua. Me ollaan käytetty noita renkaita vaikka mihin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä en halunnut harso- ja pyykkipoikavirityksiä, joten hommasin Kurtisin baby peacet. Ne tulee kolmella renkaalla kiinni.

 

Mä taas hommasin Babynap-systeemin, jossa ei ole renkaita vaan tarranauhat.

Edited by Aeria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sattuisko täällä kukaan tietämään saako kaukalopusseja kevyempinä versioina kuin topattuina? Tuttavani kaipaili kevyempää pussia jääkarhupussin tilalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Missä kaupassa olisi vauvakeinuja? Etenkin vähän jämäkämmän malliset kiinnostaisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sydänmamma: Ainakin Suuressa Käsityölehdessä 2/2009 s. 29 oli ohje kietaisutyyppisen kaukalopussin tekoon. Lehdessä se on nimellä "turvaistuinvaate". Ohjeessa ei ole toppauksia ja kankaatkinhan voi valita kevyemmästä päästä.

 

Jolie: Plaston vauvakeinuja myydään ainakin rautakaupoissa ja kai cittarissakin.

Edited by zuzukka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sydänmamma: Ainakin Kaiserilla on, babytownissa on niitä nyt alessa. Sieltä löytyy sellanen froteevuorinen versio kesäkeleille ja fleecellä oleva välikausiin noiden toppaversioiden lisäksi. Googlaamalla kaiserin kuvastosta löytyy lisätietoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osaako joku kertoa mistä löytäisin pääkaupunkiseudulta Philips Avent via säilytysjärjestelmän siis tällaisen ? En millään viitsisi tilata nettikaupasta postikulujen takia. Ajattelin kokeilla noita soseiden pakastamiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä innostuin noista Avent via säilytyspurkeista, mutta missään ei mainittu, että niitä voisi laittaa mikroon. Äidinmaitoa ei tietenkään voi mikroon laittaa, mutta kyllä lasten ruuat on pakko saada sulatettua ja lämmitettyä mikrossa. Muuten niissä ei oikein ole pointtia. Mutta siis Stockalla niitä varmaan ainakin on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Aika hyvä pointti, ei tullut itselle pieneen mieleenkään ettei niitä saisi mikrottaa. Täytyypä jatkaa tutkimuksia ja käydä Stockalla pyörähtämässä. Kiitos Labybird :)

 

Jatkoa... kävin paketin ostamassa ja vakuuttelivat niiden kestävän mikroa. Hinta oli suolainen nettikauppoihin verrattuna.

Edited by perhostyttö

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin hyvän mukitelineen (kahville, joten täytyy olla tukeva!) Maclarenin xt-matkiksiin? Maclarenilla ei taida omia mukitelineitä olla myynnissä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi hyvälaatuisia kuminauhalakanoita pinnasänkyyn? Ikean lakanat on todettu luokattoman huonolaatuisiksi, joten jostain muualta pitäisi kokeilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Onks sul jotain maanantai-kappaleita ehkä? Meillä toiminut ihan superhyvin!! :)

 

muoks. siis ollut alusta asti käytössä, eikä mitään huonontumista esiintynyt... ei edes värien haalistumaa...girl_sigh.gif

Edited by canerva

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Meillä ne on ihan nyppyiset ja muutenkin kuluneen näköiset ja tuntuiset, vaikka ihan normaalisti on pesty ja käytetty. :girl_sad: Voi olla että on jotain maanantaikappaleita. Tai sitten eri väriset on eri laatua, meillä on siis valkoisia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No voi vitsit, onpa harmi, meillä on kyllä kans valkoisia ja vihreitä. Mun mielestä ne ei oo mennyt miksikään (tai no lukuunottamatta jotain paria tahraa, joita pieni nukkuja on maitopullollaan saanut aikaiseksi... mut sehän ei sit taas lakanoiden kuntoon liity :) ...)

 

Mun mielestä nää lakanat on ollut just hyviä, kun ei hintakaan kovin paina ja pysyvät aivan loistavasti paikoillaan.

Edited by canerva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kysympäs täältäkin kautta, saako Bloom Fresco syöttötuolia jostain päin pääkaupunkiseutua?

Tiedän, että Turusta löytyy, mutta on vähän pitkä matka. Luulis löytyvän jostain Helsingin pikkuliikkeestä???

Pitäis päästä testaamaan ja tilaaminen ei houkuttele kun on niin pitkät toimitusajat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistäköhän sais pieniä henkareita vauvan vaatteille kohtuuhintaan? K-raudassa ne maksoi euron kappale ja se oli musta vähän liikaa. Kai niitä nyt muuallakin myydään?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikeasta ainakin löytyy sekä Bagis-nimikkeellä muovisia että Hänga-nimellä puisia.

 

bagis-lasten-vaateripustin__23330_PE076148_S4.jpghanga-lasten-vaateripustin__75949_PE195239_S4.jpg

 

 

Ja Prismassakin näyttää olevan, mutta hinta on tosiaan 3 henkaria = reilut 3 euroa..

Edited by a_paradise_79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now